Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ja, jeg jobber ut hele prosessen :)

Så bra! 

Jeg ble så glad når du skrev at du hadde fått jobben. Midt i prick som man sier her i Sverige!  :ler:

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Nosoul
Skrevet

Har gomlet alt for mye peanøtter og hører på "Mumford & sons, Live from red rocks".
Håper John blund vil ha en date med meg snart :)

• Liker 1
Skrevet

Har gomlet alt for mye peanøtter og hører på "Mumford & sons, Live from red rocks".

Håper John blund vil ha en date med meg snart :)

Mmmm, gumler peanøtter jeg også... og kjenner at Mr. Blund kaller i det fjerne... :icon_lol:

:opplyser: Her sitter vi ved hver vår PC og sier ikke et ord til hverandre. Slitne.  :sovne:  :sovne:

• Liker 2
Skrevet

Hvorfor peanøtter og ikke peanøtter? :fnise:

Jeg har hatt en nydelig middag nå - makaroni med smør, salt og pepper. Og litt ketchup på den siste resten :ler:  Var litt tomt i kjøleskapet her.

Gjest Nosoul
Skrevet

Mmmm, gumler peanøtter jeg også... og kjenner at Mr. Blund kaller i det fjerne... :icon_lol:

:opplyser: Her sitter vi ved hver vår PC og sier ikke et ord til hverandre. Slitne.  :sovne:  :sovne:

Det var farlig godt med peanøtter i dag gitt :daane:

Hihi - sånn skal det være av og til! Koble av og bare gjøre sitt!

Oppdaget nettopp at Kicks kjører 15% ferierabatt.. Så skal i alle fall vindusshoppe litt :rolleyes:

Gjest Nosoul
Skrevet

Jeg har hatt en nydelig middag nå - makaroni med smør, salt og pepper. Og litt ketchup på den siste resten :ler:  Var litt tomt i kjøleskapet her.

For det er min verste fiende :sjenert::fnise:

Egentlig fyfy når jeg prøver så godt jeg kan å gå bittelitt ned i vekt, men så hender det jeg ikke klarer å motstå di jækla peanøttene :ler:

Skrevet

Men hva skal du ned i vekt for da? Du er jo superfin.  Kos deg med peanøtter du. 

• Liker 1
Skrevet

Hva er forskjellen på peanøtter og peanøtter da?  :skravle:  

Mmm, høres ut som en god middag My.  :ler2:

Det var farlig godt med peanøtter i dag gitt :daane:

Hihi - sånn skal det være av og til! Koble av og bare gjøre sitt!

Oppdaget nettopp at Kicks kjører 15% ferierabatt.. Så skal i alle fall vindusshoppe litt :rolleyes:

Får komme meg hjem litt fort skjønner jeg, har gavekort på Kicks sombrukes opp.  :engel:

• Liker 1
Gjest LightBulb
Skrevet

Så bra! 

Jeg ble så glad når du skrev at du hadde fått jobben. Midt i prick som man sier her i Sverige!  :ler:

:klem: 

• Liker 1
Skrevet

Hva er forskjellen på peanøtter og peanøtter da? :skravle:

Mmm, høres ut som en god middag My. :ler2:

Får komme meg hjem litt fort skjønner jeg, har gavekort på Kicks sombrukes opp. :engel:

Det var det jeg lurte på og. Siden det var skrevet med fet skrift

Gjest Nosoul
Skrevet

Men hva skal du ned i vekt for da? Du er jo superfin.  Kos deg med peanøtter du. 

Helsa først og fremst! Er kneoperert,og merker at 5-10 kg ned hadde ikke gjort noe.

Men, jeg skal KOSE meg ned i vekt! Skyndte meg langsomt :opplyser:

Men, tusen takk My! 

Skrevet

Det var det jeg lurte på og. Siden det var skrevet med fet skrift

Å ja. :overrasket: Jeg skjønner ingenting jeg.  :hoho:

• Liker 2
Skrevet

Aldri: ang garn mente jeg bare prisen på sånn ca alt garn. Hva det billigste lå på og hva det dyreste var,

så du har gjort alt helt rett. Nå mangler det bare at du får hilse på en eller helst to av de to tv-kameratene...

Hvis du ser et tv-team så løøper du dit og insisterer på å få sende en hilsen hjem til oss.

Du kan synge "jeg vil ha en blå ballong" på direkten så vi vet at det er deg. Ok? BRA!  :jepp:

• Liker 1
Skrevet

Aldri: ang garn mente jeg bare prisen på sånn ca alt garn. Hva det billigste lå på og hva det dyreste var,

så du har gjort alt helt rett. Nå mangler det bare at du får hilse på en eller helst to av de to tv-kameratene...

Hvis du ser et tv-team så løøper du dit og insisterer på å få sende en hilsen hjem til oss.

Du kan synge "jeg vil ha en blå ballong" på direkten så vi vet at det er deg. Ok? BRA!  :jepp:

Okei bra!

Alt er billigere her enn det som er vanlig pris, så det skal dem ha!  :5:

Gjett om jeg så etter de to filurene i dag! Får lete mer i morgen. Så ikke no' TV-team heller, men de menneskene jeg så lignet veldig på de som er med i serien. Tror jeg lignet litt selv der jeg gikk jeg. :fnise:  

• Liker 2
Skrevet

Gratulerer med familieforøkelse Aldri! :klemmer:

• Liker 1
Skrevet

Gratulerer med familieforøkelse Aldri! :klemmer:

Tusen hjertlig takk Mr. Hog.

Og tenk, jeg har kun gjort en bittebittebitteliten innsats, og allikevel blir premien så stor.  :rodmer:

• Liker 2
Skrevet

tumblr_nqgx0cUsou1sks8qho1_540.jpg

Sa noen Statens Vegvesen direkte oversatt?

• Liker 2
Skrevet

Tror jeg lignet litt selv der jeg gikk jeg.

Åjasså? Gikk du innimellom stativene og ropte på Gemalen som hadde gått bort sej og småbannet for deg selv kanskje? :fnise:

• Liker 2
Skrevet

Åjasså? Gikk du innimellom stativene og ropte på Gemalen som hadde gått bort sej og småbannet for deg selv kanskje? :fnise:

Ha-ha jaaaa! Og husker du hun som gikk og prompet gjennom reolene? Det var ikke meg - for å si det sånn!  :skratte:

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...