Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Eller kan hende det er nettopp det du er?

God dag, dette er Helseminister Hoppe Hoppesen - kva kan eg gjera for dykk? :nigo:

Mmm varm suppe høres faktisk veeeldig godt ut! Hvilken suppe har du laget i dag?

Jo, i dag ble det en knall oransj gulrotsuppe med den hvite delen av purren, stangselleri, poteter, krydder og hvitløk...

og så hadde jeg oppi stoore gule velsmakende maiser i den på slutten, slik at de bare ble varmet opp og ikke knust.

Faktisk en energisuppe å bli glad av å både se på og drikke. :jepp:

Jeg har fått taket på supper faktisk og er veldig glad for at jeg startet med det derre der.

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

tumblr_nmn372FEsr1sks8qho1_1280.jpg

Deler du på suppa?

• Liker 3
Skrevet

God dag, dette er Helseminister Hoppe Hoppesen - kva kan eg gjera for dykk? :nigo:

Jo, i dag ble det en knall oransj gulrotsuppe med den hvite delen av purren, stangselleri, poteter, krydder og hvitløk...

og så hadde jeg oppi stoore gule velsmakende maiser i den på slutten, slik at de bare ble varmet opp og ikke knust.

Jeg har fått taket på supper faktisk og er veldig glad for at jeg startet med det derre der.

:laugh:

Mmmmmm høres veldig godt ut! :jepp:

• Liker 1
Skrevet

Den var det. Tomt nå, så jupp; hvis folket tar med ingredienser så lager jeg ei balje med ny! :jepp:

• Liker 1
Skrevet

Jeg vil stemme frem helseminister Hoppesen. :opplyser:

Jeg tror hun hadde gjort en sabla god jobb. Hoppe til folket! :hoppendeglad:

• Liker 2
Skrevet

Å hoppe til jobb om morgenen hadde satt et helt annet preg på land og by. :jepp: Man kan hoppe sammen!

• Liker 1
Gjest Inggolf
Skrevet (endret)

Jeg vil også på ferie, men jeg lever på havregryn, så pengene strekker ikke til.

Synes jeg så bilde av deg med en gigantisk pizza oooog dessert i går jeg men :ler:

Men det er ikke dumt å leve på havregryn da, mer peng til morro :jepp:

:opplyser: Hoppe for president healttthhhminister!

young-man-holding-poster-5899430.jpg

PS: Dæmitt! Jeg glemte å skrive på slagordene på banner`n før jeg postet bilde..

Endret av Noz
Skrevet

Synes jeg så bilde av deg med en gigantisk pizza oooog dessert i går jeg men :ler:

Men det er ikke dumt å leve på havregryn da, mer peng til morro :jepp:

:opplyser: Hoppe for president healttthhhminister!

young-man-holding-poster-5899430.jpg

PS: Dæmitt! Jeg glemte å skrive på slagordene på banner`n før jeg postet bilde..

Det var den pizzaen mamma spanderte på meg. Å desserten var bare bilde direkte fra menyen
Skrevet

:tommelopp: Vi går for slikt noe!

• Liker 2
Skrevet

:rodmer: ...mangler bare et lite hoppetau hun der... :lur:

Skrevet

Det var da voldsomt til hopping da? :pls:

Har dere spist loppefrø eller? :hoppendeglad: Hæææ?

Hva skal du gjøre med all den fisken da Light?

• Liker 3
Skrevet

Vi Hopper For Fred! Hvem han nå er. :hoppe:

• Liker 2
Skrevet

Jaaaaa! :hoppe:

• Liker 2
Skrevet

Å ja han ja! Han hadde jeg nesten glemt! :fnise:

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...