Gjest Inggolf Skrevet 7. mai 2015 #15021 Skrevet 7. mai 2015 Har heller ikke noe særlig å skrive. Er det en sånn skriveløs dag kanskje? Håper i allefall at alle har det fint i dag. Godt mulig..Jeg er ihvertfall helt kokt i huet. Føler at noen har sugd ut hjernen min og at jeg ser temmelig dum ut her jeg sitter med et tomt blikk og en halvåpen munn Hadde vært moro å tatt en IQ-test nå! (interesangt resultat ihvertfall). Bare 4 uker igjen av praksisen nå! (2 eksamner ila den tid da) Har dagen din vært lang og kjedelig idag eller My? 1
Roadrunner Skrevet 7. mai 2015 #15022 Skrevet 7. mai 2015 Kokt her også, men kan i det minste skylde på feber og pottetett system...
Mynona Skrevet 7. mai 2015 #15023 Skrevet 7. mai 2015 Godt mulig..Jeg er ihvertfall helt kokt i huet. Føler at noen har sugd ut hjernen min og at jeg ser temmelig dum ut her jeg sitter med et tomt blikk og en halvåpen munn Hadde vært moro å tatt en IQ-test nå! (interesangt resultat ihvertfall). Bare 4 uker igjen av praksisen nå! (2 eksamner ila den tid da) Har dagen din vært lang og kjedelig idag eller My? Har du hatt den eksamen som du strøk på igjen? Var ikke det i begynnelsen av mai? Ja, skikkeilg kjedelig dag. Fra 10.30 falt server ned og vi ante jo ikke hvor lang tid det tok å fikse, så da ble det mye sitting. Surfing og ja.. kjeding. Før jeg bestemte meg for å gå hjem i 13 tiden. Og ser ut som servern var oppe igjen i 14 tiden da Men ja, har fått vaske litt klær, tatt en powernap på sofaen og slappet av. Tiltaksløs og trøtt. Kokt her også, men kan i det minste skylde på feber og pottetett system... Huff da.. GOd bedring.
Roadrunner Skrevet 7. mai 2015 #15024 Skrevet 7. mai 2015 Takk Mynona! Kost meg med dette siden søndag kveld så passe lei. Rasket visst med meg noe fra utlandet...
Mynona Skrevet 7. mai 2015 #15025 Skrevet 7. mai 2015 Jeg tror jeg har "Luktet" litt på ett eller annet. Er smågroggy i halsen. Men ikke noe som bryter ut. Tror egentlig jeg skal ta meg en dusj og så gå å legge meg jeg. Trøtt. Eller, skal vel se litt på tv fra senga da.
FruN Skrevet 7. mai 2015 #15026 Skrevet 7. mai 2015 God bedring, RR! Jeg er stort sett bare sliten for tiden. I tillegg har megler vært her, vi skal begynne å forberede salg av leiligheten (bl.a. tømme halve stua...Har såvidt begynt) Og på lørdag er det dugnad her. Oh joy.. 1
Galactica Skrevet 7. mai 2015 #15027 Skrevet 7. mai 2015 All sympati, FruN. Jeg er også sliten. All denne jobbinga pluss hussalg pluss oppussing pluss flytting er lik flat G.
Gjest Ampoule Skrevet 7. mai 2015 #15029 Skrevet 7. mai 2015 (endret) Jeg er ikke ferdig med permisjonen enda, og likevel er det "ørtogførti" møter, datoer, planlegging og blablabla.. starter om ca 2 uker og skal jobbe i kanskje 2 mnd, hvor vi holder åpent i kanskje 1,5. Møtet som skulle gi oss svar gav oss bare flere spørsmål. Mye "Kanskje" og "vet ikke, det er ikke avgjort" Endret 7. mai 2015 av Ampoule
Aldrisur Skrevet 7. mai 2015 Forfatter #15030 Skrevet 7. mai 2015 Såååå flotte farger My! Gøy at du legger ut bilder av kunsten din. Har heller ikke noe særlig å skrive om i dag Aldri. Stikker ihvertfall innom å lager en skikkelig GruppeKlemmeKoseSkviiis med de som måtte ønske Gruppeklemmekoseskvis til deg også! Kokt her også, men kan i det minste skylde på feber og pottetett system... Nå må du jammen se til å bli bra igjen. God bedring! Jeg tror jeg har "Luktet" litt på ett eller annet. Er smågroggy i halsen. Men ikke noe som bryter ut. Tror egentlig jeg skal ta meg en dusj og så gå å legge meg jeg. Trøtt. Eller, skal vel se litt på tv fra senga da. Perfekt tidspunkt å ta Solhatt på! God bedring, RR! Jeg er stort sett bare sliten for tiden. I tillegg har megler vært her, vi skal begynne å forberede salg av leiligheten (bl.a. tømme halve stua...Har såvidt begynt) Og på lørdag er det dugnad her. Oh joy.. Ta godt vare på deg selv og lille Bolla nå FruN! All sympati, FruN. Jeg er også sliten. All denne jobbinga pluss hussalg pluss oppussing pluss flytting er lik flat G. Klapp og kos til deg G. ----------------------- Ser det ut til at du får deg ny jobb da Ampoulle? Nå skal jeg se på en film. Bare legge inn et bilde av kveldens solnedgang først: 2
Aldrisur Skrevet 7. mai 2015 Forfatter #15032 Skrevet 7. mai 2015 Solnedgang? Har det ikke regna i hele dag? Nei ikke siden formiddagen her i hvert fall.
Gjest Ampoule Skrevet 7. mai 2015 #15033 Skrevet 7. mai 2015 Såååå flotte farger My! Gøy at du legger ut bilder av kunsten din. Gruppeklemmekoseskvis til deg også! Nå må du jammen se til å bli bra igjen. God bedring! Perfekt tidspunkt å ta Solhatt på! Ta godt vare på deg selv og lille Bolla nå FruN! Klapp og kos til deg G. ----------------------- Ser det ut til at du får deg ny jobb da Ampoulle? ... Tja, ser lyst ut. Sendte søknad i dag og fikk svar en time etterpå om at de ville møte meg (Er de som skal flytte inn i lokalene) 1
Aldrisur Skrevet 7. mai 2015 Forfatter #15035 Skrevet 7. mai 2015 Tja, ser lyst ut. Sendte søknad i dag og fikk svar en time etterpå om at de ville møte meg (Er de som skal flytte inn i lokalene) Det var jo kjempepositivt da! Hoppe litt for deg. Idag har det vært 13 grader ute Høres ut som en grei vårdag det Ery. Jeg ser på en dansk film som heter "All inclusive".
FruN Skrevet 7. mai 2015 #15037 Skrevet 7. mai 2015 Ta godt vare på deg selv og lille Bolla nå FruN! :kose Nå skal jeg se på en film. Bare legge inn et bilde av kveldens solnedgang først: Fine solnedgangen Jeg prøver Jeg slapper ihvertfall av når jeg kjenner jeg trenger det Og mamma har beordret at vi får flyttehjelp når vi kjører første lass opp til fjellheimen, jeg skal jo visstnok ikke bære så mye..
Severus Skrevet 7. mai 2015 #15038 Skrevet 7. mai 2015 Det var jo kjempepositivt da! Hoppe litt for deg. Høres ut som en grei vårdag det Ery. Jeg ser på en dansk film som heter "All inclusive". Det er sommer i nord
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå