Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet
4 minutter siden, FruN skrev:

Brunost på vafler er jo kjempegodt! :jepp: Med litt smør under, og bringebærsyltetøy på toppen :sikle: 

Hjemmelaget syltetøy :sikle: Mormor bruker å lage og uten klumper :D

Videoannonse
Annonse
Gjest Catalina Culès
Skrevet
12 minutter siden, Winza skrev:

Eller brunost på vafler :haar:

Eller pølse i vaffel, det blir for spesielt.

Skrevet
7 minutter siden, Winza skrev:

Hjemmelaget syltetøy :sikle: Mormor bruker å lage og uten klumper :D

Hjemmelaget er alltid best :Nikke: 

3 minutter siden, Blair Waldorf skrev:

Enig :sprettoy:

Skrevet

:vinke:

Løk, tomat, hvitløk og chilli er ingredienser jeg er helt avhengig av. I tillegg innbiller jeg meg at det inneholder stoffer som er bra for kroppen (og sjelen med). :laugh:

Noe helt annet eller kanskje same same but different: 

Jeg tror også kunst, blomster og natur, snille mennesker og blide fjes, mennesker jeg er glad i, kjæledyr, små hverdagslige gleder, frisk luft, drikkevann rett fra springen og sist men ikke minst musikk, er ingredienser som gir balsam for sjel og kropp og hjelper oss til å holde oss friske. Jeg kan ikke påstå at jeg går rundt og er lykkelig 24/7, men jeg har mine små fossefall av lykke når jeg har et eller flere av disse ingrediensene tilstede.  

Jaja mine venner, bare noen rare ballongtanker jeg fikk i nattens mulm og mørke. :)

sunrise-balloon-flight-paula-mcmanus1.JP

• Liker 3
Skrevet
2 timer siden, Blair Waldorf skrev:

Tenk pølse med syltetøy eller vafler med ketchup :kvalm:

Skrevet
7 minutter siden, Aldrisur skrev:

Løk, tomat, hvitløk og chilli er ingredienser jeg er helt avhengig av. I tillegg innbiller jeg meg at det inneholder stoffer som er bra for kroppen (og sjelen med). :laugh:

Jeg tror også kunst, blomster og natur, snille mennesker og blide fjes, mennesker jeg er glad i, kjæledyr, små hverdagslige gleder, frisk luft, drikkevann rett fra springen og sist men ikke minst musikk, er ingredienser som gir balsam for sjel og kropp og hjelper oss til å holde oss friske. Jeg kan ikke påstå at jeg går rundt og er lykkelig 24/7, men jeg har mine små fossefall av lykke når jeg har et eller flere av disse ingrediensene tilstede.  

Jaja mine venner, bare noen rare ballongtanker jeg fikk i nattens mulm og mørke. :)

Hvert innlegg du skriver er godt skrevet, du er awesome :klem1:

Skrevet (endret)
3 timer siden, Mynona skrev:

Det er nok forhamstern det da! 

Det gikk opp et lys for meg.  @Rumle har nok ikke lest ferdig boken, så derfor tastaturet hennes er på halvt hold/halv toll/halltoll :fnise: 

Hva mener du_ At jeg mister bokstavene fordi jeg ikke oppfoerer meg bra nok_! :laugh:

2 timer siden, Aldrisur skrev:

Ha-ha, ja kan hende hun har lest littegranne da siden hun tross alt får skrevet.:ler:

:laugh:

15 minutter siden, Aldrisur skrev:

Veldig enig! :ninuskapus:

Endret av Rumle
  • Liker 1
Skrevet

Jeg er saa lei snegler at jeg har snart ikke ord for det, ingenting hjelper! :grine:

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, Rumle skrev:

Jeg er saa lei snegler at jeg har snart ikke ord for det, ingenting hjelper! :grine:

Hvilke snegler?

Skrevet
Akkurat nå, Winza skrev:

Hvilke snegler?

