Aldrisur Skrevet 3. mars 2015 Forfatter #12381 Del Skrevet 3. mars 2015 Ja! Og jeg skulle alltid ha gått med knebeskyttere på glatta. Jeg ser ikke ut på knærne etter helgas ablegøyer! Er ikke barebare å komme seg hjem på glatta med litt for mye i promille.. Men da var det veldigveldig godt å finne sin egen seng Offameg, nå fikk jeg skikkelige vonde bilder i hodet mitt... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LightBulb Skrevet 3. mars 2015 #12382 Del Skrevet 3. mars 2015 Gratulerer med bursdager og god vår 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nosoul Skrevet 3. mars 2015 #12383 Del Skrevet 3. mars 2015 Der sa du det Aldri! Men forhåpentligvis er dette det siste av kongvinter for denne gang. Kommer det mer snø og holke nå, pensjonerer jeg meg og flytter til det O'store sydenland 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 3. mars 2015 Forfatter #12384 Del Skrevet 3. mars 2015 Gratulerer med bursdager og god vår God vår til Lightbulben vår også. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 3. mars 2015 Forfatter #12385 Del Skrevet 3. mars 2015 Der sa du det Aldri! Men forhåpentligvis er dette det siste av kongvinter for denne gang. Kommer det mer snø og holke nå, pensjonerer jeg meg og flytter til det O'store sydenland Kom til Oslo du, her er det bare asfalt så langt øye kan se... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 3. mars 2015 #12386 Del Skrevet 3. mars 2015 Jeg vurderer å skifte om til sommerdekk nå jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 3. mars 2015 #12387 Del Skrevet 3. mars 2015 Jeg vil legge meg. Strømpetrøtt. Gjesper så øynene renner! Pollensesongen er i gang, og jeg blir så trøtt av den! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 3. mars 2015 #12388 Del Skrevet 3. mars 2015 Stakkars My da. Det var veldig tidlig start på den sesongen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anje Skrevet 3. mars 2015 #12389 Del Skrevet 3. mars 2015 Sommerdekk og pollensesong? Og så jeg som våknet opp til is på trappa. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 3. mars 2015 #12390 Del Skrevet 3. mars 2015 Håper du finner noe fint garn, aldri - ha en fin dag 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 3. mars 2015 #12391 Del Skrevet 3. mars 2015 Jeg vil gjerne ha softis på min trapp! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nosoul Skrevet 3. mars 2015 #12392 Del Skrevet 3. mars 2015 Kom til Oslo du, her er det bare asfalt så langt øye kan se... Jeg skulle se på billetter til Oslo i går, men siden til Widerøe ville ikke samarbeide med meg, så det ble bare med tanken Håper det blir ny Oslo-tur i løpet av våren/sommeren 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 3. mars 2015 #12393 Del Skrevet 3. mars 2015 Jeg vil gjerne ha softis på min trapp! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 3. mars 2015 #12394 Del Skrevet 3. mars 2015 Åhh...tenk dere den smakseksplosjonen der da! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 3. mars 2015 #12395 Del Skrevet 3. mars 2015 Jaaaa! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 3. mars 2015 #12396 Del Skrevet 3. mars 2015 Jeg mener å ha sett reklameskilt for softis et eller annet sted i forbifarten her... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 3. mars 2015 #12397 Del Skrevet 3. mars 2015 Stakkars My da. Det var veldig tidlig start på den sesongen. Ja, den kommer tidlig. Har nok vart et par uker allerede for jeg har nyst masse. Men trodde jeg ble forkjøla 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 3. mars 2015 #12398 Del Skrevet 3. mars 2015 Jeg banker i bordet og priser meg selvfølgelig lykkelig for at jeg ikke er rammet, men syns samtidig veldig synd på dere andre som lider i forskjellig grad. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 3. mars 2015 #12399 Del Skrevet 3. mars 2015 (endret) Så godt å høre at hun er på beina igjen. Søte Bitteliten, nå trenger hun tanta si ennå mer enn før tenker jeg. Kan bli litt mye lillebror for henne i førstningen. ...og navnet er???? Kjør forsiktig og ha en fin dag Nozzefina! Jaaa jeg ser henne mer enn lillebror for å være ærlig.. Det er jo hun det er gøy å være sammen med. Lillebror ligger jo bare der storma inn der vi skulle møtes i går og slang BItteLiten opp i været, herja og kooose på henne og hun omfavnet meg, og da keg tilfeldigvis snudde meg så så jeg at jeg hadde gått forbi kååårga med lillebror i uten at jeg så det Så BItteLiten skal ikke få mindre oppmerksomhet nei! Men jeg skjønner tanken din, mye sjalusi blant søsken sånn! Hva er dine planer for uka daAldri? (Sender deg pm med navn etterpå) Endret 3. mars 2015 av Noz 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 3. mars 2015 #12400 Del Skrevet 3. mars 2015 Oppkjøring bestått! Da har den første dattera fått lappen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå