Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Næmmen, var ikke det litt tidlig da du?

Skrevet

Hva var det i pakken?

Nå har jeg kuttet opp en moden banan og lagt i frysern. Det skal bli is. Hørte på radioen i går at det blir veldig god softis av banan. Og at selve banansmaken blir veldig liten. Radiodamen var superbegeistret. Var visst veganer-is. Så det skal jeg teste.

Skrevet

Fotballdrakt. Hat hørt at avokado sjokolade mousse er godt også, når vi nå pratet om sunne trender.

Skrevet

Det må jeg innrømme at hørtes skikkelig vondt ut! :P Selv om jeg er veldig glad i både avokado, sjokolade og mousse.

Jeg prøvde jo å bake en sjokoladekake som brukte bønner i stedenfor mel. Den skulle smake heeelt fantastisk og helt likt som vanlig sjokoladekake/brownies... Men den var ganske spesiell må jeg si...

Skrevet

Jeg liker bare avokado i guacamole. Mye de sier som er godt og sunt, som smaker høgg.

• Liker 1
Skrevet

Guacomole er kjempegodt! Men avokado (+pepper) er også veldig godt oppå skinke på brødskiva. Eller i salat eller i taco eller eller eller.. Spiser (periodevis) masse avokado!

Skrevet (endret)

Omg ikke si du har blitt med på bloggtrenden smashed avokado toast

Endret av Batnut
Skrevet

Jeg aner ikke hva det er fornoe. Har sett tråden som heter noe med det, men fikk aldri noen forklaring på hva det egentlig var. Jeg leser ingen blogger og har ikke min egen heller, så jeg er helt uvitende. Men avokado har jeg spist på brødskiva i mange mange år. Men jeg smasher den ikke, jeg skiver den :P

Skrevet

dsc_2544.jpg

Det ser vist sånn ut

Skrevet

Jeg spiser denne varianten her

mat-avocado-br%C3%B8dskive.jpg?mtime=201

Skrevet

Mye rart som plutselig skal bli hipt og kult egentlig :P

Skrevet

Neste blir melkesjokolade med avokado

• Liker 1
Skrevet

Sånn advokado-is nekter jeg å smake på hvis de finner den opp! :jolie:

• Liker 1
Skrevet

Ikke morsomt å spise havregrøt kokt på vann, å se på deilige kokeprogram. Sånn går det når man har 40 kr på konto

Gjest Inggolf
Skrevet (endret)

Nå har jeg kuttet opp en moden banan og lagt i frysern. Det skal bli is. Hørte på radioen i går at det blir veldig god softis av banan. Og at selve banansmaken blir veldig liten. Radiodamen var superbegeistret. Var visst veganer-is. Så det skal jeg teste.

Håper du tok av skallet først!

..Eller, du skriver jo at du kuttet den opp så det regner jeg med.

Jeg hadde en gang over lengre tid skikkelig dilla på frossen banan... Det

var den gang jeg var avhengig av sukker, og denne frosne bananen hjalp meg

til avvenningen da, blant annet fordi den tar så lang tid å spise så når jeg endelig

ble ferdig så var det liksom nok :fnise: Ble lei av gnaging :lol:

Endret av Noz
Skrevet

Jeg har fredagsfølelse. Irriterende

God morgen, og i dag er det jaffall fredag Light! :hoppendeglad:

Har den sjelløse slettet seg?

Dumt, jeg håper hun kommer tilbake. :) Hun var "et friskt pust fra nord".

Bare unngå Hells Kitchen og Kitchen Nightmares. Se programmer der han lager maten selv. Mange koselige med han på YouTube

Det er jeg enig med deg i Bat. Han er nok egentlig en hyggelig mann.

Tenkte brått og automatisk på 2,5-3 stykker her fra Køøørja i samme øyblikk jeg så dette bildet;

11160557_10153110455916117_1366203498719

Kan dere skjønne hvem?

Kan det være Rumlemor som sitter der med "rødt i glasset"? :ler:

Jeg har strikka ferdig pleddet mitt jeg! Og har begynt å montere. Men guuuu så kjedelig det er å montere.

Få se! :hoppe: Få se! :hoppe: Få se! :hoppe:

:ler: det hadde vært noe!

Vi kjenner en potetbonde som vi pleier å kjøpe av til jul. Denne høsten/vinteren var det mye poteter så fikk en melding om vi ville ha nå også jeg bare tar de i mot og leverer videre til de eldre og potelskende i slekta har ytterst sjeldent potet til middag hjemme selv.

:ninja: Driver du med hvitevasking av poteter Light? :lol:

Jeg strikker ikke, så jeg aner ikke hvordan de lages. Men jeg er heldig og har slektninger som strikker, og har derfor slitt ut flere par med slike tøfler. De er suuuuperbehagelige.

Heldiggris.

I slekta vår er det bare jeg som strikker. :sukk:

Om nom nom

hqdefault.jpg

Du er et oppkomme av gode bilder av deg selv asså Hog. :ler:

:kaffekopp: ?

Sånn advokado-is nekter jeg å smake på hvis de finner den opp! :jolie:

Du må spise advokadoisen din du som er KG-advokat og all ting! :rolleyes:

Hvor mange meter over havet er det der du skal plante trærne da FruN?

Jeg tror nemlig at du ikke trenger å ta noen spesielle hensyn når det gjelder "hardføre sorter".

Hvis ingen vet noe her, kan du kanskje spørre noen "der oppe" som har erfaring?

Ikke morsomt å spise havregrøt kokt på vann, å se på deilige kokeprogram. Sånn går det når man har 40 kr på konto

Havregrøt er jo godt det, selv om det kan bli litt kjedelig i lengden....men så har du fått deg en fin fotballdrakt da... ;)

----------------------------------

På søndag kommer varmen, så i morgen reiser jeg sydover så det ikke rekker å ta meg igjen. :hoho:

:blomst: Håper dere har det bra og at alle får en fin helg.

Noko stutte bukser? :laugh:

V4fH0tO.jpg

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...