Hagesnegler, de spiser opp blomstene mine

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, Winza skrev:

Hvert innlegg du skriver er godt skrevet, du er awesome :klem1:

Akkurat i denne stund, skrev jeg veldig fra hjertet Winza. Bra at du forsto meg. :klemmer:

Akkurat nå, Rumle skrev:

Ja, jeg mener nei, snegler er ikke en berikelse for vår livskvalitet, snarere tvert i mot! :laugh:

Har du så mange av dem i år? Her har jeg ingen denne sommeren. 

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, Rumle skrev:

Hagesnegler, de spiser opp blomstene mine

Stjel ammoen dems :fnise:

Skrevet
Akkurat nå, Aldrisur skrev:

Akkurat i denne stund, skrev jeg veldig fra hjertet Winza. Bra at du forsto meg. :klemmer:

Ja, jeg mener nei, snegler er ikke en berikelse for vår livskvalitet, snarere tvert i mot! :laugh:

Har du så mange av dem i år? Her har jeg ingen denne sommeren. 

:ninuskapus:

Ja, det er saa ufattelig mange, og jeg har proevd alt! Gaaah! :pisk:

Bra aa hoere at du ikke har noen i alle fall! 

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Winza skrev:

Stjel ammoen dems :fnise:

Hvordan_! :laugh:

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Rumle skrev:

:ninuskapus:

Ja, det er saa ufattelig mange, og jeg har proevd alt! Gaaah! :pisk:

Bra aa hoere at du ikke har noen i alle fall! 

Det har antageligvis vært mer fuktig i dine trakter denne sommeren.

Er det fremdeles ingen som har funnet opp en skikkelig sneglefelle da Rumle? 

• Liker 1
Gjest supernova_87
Skrevet

@Mynona takk for hjelpen! Kan godt være det var hofteleddsbøyeren jeg mente. Skal prøve ut noen av strekkeøvelsene og se om de hjelper og fant også frem til litt mer informasjon med å søke på "hofteleddsbøyeren". Å søke på penis tror jeg ikke hadde gitt meg særlig mye hjelp akkurat @Aldrisur! Jeg tror det kanskje kan ha kommet av at jeg har gått så mye på asfalt de siste ukene. Er helt merkelig stramt der, som jeg ikke kan strekke beinet ut skikkelig bakover. Fikk en tur i myra i dag, det gjorde også godt! 

Og jeg må si Aldrisur og Hoppetaujenta overrasker med hvor grisete dere er! ... Men jeg innrømmer jeg lo godt av kommentarene dine Aldri! 

@Fantastica boken din høres skremende ut! Uæh! 

Skrevet
Akkurat nå, Rainstorm skrev:

@Mynona takk for hjelpen! Kan godt være det var hofteleddsbøyeren jeg mente. Skal prøve ut noen av strekkeøvelsene og se om de hjelper og fant også frem til litt mer informasjon med å søke på "hofteleddsbøyeren". Å søke på penis tror jeg ikke hadde gitt meg særlig mye hjelp akkurat @Aldrisur! Jeg tror det kanskje kan ha kommet av at jeg har gått så mye på asfalt de siste ukene. Er helt merkelig stramt der, som jeg ikke kan strekke beinet ut skikkelig bakover. Fikk en tur i myra i dag, det gjorde også godt! 

Og jeg må si Aldrisur og Hoppetaujenta overrasker med hvor grisete dere er! ... Men jeg innrømmer jeg lo godt av kommentarene dine Aldri! 

@Fantastica boken din høres skremende ut! Uæh! 

Enig!!!!!

:grinele::legrine::legrine:

• Liker 2
Skrevet (endret)
9 timer siden, Aldrisur skrev:

Det har antageligvis vært mer fuktig i dine trakter denne sommeren.

Er det fremdeles ingen som har funnet opp en skikkelig sneglefelle da Rumle? 

Hun skulle krympet seg selv og laget mange slike feller slik som i hjemme alene :fnise: Ser for meg at ene sneglen får elektrisk sjokk :P

Endret av Winza
Skrevet
Akkurat nå, Rumle skrev:

Enig!!!!!

:grinele::legrine::legrine:

Vi er alle noen griser innerst inne, noen mer enn andre 🐖

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...