Gjest Inggolf Skrevet 24. juni 2015 #16441 Skrevet 24. juni 2015 har du fått kjøpt noe til deg selv enda eller Aldri?? hva andre ting rund omkring rundt varehuset mente du atte det var sa du? Ble nyskjerrig på det! 1
Severus Skrevet 25. juni 2015 #16442 Skrevet 25. juni 2015 http://www.nrk.no/nordland/over-200-evakueres-fra-storbrann-i-bodo-1.12426590 OMA
Gjest Tekola Skrevet 25. juni 2015 #16443 Skrevet 25. juni 2015 Gratulerer Aldri! Vi er på vennebesøk i trønderland, ja! Ikke bare-bare å flytte fra mennesker man har sett nesten daglig i fem år! Og så får vi litt tid på hytta vår også. Kos! Jeg er i gang med å strikke selbuvotter med pinnestørrelse to, det tar tid, altså! Men vi skal i utenladsbryllup om noen uker, så jeg må bare bli ferdig snart!
Aldrisur Skrevet 25. juni 2015 Forfatter #16445 Skrevet 25. juni 2015 Fiiine blinkskudd av sjokkerte dyr Light! har du fått kjøpt noe til deg selv enda eller Aldri?? hva andre ting rund omkring rundt varehuset mente du atte det var sa du? Ble nyskjerrig på det! Ja, det kan man si at jeg har Noz! Klær og sko og annet stæshj! Her er flere forskjellige Outlet-utsalg som selger klær, sko, briller, sportsutstyr og masse mer. I tillegg fant jeg denne Panduro-outleten som jeg fortalte om i går. Her er også masse spisesteder. Litt dags-stemning fra inngangspartiet - ingen køer, men allikevel ganske mange besøkende. (Jeg kjenner ingen av de som er med på bildet) Gratulerer Aldri! Vi er på vennebesøk i trønderland, ja! Ikke bare-bare å flytte fra mennesker man har sett nesten daglig i fem år! Og så får vi litt tid på hytta vår også. Kos! Jeg er i gang med å strikke selbuvotter med pinnestørrelse to, det tar tid, altså! Men vi skal i utenladsbryllup om noen uker, så jeg må bare bli ferdig snart! Takk Tekola! En får trøste seg med at dette er venner for livet, til tross for avstanden. Nå skal jeg også begynne som dere Så koselig Vex! Den Fam Irvoll-boka sikler jeg skikkelig på... 2
Aldrisur Skrevet 25. juni 2015 Forfatter #16447 Skrevet 25. juni 2015 Jippiiii! Så fint og fargerikt Vex! 2
Aldrisur Skrevet 25. juni 2015 Forfatter #16449 Skrevet 25. juni 2015 Ja det forstår jeg godt. Man blir mer og mer hekta på flere farger og ulike typer tusjer, penner og fargeblyanter! Jeg kjøper ALT jeg ser! 2
Mynona Skrevet 25. juni 2015 #16450 Skrevet 25. juni 2015 Så fint Vex. Ser du kanskje litt fargesaker i Ullared også? Nå er det 1 uke og 1 dag til sommerferie! Juni har rast avgårde!! Gleder meg til litt avslapping i (forhåpentligvis) fint vær!
Gjest Nosoul Skrevet 25. juni 2015 #16451 Skrevet 25. juni 2015 Jeg har svidd av litt lapper(les: penger) i byen i dag. Kjøpte meg grønnrutet skjorte på bikbok og lilla sko fra keepers! Nå spiser jeg kveldsmat, venter på luksusfellen og utsetter både vasking av leilighet og meg selv til i morgen 1
Aldrisur Skrevet 25. juni 2015 Forfatter #16452 Skrevet 25. juni 2015 (endret) Så fint Vex. Ser du kanskje litt fargesaker i Ullared også? Nå er det 1 uke og 1 dag til sommerferie! Juni har rast avgårde!! Gleder meg til litt avslapping i (forhåpentligvis) fint vær! Var jo Panduro-outlet her vettu My - så det blle to nye bøker + litt farger. Juni har rast avgårde ja - enig. Så på værmeldingen i sta at det blir varmere og mer sol fremover nå. Jeg har svidd av litt lapper(les: penger) i byen i dag. Kjøpte meg grønnrutet skjorte på bikbok og lilla sko fra keepers! Nå spiser jeg kveldsmat, venter på luksusfellen og utsetter både vasking av leilighet og meg selv til i morgen Deilig med noe nytt av og til. God luksusfelle - håper jeg aldri trenger å komme dit! --------------- Deler et bilde av Bergen by i miniatyr (fra Legoland) med dere. Edit: Legoland ikke Leholand. (Spøkelseshuset i bakgrunnen.) Endret 25. juni 2015 av Aldrisur 3
Gjest Inggolf Skrevet 25. juni 2015 #16453 Skrevet 25. juni 2015 Det frister mer og mer og ta en tur til Ullared!! Tror du at selv en relativt stor shoppingmislikende mann kan finne det ålight å være der på et slags vis? Kan tenke meg at dere "stresser" litt etter å komme hjem nå?? Som jeg har sagt før; Jeg synes dere virker så heldige som ser ut til å ha et så innholdsrikt, variert (men stabilt) og spennende liv 2
Aldrisur Skrevet 25. juni 2015 Forfatter #16454 Skrevet 25. juni 2015 Det frister mer og mer og ta en tur til Ullared!! Tror du at selv en relativt stor shoppingmislikende mann kan finne det ålight å være der på et slags vis? Kan tenke meg at dere "stresser" litt etter å komme hjem nå?? Som jeg har sagt før; Jeg synes dere virker så heldige som ser ut til å ha et så innholdsrikt, variert (men stabilt) og spennende liv DU er ei koselig og raus jente du Noz. Ja, vet du, jeg tror ikke det er noe problem å ha med en antishoppemann hit. Av det jeg har kunnet se her, har det sittet menn på diverse krakker, benker og stoler, både i og utenfor butikken her. Gubbeskinnet og jeg splittet og avtalte å møtes etter to timer. Da fikk jeg handlet masse klær til meg selv og han brukte nesten hele tiden på et *netonnet* - et digert lagerutsalg med masse elektriske duppeditter. I går var vi inne på selve Gekås i tre timer, i dag var vi der fra 10.00 til 13.00 - så dro vi til hytta og tok en pause - dro tilbake klokka 17.00 og var der til 19.30. Enda har vi ikke sett hele butikken - det er sykt stort og utrolig rimelige priser. 2
Mynona Skrevet 25. juni 2015 #16455 Skrevet 25. juni 2015 (endret) Så stilig miniBergen! Hvor stort er det egentlig der? Kan du sammenligne med noe kjent og gange det opp liksom? Så nettopp på nyhetene en dame på 83 år som jobber som hjelpepleier. Hun er så vanvittig heldig som har helsen sin i behold i den aldern der altså. Hun gikk jo rundt som en hvilken som helst 40 åring. Min bestefar her 88 (tror jeg) og sitter nå i rullestol og kroppen blir mer og mer skranten, og er helt avhengig av hjemmesykepleien for alt mulig, men han har hodet og psyken i behold. Skulle så ønske han hadde det fysiske også. Men han sier han har det fint da. Og koser seg hver dag. Så da får man vel stole på det. Endret 25. juni 2015 av Mynona 1
Aldrisur Skrevet 25. juni 2015 Forfatter #16456 Skrevet 25. juni 2015 Så stilig miniBergen! Hvor stort er det egentlig der? Kan du sammenligne med noe kjent og gange det opp liksom? Så nettopp på nyhetene en dame på 83 år som jobber som hjelpepleier. Hun er så vanvittig heldig som har helsen sin i behold i den aldern der altså. Hun gikk jo rundt som en hvilken som helst 40 åring. Min bestefar her 88 (tror jeg) og sitter nå i rullestol og kroppen blir mer og mer skranten, og er helt avhengig av hjemmesykepleien for alt mulig, men han har hodet og psyken i behold. Skulle så ønske han hadde det fysiske også. Men han sier han har det fint da. Og koser seg hver dag. Så da får man vel stole på det. Vanskelig å sammenligne med noe, for du mener vel størrelsen på legohusene? Mm, om det hadde gått en katt blant bygningene i mini-byene, hadde nok halen akkurat rukket over husene - (om halen hadde stått rett opp mener jeg) Ja, det er sannelig forskjell på folks helse og oppegåenhet når man blir eldre. Heldige er de som er fullt rørlige, og ikke minst klare i toppen som 83-åring. Så godt at han sier han koser seg og har det bra. Det er jo kjempeviktig. 1
Aldrisur Skrevet 25. juni 2015 Forfatter #16458 Skrevet 25. juni 2015 Jeg mente egentli Gekås sin størrelse Å jaaa! Det er dritstort! Større enn en katt! Kan kanskje sammenligne med IKEA x 2? Og så er det stappfullt av varer i 3 etasjer. 2
Mynona Skrevet 25. juni 2015 #16459 Skrevet 25. juni 2015 Større enn en katt ja! Da vet jeg akkurat hvor stort det er 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå