Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet

"You have 2 nye varsel"  kommer opp. 

Hva feiler det forumet? Jeg er da vitterligens i Norge. :jolie: 

Jeg kvitrer ikke jeg, jeg hooojer. 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 minutter siden, Lille Lerke skrev:

"You have 2 nye varsel"  kommer opp. 

Hva feiler det forumet? Jeg er da vitterligens i Norge. :jolie: 

Jeg kvitrer ikke jeg, jeg hooojer. 

Ja ikke sant? Det der har jeg hengt meg opp i også. Litt merkelig. :glare:

Skrevet
38 minutter siden, Aldrisur skrev:

Ja ikke sant? Det der har jeg hengt meg opp i også. Litt merkelig. :glare:

Kanskje på tide å sette i gang en ny oppdatering av forumet :kjefte: (Og hevise brukerne til Klikk). :raven:

• Liker 1
Skrevet
8 minutter siden, Lille Lerke skrev:

Kanskje på tide å sette i gang en ny oppdatering av forumet :kjefte: (Og hevise brukerne til Klikk). :raven:

Synes det er oppdateringer her alt for ofte jeg Lerke! Men akkurat det med at vi bruker mer og mer engelske ord og uttrykk er jeg motstander av. Vi bytter hele tiden ut norske ord med engelske og går rett i ødeleggespråketvårtfella.

Jeg vet at jeg gjør det selv av og til. Miljøskadet som jeg er. :blink:

Skrevet

Jeg satte en lapp på Hareide for å trolle de

Skrevet
1 minutt siden, Severus skrev:

Jeg satte en lapp på Hareide for å trolle de

Du er en luring Sev,!

Fikk du ordnet utskriftene i dag? 

Skrevet
1 minutt siden, Aldrisur skrev:

Du er en luring Sev,!

Fikk du ordnet utskriftene i dag? 

Ja, hadde ikke kunnet henge lapp på Hareide om jeg ikke ordne det.

Skrevet

Nok en gang... tusen takk til @Aldrisur for å oppfylle Jærris ønske et annet sted!  :)

Skrevet
1 minutt siden, Severus skrev:

Ja, hadde ikke kunnet henge lapp på Hareide om jeg ikke ordne det.

Okei, jeg forstår ikke alltid sånt jeg vet du Severus. :blink:

1 minutt siden, Jerry Lee skrev:

Nok en gang... tusen takk til @Aldrisur for å oppfylle Jærris ønske et annet sted!  :)

Koselig at du satte pris på det. :klemmer:

Jeg har forstått at du sitter på en mobil e.l. og ikke får hentet inn saker og ting fra nettet selv, så det er bare hyggelig å kunne hjelpe til. :danser: 

• Liker 1
Skrevet

http://aktivisme.no/

Her kan du lese om aksjonen, det var mot retusjert reklame og om hvordan det påvirker selvbildet negativt. Linken ser skummel ut men den er ikke det.

Skrevet
Akkurat nå, Severus skrev:

http://aktivisme.no/

Her kan du lese om aksjonen, det var mot retusjert reklame og om hvordan det påvirker selvbildet negativt. Linken ser skummel ut men den er ikke det.

Jøss så kuuult! Dette må da være midt i blinken for deg? Her har du virkelig dumpa borti noe du kan bruke samfunnsengasjementet ditt på. 

Skrevet
2 minutter siden, Aldrisur skrev:

Koselig at du satte pris på det. :klemmer:

Jeg har forstått at du sitter på en mobil e.l. og ikke får hentet inn saker og ting fra nettet selv, så det er bare hyggelig å kunne hjelpe til. :danser: 

Bruker brett, og noen påstår det kan poste. Men det funker altså ikke.  😡

Så blir alltid glad når noen hjelper til.  :klem:

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Jerry Lee skrev:

Bruker brett, og noen påstår det kan poste. Men det funker altså ikke.  😡

Så blir alltid glad når noen hjelper til.  :klem:

Det kan ikke være enkelt! Jeg synes selv jeg har blitt helt avhengig av å google og youtube alt mulig. Det er liksom ikke måte på hvor fort jeg ønsker å få svar på noe jeg lurer på eller finne musikk jeg ønsker å lytte til- Og det skal skje med en gang liksom! Sånn *snapp* - om du skjønner? :fnise:

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Aldrisur skrev:

Det kan ikke være enkelt! Jeg synes selv jeg har blitt helt avhengig av å google og youtube alt mulig. Det er liksom ikke måte på hvor fort jeg ønsker å få svar på noe jeg lurer på eller finne musikk jeg ønsker å lytte til- Og det skal skje med en gang liksom! Sånn *snapp* - om du skjønner? :fnise:

Ja, men altså...Google og Tube og alt går. Men posting av ting her og der vil brettet altså ikke.  😡

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, Jerry Lee skrev:

Ja, men altså...Google og Tube og alt går. Men posting av ting her og der vil brettet altså ikke.  😡

Skjønner. :Nikke: Det er skitt. :hund:

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, Aldrisur skrev:

Skjønner. :Nikke: Det er skitt. :hund:

Ja. Griseirriterende.  :kjefte:

...særlig når folk skal belære meg når jeg har fortalt at det faktisk ikke funker...   :fnise:

Nuh, vel...fin natt til deg.  :)

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Jerry Lee skrev:

Ja. Griseirriterende.  :kjefte:

...særlig når folk skal belære meg når jeg har fortalt at det faktisk ikke funker...   :fnise:

Nuh, vel...fin natt til deg.  :)

Bessewissere kan være slitsomme ja. :PNattinatt Jerry. :sovne:

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Aldrisur skrev:

Bessewissere kan være slitsomme ja. :PNattinatt Jerry. :sovne:

:jepp:

- Takk, men blir oppe litt til...   :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Her var det strååålende sol i hele går, opp i 25 grader i skyggen, og mor fikk luftet seg litt på vorspiel (med en flaske brus). I dag har jeg hørt ett tordenskrall før himmelen åpnet seg og det kom en skikkelig skur! Sånn som lufta blir god av :jepp: Lillemor prøvde å starte dagen i 6-tiden, men fikk beskjed om at det stadig var natta, og at ho kunne hvile litt til. Vi lå til halv 9! :strix: 

Og håret hennes har blitt så langt at ho må ha spenne i panneluggen for at den ikke skal havne i øynene! :overrasket: 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...