Gå til innhold

Juballongen

Aldrisur

Anbefalte innlegg

11 timer siden, Severus skrev:

Jeg kan føre ballong, *bestikker alle med torskekroner*

Juhuuu! :nordvesta:Lykke til med det Sev. 

10 timer siden, Winza/Jacklost skrev:

God helg alle sammen :)

Velkommen tilbake WJ! :lillesky2: Hyggelig å se deg igjen, jeg synes du var borte veldig lenge nå.

6 timer siden, FruN skrev:

:vinke: Winza! 

Lurer på hvordan natta blir her. Lillemor har feber, og det øyeblikket febernedsettende er ute av systemet, blir ho kokvarm igjen.. ho våknet med 40,5 for en time siden, og fikk mer medisin, av med pysj og under dyna (pleier å sove i sovepose fordi ho ligger så urolig) Håper det hjelper nå :syk: 

Mor skal ihvertfall sove! Så får pappa'n holde oversikt :Gjesp: 

Håper Lillemor er bedre i dag. Det er ikke lett å holde en liten feberkropp kjølig i denne varmen.

Kjølige klemmer til familien N. i dag. :klem1:

---------------------------------------

Da gjenstår det bare å ønske dere mange fine sommerdager! Kos dere og ha det hyggelig i ballongen, nå reiser jeg. :vinke: 

Til Hoppe som skrev mens jeg skrev :fnise: takk for ønsker om god tur. :5:

fly_l_lutballomgen.gif.401e2e5b654ae02bbd12daea947e62d4.gif 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Farveeeeel,skjønne mø. *smette oppi kofferten og inni sokkene...uten å si noe*   :lur: 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev:

Farveeeeel,skjønne mø. *smette oppi kofferten og inni sokkene...uten å si noe*   :lur: 

Ser du ikke at jeg har tatt deg med? Du henger og slenger så vakkert på ballongen. :klem:

NÅ må jeg :link:løpe! :ler:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jooo....jeg såå deeet...*rope* Hadebra, min venn. :biggrin:  Logg av med deg nå. :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*spille "the first cut is the deepest" og danse seg tidsriktig og ektefølt igjennom tråden i psykedeliske serker...* 

:nordvesta:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
3 timer siden, Aldrisur skrev:

Juhuuu! :nordvesta:Lykke til med det Sev. 

Velkommen tilbake WJ! :lillesky2: Hyggelig å se deg igjen, jeg synes du var borte veldig lenge nå.

Håper Lillemor er bedre i dag. Det er ikke lett å holde en liten feberkropp kjølig i denne varmen.

Kjølige klemmer til familien N. i dag. :klem1:

---------------------------------------

Da gjenstår det bare å ønske dere mange fine sommerdager! Kos dere og ha det hyggelig i ballongen, nå reiser jeg. :vinke: 

Til Hoppe som skrev mens jeg skrev :fnise: takk for ønsker om god tur. :5:

fly_l_lutballomgen.gif.401e2e5b654ae02bbd12daea947e62d4.gif 

:klem1:

Lykke til på turen :) 

13 timer siden, Blair Waldorf skrev:

Det er greit :) Skal til Brasil en tur, jeg. Har du noen planer da?

Ikke egentlig :P Er ikke noe glad i å reise men kanskje en tur til Lillestrøm til mamma og søster

10 timer siden, Rumle skrev:

:grinele:

Kjekt aa se deg her igjen Winza :)

Takk det samme :)

10 timer siden, FruN skrev:

:vinke: Winza! 

Lurer på hvordan natta blir her. Lillemor har feber, og det øyeblikket febernedsettende er ute av systemet, blir ho kokvarm igjen.. ho våknet med 40,5 for en time siden, og fikk mer medisin, av med pysj og under dyna (pleier å sove i sovepose fordi ho ligger så urolig) Håper det hjelper nå :syk: 

Mor skal ihvertfall sove! Så får pappa'n holde oversikt :Gjesp: 

Uff, feber er noe dritt /: Ønsker lillemor god bedring 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God tur!

Lillemor har stadig feber, var 40 igjen på morgeneni dag. Så var på legevakta for en CRP, men den var ikke så høy at det var noe å bry seg med. Mer "opparbeiding av immunforsvar" som legen sa. Så vi får bare holde øye med temperatur og allmenntilstand, så håper vi det går over :jepp: Ho har fått både litt is og masse blåbær og siden ho ikke har villet spise annet, er det godt å kose seg litt :jepp: 

Takk for god bedring-ønsker :klemmer: 

Endret av FruN
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Lille Lerke skrev:

Vi krysser fingre for at dette går raskt over, og ikke smitter til resten av familien N. 

Blåbær :klo:  har du funnet de modne, ute, nå? Eller er det fryserens/butikken sine blåbær :ler: 

Cevita-blåbær ;) 

Ho er ikke merkbart syk utover feberen, så satser på at vi holder oss friske :Nikke: 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God bedring, de små tåler gjerne litt mer feber enn oss voksne. Siden de ikke har temperaturreguleringen i orden helt enda, bra at hun spiser å at dere dro på legevakta uansett.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sender disse søte til lillemor, så kan hun ha en under hver arm og trøste seg med. :)  God bedring. 
bamse_samuel_begge_1.jpg

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haaper den aldri sure familien har kommet vel frem og storkoser seg i solen akkurat nu :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm...vet ikke hvor langt det er å fly til verdens ende der den STORE fine hvite sandstranden er... :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...