Aldrisur Skrevet 2. august 2017 Forfatter #25541 Del Skrevet 2. august 2017 3 minutter siden, Lille Lerke skrev: og si haij. Haij haij Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 2. august 2017 #25542 Del Skrevet 2. august 2017 16 minutter siden, Aldrisur skrev: Nei nå har jeg aldri hørt på makan! Er du i voksealderen fremdeles Winza? Eller var du bare veldig sulten? Var et sant mareritt etterpå, hadde smerter i magen og måtte ligge på ryggen fordi hvis jeg prøvde å snu meg så begynte jeg å brekke meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 2. august 2017 Forfatter #25543 Del Skrevet 2. august 2017 Akkurat nå, Winza skrev: Var et sant mareritt etterpå, hadde smerter i magen og måtte ligge på ryggen fordi hvis jeg prøvde å snu meg så begynte jeg å brekke meg Så grusomt! Det ble vel med denne ene kjempe-tacosfesten da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 2. august 2017 #25544 Del Skrevet 2. august 2017 23 minutter siden, Winza skrev: En gang (Sist år tror jeg det var) spiste jeg nesten 800g taco kjøttdeig og 24 taco Shell O: WHAT?? Erru gæææærn? 25 minutter siden, Fantastica skrev: ...og her sitter jeg og spiser gulrøtter! Makan! Jeg har spist over en halv pose kanelgiflar. Halv pris på Kiwien min, så da måtte jeg jo ha en sånn. Til tross for at jeg prøver å være sunn. Har i det minste kommet i gang med trening etter ferien. 18 minutter siden, FruN skrev: Åååå, Toblerone! Jeg er i spisehumør, skikkelig hol på kvelden... Må være noe form for mat da, godteri frister ikke Kanskje huleboern vokser og trenger mere mat? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 2. august 2017 Forfatter #25545 Del Skrevet 2. august 2017 Nommin også Huleboeren da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 2. august 2017 #25546 Del Skrevet 2. august 2017 8 minutter siden, Aldrisur skrev: Så grusomt! Det ble vel med denne ene kjempe-tacosfesten da? Oh yeah Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 2. august 2017 #25547 Del Skrevet 2. august 2017 10 minutter siden, Mynona skrev: Kanskje huleboern vokser og trenger mere mat? Han vokser og vokser! Han legger på seg ca 200g i uka nå Har fått høre at han vil nok være på størrelse med lillemor når ho kom, og at jeg ikke skal være overrasket om han og kommer over termin. Fikk et sett til han av søstera mi i str 50. Tror jeg bare kan bytte det så fort jeg er i nærheten av butikken 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 2. august 2017 #25548 Del Skrevet 2. august 2017 (endret) 3 minutter siden, FruN skrev: Han vokser og vokser! Han legger på seg ca 200g i uka nå Har fått høre at han vil nok være på størrelse med lillemor når ho kom, og at jeg ikke skal være overrasket om han og kommer over termin. Fikk et sett til han av søstera mi i str 50. Tror jeg bare kan bytte det så fort jeg er i nærheten av butikken Blir en god plugg det da!! Det er jo bra. Da har han litt å gå på om det skulle skje noe. En venninne fikk en 5kg baby og det var bra hun var såpass stor, for hun ble skikkelig syk rett etter fødsel og de ble liggende på instensiven et par uker. Så baby klarte seg bra med tanke på vekt osv Edit: nå håper jeg selvfølgelig at det ikke skjer noe med minien deres altså! Det gjør jo som regel ikke det. mente ikke å skremme. Endret 2. august 2017 av Mynona Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 2. august 2017 #25549 Del Skrevet 2. august 2017 3 minutter siden, Mynona skrev: Blir en god plugg det da!! Det er jo bra. Da har han litt å gå på om det skulle skje noe. En venninne fikk en 5kg baby og det var bra hun var såpass stor, for hun ble skikkelig syk rett etter fødsel og de ble liggende på instensiven et par uker. Så baby klarte seg bra med tanke på vekt osv Edit: nå håper jeg selvfølgelig at det ikke skjer noe med minien deres altså! Det gjør jo som regel ikke det. mente ikke å skremme. God plugg, ja Lillemor var jo 53 cm og nesten 4,6 kg når ho ble født, riktignok to uker over. Håper det skjer litt før denne gangen, og at det skjer på egenhånd Det var kjedelig å bare ligge der sist.. Og blir ikke skremt! Jeg er helt enig i at det er bra de har noe å gå på skulle de blitt syke, spesielt i begynnelsen Trenger ikke være alvorlig for at vekta skal påvirkes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 2. august 2017 #25550 Del Skrevet 2. august 2017 Min sønn skal hete Hodor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 2. august 2017 Forfatter #25551 Del Skrevet 2. august 2017 18 minutter siden, FruN skrev: God plugg, ja Lillemor var jo 53 cm og nesten 4,6 kg når ho ble født, riktignok to uker over. Håper det skjer litt før denne gangen, og at det skjer på egenhånd Det var kjedelig å bare ligge der sist.. Og blir ikke skremt! Jeg er helt enig i at det er bra de har noe å gå på skulle de blitt syke, spesielt i begynnelsen Trenger ikke være alvorlig for at vekta skal påvirkes Hun var stor til å være jente. 13 minutter siden, Severus skrev: Min sønn skal hete Hodor Uvanlig navn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 2. august 2017 Forfatter #25552 Del Skrevet 2. august 2017 @Mynona, jeg har kjøpt flybillett og hotell i A.... i oktober. 2 uker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 2. august 2017 #25553 Del Skrevet 2. august 2017 6 minutter siden, Aldrisur skrev: Hun var stor til å være jente. Uvanlig navn. Hodor er fra GoT, han kan bare si Hodor å er ganske kul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Lerke Skrevet 2. august 2017 #25554 Del Skrevet 2. august 2017 5 minutter siden, Aldrisur skrev: @Mynona, jeg har kjøpt flybillett og hotell i A.... i oktober. 2 uker. Glem Mynona, jeg blir heller med deg 22 minutter siden, Severus skrev: Min sønn skal hete Hodor Skjedde det noe i Oslo vi ikke har fått høre om Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 2. august 2017 #25555 Del Skrevet 2. august 2017 Akkurat nå, Lille Lerke skrev: Glem Mynona, jeg blir heller med deg Skjedde det noe i Oslo vi ikke har fått høre om Æsj nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 2. august 2017 Forfatter #25556 Del Skrevet 2. august 2017 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 2. august 2017 #25557 Del Skrevet 2. august 2017 1 time siden, Mynona skrev: WHAT?? Erru gæææærn? Jeg har spist over en halv pose kanelgiflar. Halv pris på Kiwien min, så da måtte jeg jo ha en sånn. Til tross for at jeg prøver å være sunn. Har i det minste kommet i gang med trening etter ferien. Kanskje huleboern vokser og trenger mere mat? Trodde først du mente meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 2. august 2017 Forfatter #25558 Del Skrevet 2. august 2017 7 minutter siden, Winza skrev: Trodde først du mente meg Ikke så rart med tanke på hva du fortalte oss om det tacosmåltidet i sta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 2. august 2017 #25559 Del Skrevet 2. august 2017 God natta mine venner Gleder meg til i morgen når jeg får besøk av farmor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 2. august 2017 Forfatter #25560 Del Skrevet 2. august 2017 Akkurat nå, Winza skrev: God natta mine venner Gleder meg til i morgen når jeg får besøk av farmor God natt Winza, og sov godt. Så koselig - farmor gleder seg sikkert hun også. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå