Frøkensina Skrevet 31. mars 2017 #19521 Del Skrevet 31. mars 2017 2 minutter siden, Aldrisur skrev: Gjestene mine har reist, men så plutselig fikk jeg en ny gjest. Hun ligger og sover nå. Et av barna? Eller en søt vofs eller pus? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 31. mars 2017 Forfatter #19522 Del Skrevet 31. mars 2017 Akkurat nå, Frøkensina skrev: Et av barna? Eller en søt vofs eller pus? Den lille blondinen på 7. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 31. mars 2017 #19523 Del Skrevet 31. mars 2017 Heldige begge to dere Var kanskje hun som fikk den flotte prinsessekaken. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 31. mars 2017 #19524 Del Skrevet 31. mars 2017 Kan være hyggelig med besøk, men det pleier å være godt når de drar også. Med unntak av sånne søte småprinsesser kanskje. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 31. mars 2017 #19525 Del Skrevet 31. mars 2017 7 minutter siden, Aldrisur skrev: Den lille blondinen på 7. Har hun blitt 7 allerede?? Wow! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 31. mars 2017 Forfatter #19526 Del Skrevet 31. mars 2017 2 minutter siden, Frøkensina skrev: Heldige begge to dere Var kanskje hun som fikk den flotte prinsessekaken. Vi er såå heldige. Leste her inne et sted at en mormor vil ha betaling for å passe de små. Jeg skulle heller betalt for å få ha de her. 1 minutt siden, Frøkensina skrev: Kan være hyggelig med besøk, men det pleier å være godt når de drar også. Med unntak av sånne søte småprinsesser kanskje. De store er jo ikke noe slitsomme lenger. "Værre" men han lille klatremusa som ikke har et veldig tydelig språk enda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 31. mars 2017 Forfatter #19527 Del Skrevet 31. mars 2017 2 minutter siden, Mynona skrev: Har hun blitt 7 allerede?? Wow! Ja, tida går jo så innmari fort. De to eldste går i 2. klasse nå. Hvordan går det med deg? Har du kommet deg over salgsrusen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 31. mars 2017 #19528 Del Skrevet 31. mars 2017 Tenkte det kunne være venner/bekjente på besøk Høres ut som småttisen krever litt konstant overvåking ja 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 31. mars 2017 Forfatter #19529 Del Skrevet 31. mars 2017 1 minutt siden, Frøkensina skrev: Tenkte det kunne være venner/bekjente på besøk Høres ut som småttisen krever litt konstant overvåking ja Det er så utrolig koselig når de spør om å få være her. Jeg tenker den dagen kommer at det ikke er så stas lenger, så må bar nyte det så lenge det varer. Men hun var sliten i kveld altså. Først på skolen, så på SFO, så ridning og deretter hjem hit. Men glad og lykkelig og jeg fikk vite hvilke "stygge ord" hun hadde lært av noen gutter på skolen.. Jeg døøøør av latter (men det vet ikke hun) fordi hun uttaler de stygge ordene helt feil. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 31. mars 2017 #19530 Del Skrevet 31. mars 2017 27 minutter siden, Aldrisur skrev: Oi, det er jo lenge til. Jeg synes det er så koselig ar de har kommet så langt. Vi omgir oss med så mye "utenlandsk" kultur, og det er vel og bra, men vi må ta vare på det urnorske også. Enig! Jeg trodde egentlig ikke de kom videre til finalen, at det var for "sært" for det vide publikum. Så da var det ekstra moro at de kom videre!! Og ja, det er viktig å passe på kulturarven vår 25 minutter siden, Frøkensina skrev: Åja, har ikke fulgt med på det. Men får se etter danserne til FruN om jeg husker det! Se etter tradisjonelt kledde mennesker 8 minutter siden, Aldrisur skrev: Vi er såå heldige. Leste her inne et sted at en mormor vil ha betaling for å passe de små. Jeg skulle heller betalt for å få ha de her. Betalt for å passe barnebarn? Altså, om foreldrene misbruker barnepass kan jeg skjønne at det blir brukt som et middel for å roe det ned, men ellers..? Glad vi har besteforeldre som er likere deg der, Aldri! 7 minutter siden, Aldrisur skrev: Ja, tida går jo så innmari fort. De to eldste går i 2. klasse nå. Hvordan går det med deg? Har du kommet deg over salgsrusen? Så store!! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 31. mars 2017 #19531 Del Skrevet 31. mars 2017 Akkurat nå, Aldrisur skrev: Det er så utrolig koselig når de spør om å få være her. Jeg tenker den dagen kommer at det ikke er så stas lenger, så må bar nyte det så lenge det varer. Men hun var sliten i kveld altså. Først på skolen, så på SFO, så ridning og deretter hjem hit. Men glad og lykkelig og jeg fikk vite hvilke "stygge ord" hun hadde lært av noen gutter på skolen.. Jeg døøøør av latter (men det vet ikke hun) fordi hun uttaler de stygge ordene helt feil. Sånt er jo kjempemorsomt da. Godt å høre at du koser deg sånn! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 31. mars 2017 #19532 Del Skrevet 31. mars 2017 Skal jeg se etter de neste fredag da FruN? Eller kommer de tilbake senere? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 31. mars 2017 #19533 Del Skrevet 31. mars 2017 2 minutter siden, Frøkensina skrev: Skal jeg se etter de neste fredag da FruN? Eller kommer de tilbake senere? De skal ikke på igjen før finalen i mai, men det ligger klipp ute på tv2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 31. mars 2017 #19534 Del Skrevet 31. mars 2017 Akkurat nå, FruN skrev: De skal ikke på igjen før finalen i mai, men det ligger klipp ute på tv2 Ok 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 31. mars 2017 #19535 Del Skrevet 31. mars 2017 Hvor har Rumle gjort av seg? Jeg har kjøpt såjord og noen pottesaker i dag hvertfall, og så mangler vi fredagsdansen! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 31. mars 2017 Forfatter #19536 Del Skrevet 31. mars 2017 @Rumle!!! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 31. mars 2017 #19537 Del Skrevet 31. mars 2017 Setter ut litt og så får hun kanskje ferten 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 31. mars 2017 Forfatter #19538 Del Skrevet 31. mars 2017 Ferten er et kult ord. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 31. mars 2017 #19539 Del Skrevet 31. mars 2017 Nesten snerten 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 31. mars 2017 Forfatter #19540 Del Skrevet 31. mars 2017 Kan hende jeg er miljøskadd, men tenker litt på fjerte også . 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå