WubWub Skrevet 6. august 2017 #25761 Skrevet 6. august 2017 Akkurat nå, Hoppetaujenta skrev: Har WubWub wubwubbet noen gang kanskje? Njaa har hørt mye på dubstep før! Mye wubbing der men har gått lei.. Får vondt i hodet! Vurderer bytte nick til KvakkKvakk for jeg liker å kvakke 🦆🦆🦆 Liker Hoppetaujenta å hoppe med tau? 2
Aldrisur Skrevet 6. august 2017 Forfatter #25763 Skrevet 6. august 2017 (endret) 13 minutter siden, FruN skrev: To ting har skjedd i dag som vitner om at lillemor blir stor - navnelapper til barnehagen er bestilt, og det samme er ny seng! Ho skal ikke flytte over den før lillebror skal ut av soverommet vårt, men...det var salg.. Tiden går fryktelig fort altså. Alle disse milepælene man skal gjennom. Ungene vokser og utvikler seg og vi blir eldre og eldre. 12 minutter siden, Rainstorm skrev: Nå vet ikke jeg helt om jeg henger helt med hva det er snakk om, men noen ganger er det jo nettopp godt (for oss andre) å få opp øynene for hva døden faktisk er, og det kan gi mye perspektiv for de som fortsetter å leve å høre tanker om døden og siste del av livet, og videre høre andres refleksjoner i konfrontasjonen med det at vi alle skal dø. Jeg synes det har vært nyttig å følge en dagbok her inne om det, det har gitt meg utrolig mye, og det at noen ønsker enten for å skape bevissthet eller for sin egen del å opprette en dagbok synes jeg bare er helt greit, så er det jo frivillig hvem som vil delta. Det gir nok to helt forskjellige ting å diskutere med en kreftsykepleier og det å få til en støttende og givende tråd her inne, begge to kan være nyttige. Jeg personlig, ble nesten forelsket i baremei, om det gir noen mening. Jeg leste og gråt om hverandre i den dagboken. Hun trøstet og backet opp brukere som uttrykte sin redsel for sykdom og død, på tross av sin egen situasjon. For et vakkert menneske. Forøvrig så mener jeg det samme som deg ang. å opprette dagbok. 11 minutter siden, Salka skrev: Forferdelig trist, ja. jeg fulgte baremei og kommer til å følge henne også. Kreft er noe dritt altså, fordømte møkkasykdom. Det er en forferdelig sykdom. 11 minutter siden, WubWub skrev: Mindblown, det kan jeg ikke forestille meg! Jeg skal fortsette leve i troen om at Aldrisur faktisk aldri er sur 😝 Endret 6. august 2017 av Aldrisur Jøss, det ble feil smiley, men never mind...lol 3
Gjest supernova_87 Skrevet 6. august 2017 #25764 Skrevet 6. august 2017 Akkurat nå, Aldrisur skrev: Jeg personlig, ble nesten forelsket i baremei, om det gir noen mening. Jeg leste og gråt om hverandre i den dagboken. Hun trøstet og backet opp brukere som uttrykte sin redsel for sykdom og død, på tross av sin egen situasjon. For et vakkert menneske. Forøvrig så mener jeg det samme som deg ang. å opprette dagbok. Jeg kan ikke si at jeg ble forelsket, men det var noe veldig spesielt i alle fall! Og jeg har enda ikke klart å lese det innlegget som hun skrev til etter at hun var død, det føles så merkelig endelig. Men jeg fikk med meg at det ga henne mye å få den støtten som hun opplevde i den tråden, og da tenker jeg at det er verdt det. Hvis det kan gi litt lindring, og støtte i en vanskelig periode så er det jo verdt det. Det er litt det jeg tenker er fint med KG, for det finnes slike tråder som denne, der det er god stemning og der man støtter hverandre og er gode mot hverandre, og så finnes det mulighet for å snakke om de dype, mørke, viktige, vakre tingene, og finne mennesker som bryr seg som i tråden til baremei. Blant alt det skvipet og rælet det finnes på KG så finnes det også masse vakre mennesker som klarer å vise hverandre at de bryr seg og lar seg engasjere i hverandres liv, og tråden til baremei var et flott eksempel på at inget menneske er en øy, og det var et flott fellesskap som oppstod i den tråden. Det var ikke bare det hun skrev som var bra, det var også andres refleksjoner rundt døden og livet som gjorde noe med meg. Nå vet jeg ikke selv om jeg vil følge en til dagbok som det, jeg vet ikke om jeg orker, jeg føler ikke at jeg er ferdig tenkt om alle tankene og refleksjonene som baremei sin dagbok startet i meg, men jeg tror å kunne være åpen om døden og hva det gjør med en kan bidra positivt til mennesker sitt liv. Og om det ikke gjør det, men bare er som en slags terapi for den det gjelder selv, så er det jo verdt det.
Aldrisur Skrevet 6. august 2017 Forfatter #25765 Skrevet 6. august 2017 1 minutt siden, Rainstorm skrev: Jeg kan ikke si at jeg ble forelsket, men det var noe veldig spesielt i alle fall! Og jeg har enda ikke klart å lese det innlegget som hun skrev til etter at hun var død, det føles så merkelig endelig. Men jeg fikk med meg at det ga henne mye å få den støtten som hun opplevde i den tråden, og da tenker jeg at det er verdt det. Hvis det kan gi litt lindring, og støtte i en vanskelig periode så er det jo verdt det. Det er litt det jeg tenker er fint med KG, for det finnes slike tråder som denne, der det er god stemning og der man støtter hverandre og er gode mot hverandre, og så finnes det mulighet for å snakke om de dype, mørke, viktige, vakre tingene, og finne mennesker som bryr seg som i tråden til baremei. Blant alt det skvipet og rælet det finnes på KG så finnes det også masse vakre mennesker som klarer å vise hverandre at de bryr seg og lar seg engasjere i hverandres liv, og tråden til baremei var et flott eksempel på at inget menneske er en øy, og det var et flott fellesskap som oppstod i den tråden. Det var ikke bare det hun skrev som var bra, det var også andres refleksjoner rundt døden og livet som gjorde noe med meg. Nå vet jeg ikke selv om jeg vil følge en til dagbok som det, jeg vet ikke om jeg orker, jeg føler ikke at jeg er ferdig tenkt om alle tankene og refleksjonene som baremei sin dagbok startet i meg, men jeg tror å kunne være åpen om døden og hva det gjør med en kan bidra positivt til mennesker sitt liv. Og om det ikke gjør det, men bare er som en slags terapi for den det gjelder selv, så er det jo verdt det. Ja du kan få sagt det du @Rainstorm. BTW - du er helt motsatt av min beste venninne som fikk anmerkning med rød penn i margen (av læreren) på hver eneste norsk stil - Noko stutt! 1
WubWub Skrevet 6. august 2017 #25766 Skrevet 6. august 2017 baremei viste oss noe veldig viktig; at hver dag vi har i dette fantastiske universet er en gave i seg selv. det meste av de hverdagslige bekymringene vi strir med er som bagateller å regne sammenlignet med en terminal kreftdiagnose. det setter ting i perspektiv - de hverdagslige bekymringene kan vi gjøre noe med men en slik diagnose er noe endelig. vi vet aldri hva fremtiden blir bringe så det gjelder prøve presse inn så mye livskvalitet og glede som mulig mens det enda er tid 2
FruN Skrevet 6. august 2017 #25767 Skrevet 6. august 2017 28 minutter siden, Aldrisur skrev: Tiden går fryktelig fort altså. Alle disse milepælene man skal gjennom. Ungene vokser og utvikler seg og vi blir eldre og eldre. Eldre? Nei, det har jeg ikke sett noe til Er spennende å følge de da, og oppleve disse milepælene Jeg som nesten gikk med på å ikke få barn! Glad jeg fikk overtalt HerrN til det, virker som han er glad for det og --- Enig i at kreft er noe helsikes drit. Tror det verste med det er å se noen svinne hen til sykdommen.. Begge mine bestemødre døde av det, men jeg husker ikke så mye av det. Men det er ikke noe moro å være pårørende til en person som på mange måter ikke er helt og fullstendig seg selv av andre grunner og. Vi skal alle dø en dag, jeg håper for min del at det blir en rolig og smertefri affære. Særlig for de rundt meg. 2
Aldrisur Skrevet 6. august 2017 Forfatter #25768 Skrevet 6. august 2017 4 minutter siden, FruN skrev: Eldre? Nei, det har jeg ikke sett noe til Er spennende å følge de da, og oppleve disse milepælene Jeg som nesten gikk med på å ikke få barn! Glad jeg fikk overtalt HerrN til det, virker som han er glad for det og --- Enig i at kreft er noe helsikes drit. Tror det verste med det er å se noen svinne hen til sykdommen.. Begge mine bestemødre døde av det, men jeg husker ikke så mye av det. Men det er ikke noe moro å være pårørende til en person som på mange måter ikke er helt og fullstendig seg selv av andre grunner og. Vi skal alle dø en dag, jeg håper for min del at det blir en rolig og smertefri affære. Særlig for de rundt meg. Nei siden du nevner det, det har visst ikke jeg heller. Så klart han er glad for det nå. En og trekvart superavkom! 1
Gjest Winza Skrevet 6. august 2017 #25769 Skrevet 6. august 2017 1 time siden, Salka skrev: Forferdelig trist, ja. jeg fulgte baremei og kommer til å følge henne også. Kreft er noe dritt altså, fordømte møkkasykdom. Jeg leser ikke noen av disse dagbøkene mer, blir bare deppa /:
Gjest supernova_87 Skrevet 7. august 2017 #25770 Skrevet 7. august 2017 (endret) Okei, jeg må bare si til noen at jeg har ligget i senga og hulkegrått og virkelig ugly cried i ... ca. 3 timer nå. Fordi jeg har sett på husbands reacts to pregnancy announcements! Nydelig. Det er så rørende! Men nå må jeg nesten sove fordi naboen drar på jobb og jeg er tett i nesa! Endret 7. august 2017 av Rainstorm
Rumle Skrevet 7. august 2017 #25771 Skrevet 7. august 2017 (endret) 6 timer siden, Rainstorm skrev: Okei, jeg må bare si til noen at jeg har ligget i senga og hulkegrått og virkelig ugly cried i ... ca. 3 timer nå. Fordi jeg har sett på husbands reacts to pregnancy announcements! Nydelig. Det er så rørende! Men nå må jeg nesten sove fordi naboen drar på jobb og jeg er tett i nesa! Farlig aa gaa seg vill i den delen av youtube altsaa! Endret 7. august 2017 av Rumle 2
Fantastica Skrevet 7. august 2017 #25772 Skrevet 7. august 2017 6 timer siden, Rainstorm skrev: Okei, jeg må bare si til noen at jeg har ligget i senga og hulkegrått og virkelig ugly cried i ... ca. 3 timer nå. Fordi jeg har sett på husbands reacts to pregnancy announcements! Nydelig. Det er så rørende! Men nå må jeg nesten sove fordi naboen drar på jobb og jeg er tett i nesa! Det er så herlig å se sånne! Og jeg elsker å se de som får vite at de skal bli besteforeldre. 2
Gjest supernova_87 Skrevet 7. august 2017 #25773 Skrevet 7. august 2017 47 minutter siden, Rumle skrev: Farlig aa gaa seg vill i den delen av youtube altsaa! Ja, herlighet! Aner ikke hvordan jeg endte opp der altså! Plutselig så bare var jeg der, og plutselig lå jeg her og ristet og gråt og plutselig så var klokken 7! 43 minutter siden, Fantastica skrev: Det er så herlig å se sånne! Og jeg elsker å se de som får vite at de skal bli besteforeldre. Ja! Jeg så dem også! Blir nesten på gråten av å tenke på det nå. Folk er så glade!
Gjest Winza Skrevet 7. august 2017 #25774 Skrevet 7. august 2017 9 minutter siden, Rainstorm skrev: Ja, herlighet! Aner ikke hvordan jeg endte opp der altså! Plutselig så bare var jeg der, og plutselig lå jeg her og ristet og gråt og plutselig så var klokken 7! Ja! Jeg så dem også! Blir nesten på gråten av å tenke på det nå. Folk er så glade! Du kan balansere det med å se på noe skummelt? Five night at freddies?
Hoppetaujenta Skrevet 7. august 2017 #25775 Skrevet 7. august 2017 17 minutter siden, Rainstorm skrev: Ja, herlighet! Aner ikke hvordan jeg endte opp der altså! Plutselig så bare var jeg der, og plutselig lå jeg her og ristet og gråt og plutselig så var klokken 7! Omtrent sånn høres fortellingene ut fra dem som sier at de har blitt bortført av aliens også. Bare nevner det. Må gjerne linke til en fin besteforeldre-to-be-snutt. 1
Fantastica Skrevet 7. august 2017 #25776 Skrevet 7. august 2017 Håkkei, nå skrur jeg av nettet og tar med meg PC-en opp i skrivestua mi. Når jeg er så frekk at jeg kaller meg skribent må jeg da for pokker SKRIVE noe! Nok prokrastinering nå! (Jeg skal skrive om et vitne til denne forbrytelsen nå. Faren hennes var formann i Jernbaneforbundet i hine hårde dager og hun har derfor fått det klingende navnet Toghild. Er det ikke vakkert? ) 1
Hoppetaujenta Skrevet 7. august 2017 #25779 Skrevet 7. august 2017 ...helt tilfeldigvis vet jeg at det er noe som heter pc-muskelen... Så da sier jeg ikke noe mere om akkurat det.
Gjest Winza Skrevet 7. august 2017 #25780 Skrevet 7. august 2017 19 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: ...helt tilfeldigvis vet jeg at det er noe som heter pc-muskelen... Så da sier jeg ikke noe mere om akkurat det. ?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå