Mynona Skrevet 8. mars 2015 #12581 Del Skrevet 8. mars 2015 Det hjalp ikke å kjøpe 5 ukers Lotto i Verdal! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. mars 2015 #12582 Del Skrevet 8. mars 2015 Juks! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 8. mars 2015 #12583 Del Skrevet 8. mars 2015 Jeg ble snurt jeg! Hadde jo regnet med å være millionær nå! Så jeg kunne kjøpt meg den leiligheten til Nosoul og slutta å jobbe og bare være på ferie osv! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. mars 2015 #12584 Del Skrevet 8. mars 2015 Jeg snurter litt jeg også, for lykkens blinde lotto-gudinne så ikke på min kupong i det hele tatt. Møkkakjærring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 8. mars 2015 Forfatter #12585 Del Skrevet 8. mars 2015 lad (= ler av dere) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 8. mars 2015 #12586 Del Skrevet 8. mars 2015 Enig! Møkkakjærring! Nå har jeg 12 av 28 ruter til pleddet mitt. 4 av de jeg skal lage klarer jeg ikke. De er bare dumme! Også mangler jeg garn i den ene fargen jeg skal ha foreløpig, for det hadde de ikke i butikken. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 8. mars 2015 #12587 Del Skrevet 8. mars 2015 lad (= ler av dere) Er det den nye LOL? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. mars 2015 #12588 Del Skrevet 8. mars 2015 Hmm...meget mulig at hun holder på å finne opp noen greier mens hun lager middag. LADJO! (ler av dere jeg også) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 8. mars 2015 Forfatter #12589 Del Skrevet 8. mars 2015 Ja! Man kan lage ubegrensede varianter over samme tema! I dag lagde jeg pannestekt torskeloin (?), med baconbiter, granateplekjerner og smørdampede aspargesbønner. Til det lagde jeg potet- og sellerirotpuré. Gubbeskinnet har sovnet på sofaen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 8. mars 2015 #12590 Del Skrevet 8. mars 2015 Har du mata han ihjel?? Det hørtes veldig godt ut. Men jeg tror jeg ikke tåler torsk. Hvis det går an. Hver gang jeg har hatt det med Godt levert har jeg blitt så dårlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 8. mars 2015 Forfatter #12591 Del Skrevet 8. mars 2015 Har du mata han ihjel?? Det hørtes veldig godt ut. Men jeg tror jeg ikke tåler torsk. Hvis det går an. Hver gang jeg har hatt det med Godt levert har jeg blitt så dårlig. *skynde meg bort å holde et speil foran munnen og nesa hans* Tåler du annen fisk da? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anje Skrevet 8. mars 2015 #12592 Del Skrevet 8. mars 2015 Jeg lager verdens raskeste pastasaus. Den skal bare koke 3 timer til, så er den ferdig. Jeg er litt usikker på hvor denne søndagen har blitt av, for den har jo nettopp startet? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 8. mars 2015 Forfatter #12593 Del Skrevet 8. mars 2015 Jeg lager verdens raskeste pastasaus. Den skal bare koke 3 timer til, så er den ferdig. Jeg er litt usikker på hvor denne søndagen har blitt av, for den har jo nettopp startet? Hva - tre timer? Hvordan lager du den, og hva lager du den av? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anje Skrevet 8. mars 2015 #12594 Del Skrevet 8. mars 2015 Jeg følger instruksjoner fra den damen her. Hun kan sin italienske mat. http://www.laurainthekitchen.com/recipes/classic-meat-and-cheese-lasagna/ Og, ja: jeg lager (nesten) hele den porsjonen der til bare meg. og så fryser jeg den ned. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 8. mars 2015 #12595 Del Skrevet 8. mars 2015 *skynde meg bort å holde et speil foran munnen og nesa hans* Tåler du annen fisk da? Ja, jeg er veldig glad i fisk. Men torsk har aldri vært favoritten, så det er ikke noe jeg har spist annet enn når jeg får det servert. Men nå som jeg "tvinges" til å lage det i blandt merker jeg jo at kroppen protesterer. Kanskje derfor jeg ikke har likt det noe særlig og. Kroppen som prøver å si fra om noe På bursdagsmiddagen min var vi et sted å spiste asiatiskinspirert "tapas", og da var vel omtrent halvparten av rettene fisk. Kjempegodt! Tunfiks cevice (hvis det skrives sånn) er kjempenam! Jeg lager verdens raskeste pastasaus. Den skal bare koke 3 timer til, så er den ferdig. Jeg er litt usikker på hvor denne søndagen har blitt av, for den har jo nettopp startet? Rask og rask fru blom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 8. mars 2015 Forfatter #12596 Del Skrevet 8. mars 2015 Jeg følger instruksjoner fra den damen her. Hun kan sin italienske mat. http://www.laurainthekitchen.com/recipes/classic-meat-and-cheese-lasagna/ Og, ja: jeg lager (nesten) hele den porsjonen der til bare meg. og så fryser jeg den ned. WoW Det der virket innviklet, så det er jammen lurt å lage masse på en gang. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 8. mars 2015 #12597 Del Skrevet 8. mars 2015 Alt dette middagspratet.... jeg tror jeg må lage meg middag! Svinekam med teriyakisaus, nudler og grønsakswok har Ole Martin bestem at jeg skal spise i dag. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 8. mars 2015 Forfatter #12598 Del Skrevet 8. mars 2015 Ja, jeg er veldig glad i fisk. Men torsk har aldri vært favoritten, så det er ikke noe jeg har spist annet enn når jeg får det servert. Men nå som jeg "tvinges" til å lage det i blandt merker jeg jo at kroppen protesterer. Kanskje derfor jeg ikke har likt det noe særlig og. Kroppen som prøver å si fra om noe På bursdagsmiddagen min var vi et sted å spiste asiatiskinspirert "tapas", og da var vel omtrent halvparten av rettene fisk. Kjempegodt! Tunfiks cevice (hvis det skrives sånn) er kjempenam! Rask og rask fru blom! Du klarte å skrive det vanskeligste ordet riktig ihvert fall. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 8. mars 2015 #12599 Del Skrevet 8. mars 2015 Haha.. Sannelig! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 8. mars 2015 Forfatter #12600 Del Skrevet 8. mars 2015 Haha.. Sannelig! Eller, kremt, ceviche. Masn lærer noe hver dag om man ikke er forsiktig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå