Hoppetaujenta Skrevet 4. august 2017 #25662 Skrevet 4. august 2017 7 timer siden, Salka skrev: Jeg føler meg nesten litt stinn etter tre ukers ferie med cola hver dag og altfor mye godis og god mat selv om jeg heldigvis ikke har lagt på meg noe. Tre uker...godis...ikke lagt på...hvordan er det mulig? Jeg vil gjerne ha den magiske resepten takk. 7 timer siden, Rumle skrev: De ser alltid saa kloke ut. Det gjør jeg også på en veldig god dag. Godmorgen til alle de medkloke i denne tråden! 2
Aldrisur Skrevet 4. august 2017 Forfatter #25663 Skrevet 4. august 2017 1 time siden, fiole skrev: Så, det er her alle de kjekke holder seg nu ble je rasket over, og gla til oss @fiole! Vi har ventet på deg. 1 time siden, Hoppetaujenta skrev: Tre uker...godis...ikke lagt på...hvordan er det mulig? Jeg vil gjerne ha den magiske resepten takk. Det gjør jeg også på en veldig god dag. Godmorgen til alle de medkloke i denne tråden! God morgen til deg også Hoppis og alle dere andre nattens skravlekopper. Jeg håper dere får en fin-fin fredag og nyyyyt helgen alle sammen! I dag skal jeg på rideoppvisning - (av alle ting.) 3
Severus Skrevet 4. august 2017 #25664 Skrevet 4. august 2017 Idag fikk jeg gave fra ei i USA som jeg har møtt på nettet, hun har kjæresten sin i Norge å liker å male. En gang spurte hun oss hva hun skulle male, å da var det en del venstrevridde folk på chatten som mente hun skulle male Audun. Bare som straff og på kødd for noe hun sa. 2
Gjest Winza Skrevet 4. august 2017 #25665 Skrevet 4. august 2017 2 timer siden, fiole skrev: Så, det er her alle de kjekke holder seg nu ble je rasket over, og gla Kjekt å se deg her, å få samlet alle de beste i en tråd 2 timer siden, Severus skrev: Meg IRL Hvem er det? 2 timer siden, Hoppetaujenta skrev: Tre uker...godis...ikke lagt på...hvordan er det mulig? Jeg vil gjerne ha den magiske resepten takk. Det gjør jeg også på en veldig god dag. Godmorgen til alle de medkloke i denne tråden! Kanskje hun er en vampyr? 12 minutter siden, Severus skrev: Idag fikk jeg gave fra ei i USA som jeg har møtt på nettet, hun har kjæresten sin i Norge å liker å male. En gang spurte hun oss hva hun skulle male, å da var det en del venstrevridde folk på chatten som mente hun skulle male Audun. Bare som straff og på kødd for noe hun sa. Det bildet burde du sende til Audun
Severus Skrevet 4. august 2017 #25666 Skrevet 4. august 2017 Akkurat nå, Winza skrev: Kjekt å se deg her, å få samlet alle de beste i en tråd Hvem er det? Kanskje hun er en vampyr? Det bildet burde du sende til Audun En i Game of Thrones. Han på avataren min, neh jeg kan henge det på veggen.
Rumle Skrevet 4. august 2017 #25667 Skrevet 4. august 2017 4 timer siden, fiole skrev: Så, det er her alle de kjekke holder seg nu ble je rasket over, og gla Saa koselig aa se deg her! 5 timer siden, Mynona skrev: Den er på lista. Men vi må nok se GOT først. Og vi er bare på sesong 1. Så det tar litt tid. Og nå skal Paul jobbe kveld i et par uker, så da blir det pause fra serier. Ja, med mindre dere ser like fort som Sev saa tar vel det en stund 2 timer siden, Aldrisur skrev: /// I dag skal jeg på rideoppvisning - (av alle ting.) Jeg leste det som at du skulle HA rideoppvisning, av alle ting .. Kos deg! Goooooooooood helg i traaden 2
Gjest Winza Skrevet 4. august 2017 #25668 Skrevet 4. august 2017 1 minutt siden, Rumle skrev: Saa koselig aa se deg her! Ja, med mindre dere ser like fort som Sev saa tar vel det en stund Jeg leste det som at du skulle HA rideoppvisning, av alle ting .. Kos deg! Goooooooooood helg i traaden Øver du til skal vi danse?
Rumle Skrevet 4. august 2017 #25669 Skrevet 4. august 2017 Akkurat nå, Winza skrev: Øver du til skal vi danse? Mhmm! Maa danse litt naar det er fredag! 1
Fantastica Skrevet 4. august 2017 #25673 Skrevet 4. august 2017 God helg, folkens! Jeg har startet kampen mot en forsythia som har fått vokse uhemmet i tretti år. Alt OVER jorda er borte, nå gjelder det som er UNDER jorda. (Og jeg er ikke den personen som ble bedt om å kle på seg av naboen, hvis noen skulle tro det.) 2
Hoppetaujenta Skrevet 4. august 2017 #25674 Skrevet 4. august 2017 (endret) Aha...da skal jeg ikke snakke særlig mye til @Fantastica som har slått lag med de underjordiske denne aftenen. Så vidt jeg har hørt skal de stå for noen heidundrende fester de derre der. Man husker alt der og da, men har glemt alt neste dag og resten av livet. Lev i nuet, F. Lev i nuet og skål hjertelig i underlige safter! *hysss nå på deg Hoppish...du må da ikke røpe for mye...* Endret 4. august 2017 av Hoppetaujenta 2
Lille Lerke Skrevet 4. august 2017 #25675 Skrevet 4. august 2017 1 time siden, Hoppetaujenta skrev: Aha...da skal jeg ikke snakke særlig mye til @Fantastica som har slått lag med de underjordiske denne aftenen. Så vidt jeg har hørt skal de stå for noen heidundrende fester de derre der. Man husker alt der og da, men har glemt alt neste dag og resten av livet. Lev i nuet, F. Lev i nuet og skål hjertelig i underlige safter! *hysss nå på deg Hoppish...du må da ikke røpe for mye...* Tok du for mye Møllers Tran? 2
Fantastica Skrevet 4. august 2017 #25676 Skrevet 4. august 2017 Jeg har ditcha rota og gått løs på sikksakkteppe i stedet. Nå har jeg brukt fire dager på et resteteppe, men den oppskrifta jeg fant var ikke helt god, og når man nettopp har lært å strikke er det lurt å ha en så detaljert oppskrift som mulig. Så nå har jeg endelig funnet en som funger, og er på god vei. Det ser jo pent ut, til og med! :D Poden skulle komme hjem klokka sju, men så møtte han ei venninne i byen og han ble invitert på taco, og så skulle de se en film...og han er sikkert ikke hjemme før over tolv. Her sitter jeg da, og venter og venter. Bra jeg har dere. 2
Lille Lerke Skrevet 4. august 2017 #25677 Skrevet 4. august 2017 1 minutt siden, Fantastica skrev: Jeg har ditcha rota og gått løs på sikksakkteppe i stedet. Nå har jeg brukt fire dager på et resteteppe, men den oppskrifta jeg fant var ikke helt god, og når man nettopp har lært å strikke er det lurt å ha en så detaljert oppskrift som mulig. Så nå har jeg endelig funnet en som funger, og er på god vei. Det ser jo pent ut, til og med! :D Poden skulle komme hjem klokka sju, men så møtte han ei venninne i byen og han ble invitert på taco, og så skulle de se en film...og han er sikkert ikke hjemme før over tolv. Her sitter jeg da, og venter og venter. Bra jeg har dere. ja, her var det riktig folksomt i kveld. Hvor stort teppe holder du på med? 1
Fantastica Skrevet 4. august 2017 #25678 Skrevet 4. august 2017 3 minutter siden, Lille Lerke skrev: ja, her var det riktig folksomt i kveld. Hvor stort teppe holder du på med? Babyteppe... Må begynne i det små. Og jeg ser at jeg har skrevet at jeg nettopp har lært å strikke. DET er feil, for det kan jeg rimelig bra. Det er hekling jeg nettopp har lært! 2
Mynona Skrevet 4. august 2017 #25679 Skrevet 4. august 2017 Jeg begynte å lure. Mente nemlig at du hadde skrevet om at du strikket tidligere Jeg skulket trening i dag, og tok på pysjbuksa når jeg kom hjem fra jobb og la meg på sofaen. Og her har jeg ligget helt til nå. Slappfisk. Jeg ble fanget i det vanvittige regnværet som var tidligere i dag og. Kliss klass 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå