Gjest Inggolf Skrevet 3. mars 2015 #12401 Del Skrevet 3. mars 2015 PM sendt Aldri Så stas FruN! De har nettopp blitt myndige? Og når skal nr 2 ta oppkjøringen? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 3. mars 2015 #12402 Del Skrevet 3. mars 2015 PM sendt Aldri Så stas FruN! De har nettopp blitt myndige? Og når skal nr 2 ta oppkjøringen? Veldig moro! De ble 18 forrige uke Vet ikke når nr 2 skal ha oppkjøring, sannsynligvis ikke før nærmere sommeren. Ho har ikke hatt så hastverk med å komme igang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 3. mars 2015 Forfatter #12403 Del Skrevet 3. mars 2015 Jeg vil legge meg. Strømpetrøtt. Gjesper så øynene renner! Pollensesongen er i gang, og jeg blir så trøtt av den! Næmen uffda My, det var veldig tidlig synes jeg? Men hvis jeg tenker meg om, var det visst på samme tid i fjor. Og så jeg som våknet opp til is på trappa. Jeg leste det som om du hadde våknet op på trappa! Håper du finner noe fint garn, aldri - ha en fin dag Jeg fant garn og ny bambusrundpinne! Har lagt opp de 170 maskene som skal til, strikket tre pinner og er på god vei til å få et babyteppe som det her. Samme farge også. V V Jeg vil gjerne ha softis på min trapp! Jeg skulle se på billetter til Oslo i går, men siden til Widerøe ville ikke samarbeide med meg, så det ble bare med tanken Håper det blir ny Oslo-tur i løpet av våren/sommeren Det må du få til Nosoul. Oslo er en vår- og sommerby! Jaaa jeg ser henne mer enn lillebror for å være ærlig.. Det er jo hun det er gøy å være sammen med. Lillebror ligger jo bare der storma inn der vi skulle møtes i går og slang BItteLiten opp i været, herja og kooose på henne og hun omfavnet meg, og da keg tilfeldigvis snudde meg så så jeg at jeg hadde gått forbi kååårga med lillebror i uten at jeg så det Så BItteLiten skal ikke få mindre oppmerksomhet nei! Men jeg skjønner tanken din, mye sjalusi blant søsken sånn! Hva er dine planer for uka daAldri? (Sender deg pm med navn etterpå) Takk for alldeles nydelig PM. I kveld har jeg ingen spesielle planer for denne uka, men plutselig renner det nok noen planer inn her. Oppkjøring bestått! Da har den første dattera fått lappen GRATULERE så masse til dattera! Tenker hun er glad nå jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 3. mars 2015 #12404 Del Skrevet 3. mars 2015 Hva slags strikking er det? Så ikke ut som vanlige riller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 3. mars 2015 Forfatter #12405 Del Skrevet 3. mars 2015 Hva slags strikking er det? Så ikke ut som vanlige riller? Joda, ganske løse masker, tynt garn og pinne nr. 6 - fram og tilbake, fram og tilbake, fram og tilbake....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 3. mars 2015 #12406 Del Skrevet 3. mars 2015 Åhh.. det så ut som et eller annet mønster. Hvaertfall på det bildet der Det blir nok fint tenker jeg. Da blir nok lille blå varm og god. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 3. mars 2015 Forfatter #12407 Del Skrevet 3. mars 2015 Jeg har jo strikket to makne tepper tidligere, et i naturhvitt og et grått, de blir utrolig myke og fine. :hjerte:Merinoull. Hvordan går det med det lekre lappeteppe du begynte på for litt siden? Ferdig eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 3. mars 2015 #12408 Del Skrevet 3. mars 2015 Neida ikke ferdig. Har en liten bunke med lapper. Men er vel kanskje 1/3 på vei. Det ene mønsteret får jeg ikke til, så vet ikke helt hva jeg skal gjøre med de firkantene. Strikker litt i rykk og napp. Kan gå en uke mellom hver gang, og så plutselig strikker jeg 3 ruter på rappen. Skal legge det på minnet de teppene du lager. Kanskje jeg skal prøve det neste gang det kommer en liten i gjengen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 3. mars 2015 Forfatter #12409 Del Skrevet 3. mars 2015 Neida ikke ferdig. Har en liten bunke med lapper. Men er vel kanskje 1/3 på vei. Det ene mønsteret får jeg ikke til, så vet ikke helt hva jeg skal gjøre med de firkantene. Strikker litt i rykk og napp. Kan gå en uke mellom hver gang, og så plutselig strikker jeg 3 ruter på rappen. Skal legge det på minnet de teppene du lager. Kanskje jeg skal prøve det neste gang det kommer en liten i gjengen Kan du ikke lage de vanskelige lappene i "et mønster fra ditt eget hode"? Strikketøy har så lett for å stoppe opp hvis man møter hindringer, (snakker av egen erfaring) Hvis du venter en baby i nærmeste fremtid, jeg mener i din omgangskrets altså, så er dette det nydeligste og mykeste babyteppet du kan lage. Babyen kan ha det rett på kroppen om man vil - så deilig er det. Dersom noen av dere har synske evner, så trenger jeg hjelp til å finne lesebrillene mine. Jeg har lett i to dager, men finner de ikke noe sted. Har forsøkt å huske når jeg hadde de sist, men det er absolutt helt umulig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nosoul Skrevet 3. mars 2015 #12410 Del Skrevet 3. mars 2015 Tv'n min vil ikke slå seg på. Jeg får ikke til! Makan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 3. mars 2015 Forfatter #12411 Del Skrevet 3. mars 2015 Tv'n min vil ikke slå seg på. Jeg får ikke til! Makan Ta å til den! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 3. mars 2015 #12412 Del Skrevet 3. mars 2015 Jeg tror hvertfall ikke jeg venter baby den nærmeste fremtid Men noen i omgangskretsen kan jo gjøre det Ja, eget hodemønster kan jo gå. Får tenke litt på hva jeg får til derfra. En dag hodet virker. Lesebriller ja.. Har du sett ved siden av kryssordet på do? Eller hva med i skuffen med tørrvarer? Eller har du ringt til bursdagsbarnet og spurt om de kan ha blitt lekt med og lagt et lurt sted? NÅ skal jeg se på Pascal! Nammekaker! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 3. mars 2015 Forfatter #12413 Del Skrevet 3. mars 2015 Jeg tror hvertfall ikke jeg venter baby den nærmeste fremtid Men noen i omgangskretsen kan jo gjøre det Ja, eget hodemønster kan jo gå. Får tenke litt på hva jeg får til derfra. En dag hodet virker. Lesebriller ja.. Har du sett ved siden av kryssordet på do? Eller hva med i skuffen med tørrvarer? Eller har du ringt til bursdagsbarnet og spurt om de kan ha blitt lekt med og lagt et lurt sted? NÅ skal jeg se på Pascal! Nammekaker! Kryssordet på do! Bursdagsbarnet fylte 40, så jeg håper ikke det er hun som har lekt med dem! Jeg skal også se på Pascalnamnamkakeprogram! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nosoul Skrevet 3. mars 2015 #12414 Del Skrevet 3. mars 2015 (endret) Ta å til den! Det er liiiiiiiiiiike før nå! I tillegg skjønner jeg ikke hvordan jeg får lagt link til dagboken min i signaturen min. Djiiises EDIT: JEG FÅR IKKE SETT PASCAL!!! Endret 3. mars 2015 av Nosoul 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 3. mars 2015 Forfatter #12415 Del Skrevet 3. mars 2015 Det er liiiiiiiiiiike før nå! I tillegg skjønner jeg ikke hvordan jeg får lagt link til dagboken min i signaturen min. Djiiises EDIT: JEG FÅR IKKE SETT PASCAL!!! Hvordan du skal få TV-en til å virke veit jeg ikke N, men det andre du spør om burde du spørre Petter om. Har inntrykk av at han vet alt sånt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nosoul Skrevet 3. mars 2015 #12416 Del Skrevet 3. mars 2015 AKKURAT I DET JEG SKREV DET, SLO TV'N SEG PÅÅÅÅ!!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 3. mars 2015 Forfatter #12417 Del Skrevet 3. mars 2015 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 3. mars 2015 Forfatter #12418 Del Skrevet 3. mars 2015 Jeg hadde blitt dritnervøs og derfor gjort en dårlig jobb om jeg hadde jobbet på det konditoriet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 3. mars 2015 #12419 Del Skrevet 3. mars 2015 Kryssordet på do! Bursdagsbarnet fylte 40, så jeg håper ikke det er hun som har lekt med dem! Jeg skal også se på Pascalnamnamkakeprogram! Var de ikke ved kryssordet? Og ikke 40-åringen heller? Altså! Noe sier meg at du ikke har spurt en gang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 3. mars 2015 Forfatter #12420 Del Skrevet 3. mars 2015 Var de ikke ved kryssordet? Og ikke 40-åringen heller? Altså! Noe sier meg at du ikke har spurt en gang! Har sett ved kryssordet, men det gjenstår å spørre bursdagsbarnet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå