Gå til innhold

Juballongen

Aldrisur

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

22 timer siden, Aldrisur skrev:

Å jeg dåner! Så hyggelig at du dukker opp Fantastica. Du kan tro jeg har tenkt mye på deg. :klem:

Har du? Hvorfor?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Frøkensina skrev:

Du har ikke fått barn nr to enda vel? :overrasket: 

Hahaha :ler: nei, nei, han kommer ikke før i august :ler: 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

*vedder på at hun skal ha en veldig lang slange og fylle opp tanken som ligger nedgravet i hagen* :ninja: 
                                                                                                                *selge DYRT til naboene i dårlige tider* 

Kjøper for 13 (og noe)  - selger for 18,-. :ninja:

8 timer siden, FruN skrev:

Det går ganske bra :) Minsten oppfører seg fint, lillemor har vært forkjølet i det siste, og hostet så fælt på morgenen at vi nå sitter på legekontoret og håper vi får time om ikke kjempelenge :) 

Gikk det bra hos legen? 

6 timer siden, Frøkensina skrev:

Har den steget igjen? Har fått beskjed av opphavet i årevis nå å fylle på mandag morgen, men jeg rekker det jo aldri :fnise: 

:kaffekopp::vinke: 

Nå har den steget ja, :laugh:

4 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

Prøv dette om dere har demente i familien. Det skalder ikke å forsøke deres favoritter fra ungdommen. :) 
       http://www.dagbladet.no/video/yf4al2YpRWI     

Herlig da. Jeg kom til å tenke på Anders Rogg fra Bøljebændet. Han jobbet som kulturarbeider på et sykehjem. Spilte og sang for brukerne. Der var en eldre, dement kvinne de ikke fikk kontakt med. Hun snakket ikke og reagerte sjelden på det som foregikk rundt henne. MEN, når Rogg spilte "Napoleon med sin hær", hoppet hun opp av stolen og marsjerte som en soldat gjennom rommet.

Omtrent sånn, om jeg ikke husker feil. :5:

3 timer siden, Severus skrev:

Tralala

:digge:

1 time siden, Frk.K skrev:

:hoppendeglad:

Hei  på deg Frk.K! Koooselig å se deg. :strix:

16 minutter siden, Fantastica skrev:

Har du? Hvorfor?

Fordi jeg synes vi hadde god kontakt i den forrige Ballongperioden, og ble ganske godt kjent med hverandre. Du flyttet inn i nytt hus med stor hage og etter det har vi jo ikke snakket sammen. 

3 minutter siden, FruN skrev:

Hahaha :ler: nei, nei, han kommer ikke før i august :ler: 

Og så fort som våren og sommeren går, så er det jo ikke lenge til heller. Spennende FruN. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere skal være glad dere ikke har sett hjemmet mitt, dere hadde dødd av sjokk eller ringt til de der damene på TV.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Severus skrev:

Dere skal være glad dere ikke har sett hjemmet mitt, dere hadde dødd av sjokk eller ringt til de der damene på TV.

Har du rota Severus? :huh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Aldrisur skrev:

Har du rota Severus? :huh:

Rota? Det er alt for mildt, prøv med bombenedslag,krigssone etc

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gikk bra hos legen. Han antok at ho har fått RS-viruset, men at det ikke har satt seg veldig, siden ho knapt har hatt feber (før helga) og ikke hadde noen ulyd i lungene. Det var visst mye ute og gikk av det nå. Tok en prøve da, så får vi se om den sier noe :) Ho sluttet nesten å hoste når vi kom til legekontoret da :dry: Typisk. 

Og ja, tiden kommer til å fare avsted! :bond: Lillebror er født før vi vet ordet av det, og lillemor begynner plutselig i barnehage! 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Severus skrev:

Rota? Det er alt for mildt, prøv med bombenedslag,krigssone etc

Huffda. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, FruN skrev:

Det gikk bra hos legen. Han antok at ho har fått RS-viruset, men at det ikke har satt seg veldig, siden ho knapt har hatt feber (før helga) og ikke hadde noen ulyd i lungene. Det var visst mye ute og gikk av det nå. Tok en prøve da, så får vi se om den sier noe :) Ho sluttet nesten å hoste når vi kom til legekontoret da :dry: Typisk. 

Og ja, tiden kommer til å fare avsted! :bond: Lillebror er født før vi vet ordet av det, og lillemor begynner plutselig i barnehage! 

Ja, har hørt om dette RS-viruset her og. Håper hun blir fort bra.

Det blir store forandringer for familien N. til høsten. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, FruN skrev:

Hun var heldig som slapp unna så mildt, jeg har sett nok av de stakkarsene som blir kjempedårlige. Litt hell i uhellet har LilleN hatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se hva jeg kom over! Det er nyeste prosjekt i det Mynoniske hjem. Som også skal bli med over i det Paulske hjem :jepp: 

Og nå skal jeg finne jorda mi i kjellern å plante noen tomater :mynona:  Jeg kan endelig rote igjen! 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 minutter siden, Mynona skrev:

Se hva jeg kom over! Det er nyeste prosjekt i det Mynoniske hjem. Som også skal bli med over i det Paulske hjem :jepp: 

Og nå skal jeg finne jorda mi i kjellern å plante noen tomater :mynona:  Jeg kan endelig rote igjen! 

Har du fått solgt?? :hoppe: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, FruN skrev:

Har du fått solgt?? :hoppe: 

Jeg venter :ler:    Hopp for meg! :hoppe: 

Endret av Mynona
Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, Mynona skrev:

Så smart da - skikkelig grønnsaksfond.

Du har hatt visning?

Ok, ser svaret ditt til FruN. Tvi-tvi Mynona!:yvonne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
4 minutter siden, Mynona skrev:

Ja, hatt visning. Så nå er det bare å vente i spenning. :jepp: 

Ja, skal flytte inn til Paul vetu @Frk.K, det vet du jo :fnise: Han har bare et annet kallenavn her  :P 

Hahaha, går heller for Mr. Mynona :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Fantastica skrev:

Har du? Hvorfor?

Så hyggelig å se deg igjen :) Hvordan står det til?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...