Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Saa fint :) Jeg har ikke saa mye erfaring med hester, tror ikke jeg har vaert naer en hest siden barneskolen eller noe :laugh: Men, synes de er utrolig vakre og fine dyr :ninuskapus:

• Liker 1
Skrevet

Da er det på tide nå vettu, aldri for sent. :) Ja, de er fantastiske dyr. Gir enormt mye glede. :ninuskapus:

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Salka skrev:

Da er det på tide nå vettu, aldri for sent. :) Ja, de er fantastiske dyr. Gir enormt mye glede. :ninuskapus:

Haha ja, kanskje det! Det vil jeg tro. De ser alltid saa kloke ut :ninuskapus:

Skrevet

Vi sang denne før vi så GoT på leir, måtte se starten på den nye sesongen før facebook spoila alt.

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Severus skrev:

Vi sang denne før vi så GoT på leir, måtte se starten på den nye sesongen før facebook spoila alt.

Hvor langt har du kommet naa_ :)

Skrevet
Akkurat nå, Rumle skrev:

Hvor langt har du kommet naa_ :)

Nesten til sesong 5

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Severus skrev:

Nesten til sesong 5

Herlighet du har sett den fort! :laugh:

• Liker 1
Skrevet

Har aldri sett GoT jeg. Kanskje jeg må det. 

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Salka skrev:

Har aldri sett GoT jeg. Kanskje jeg må det. 

:laugh: Spoers jo hva en liker. Jeg synes den er artig og spennende! Men, den er nok litt i overkant voldsom av og til, for min del .. Men, jeg ser den likevel!

Skrevet

Naa har jeg startet aa see Ozark .. noen andre her inne som ser den_ :)

• Liker 1
Skrevet
8 minutter siden, Rumle skrev:

Haha ja, kanskje det! Det vil jeg tro. De ser alltid saa kloke ut :ninuskapus:

Ja, de ser veldig kloke ut og det er de også. :rodmer: Selv om de er litt teite også noen ganger når de ser spøkelser på en høylys dag. :hoho: Men fantastiske er de på alle måter. :ninuskapus:

Akkurat nå, Rumle skrev:

:laugh: Spoers jo hva en liker. Jeg synes den er artig og spennende! Men, den er nok litt i overkant voldsom av og til, for min del .. Men, jeg ser den likevel!

Ja, lyst å se den. Bare aldri kommet så langt og det er litt flaut, haha. :hoho: 

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, Salka skrev:

Ja, de ser veldig kloke ut og det er de også. :rodmer: Selv om de er litt teite også noen ganger når de ser spøkelser på en høylys dag. :hoho: Men fantastiske er de på alle måter. :ninuskapus:

Ja, lyst å se den. Bare aldri kommet så langt og det er litt flaut, haha. :hoho: 

:ninuskapus:

Men saann er det jo med alt! En million ting jeg ikke har faatt med meg! :laugh:

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Rumle skrev:

Men saann er det jo med alt! En million ting jeg ikke har faatt med meg! :laugh:

Hehe, sant det. Men føler meg nesten som den eneste i universet som ikke har sett GOT. :fnise: 

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, Salka skrev:

Hehe, sant det. Men føler meg nesten som den eneste i universet som ikke har sett GOT. :fnise: 

:laugh: Ser den!

Skrevet
38 minutter siden, Rumle skrev:

Minner meg om  uttalelser fra en person. Hun skulle lære seg data og gå igang med å lese seg opp på hele internett :hoho: 

:sove: 

• Liker 1
Skrevet
6 timer siden, Rumle skrev:

Naa har jeg startet aa see Ozark .. noen andre her inne som ser den_ :)

Den er på lista. Men vi må nok se GOT først. Og vi er bare på sesong 1. Så det tar litt tid. Og nå skal Paul jobbe kveld i et par uker, så da blir det pause fra serier. 

• Liker 2
Skrevet
6 timer siden, Salka skrev:

Jeg har ikke heller :ninja: Aldri vært så interessert i slike serier :P

Skrevet
10 timer siden, Severus skrev:

Min mamma var ikke en flott mamma, men jeg var heller ikke en flott unge. Jeg fortjente alt

Nå fikk jeg bare så vondt i hjertet. Barn skal ha det beste. Barn fortjener kun det beste. :hug:

• Liker 3
Skrevet

Så, det er her alle de kjekke holder seg :mynona:nu ble je rasket over, og gla :)

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...