Gå til innhold

Juballongen

Aldrisur

Anbefalte innlegg

Ja! Og jeg skulle alltid ha gått med knebeskyttere på glatta. Jeg ser ikke ut på knærne etter helgas ablegøyer! Er ikke barebare å komme seg hjem på glatta med litt for mye i promille.. Men da var det veldigveldig godt å finne sin egen seng :strix:

Offameg, nå fikk jeg skikkelige vonde bilder i hodet mitt... :grine:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Nosoul

Der sa du det Aldri! :jepp: Men forhåpentligvis er dette det siste av kongvinter for denne gang. Kommer det mer snø og holke nå, pensjonerer jeg meg og flytter til det O'store sydenland :reise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med bursdager og god vår :)

:roser: God vår til Lightbulben vår også. :klem:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der sa du det Aldri! :jepp: Men forhåpentligvis er dette det siste av kongvinter for denne gang. Kommer det mer snø og holke nå, pensjonerer jeg meg og flytter til det O'store sydenland :reise:

Kom til Oslo du, her er det bare asfalt så langt øye kan se... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil legge meg. Strømpetrøtt. Gjesper så øynene renner! Pollensesongen er i gang, og jeg blir så trøtt av den!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars My da. Det var veldig tidlig start på den sesongen. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nosoul

Kom til Oslo du, her er det bare asfalt så langt øye kan se... :fnise:

Jeg skulle se på billetter til Oslo i går, men siden til Widerøe ville ikke samarbeide med meg, så det ble bare med tanken :snurt: Håper det blir ny Oslo-tur i løpet av våren/sommeren :jepp::reise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg mener å ha sett reklameskilt for softis et eller annet sted i forbifarten her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stakkars My da. Det var veldig tidlig start på den sesongen. :(

Ja, den kommer tidlig. Har nok vart et par uker allerede for jeg har nyst masse. Men trodde jeg ble forkjøla :P
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg banker i bordet og priser meg selvfølgelig lykkelig for at jeg ikke er rammet,

men syns samtidig veldig synd på dere andre som lider i forskjellig grad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

Så godt å høre at hun er på beina igjen.

Søte Bitteliten, nå trenger hun tanta si ennå mer enn før tenker jeg. Kan bli litt mye lillebror for henne i førstningen. :5:

...og navnet er???? :lur:

Kjør forsiktig og ha en fin dag Nozzefina!

Jaaa jeg ser henne mer enn lillebror for å være ærlig.. Det er jo hun det er gøy å være sammen med. Lillebror ligger jo bare der :lol: storma inn der vi skulle møtes i går og slang BItteLiten opp i været, herja og kooose på henne og hun omfavnet meg, og da keg tilfeldigvis snudde meg så så jeg at jeg hadde gått forbi kååårga med lillebror i uten at jeg så det :klaske: Så BItteLiten skal ikke få mindre oppmerksomhet nei! Men jeg skjønner tanken din, mye sjalusi blant søsken sånn! Hva er dine planer for uka daAldri?

(Sender deg pm med navn etterpå)

Endret av Noz
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...