Rumle Skrevet 28. februar 2015 #12221 Del Skrevet 28. februar 2015 --- Koser meg alltid best alene For da kan jeg gjøre akkurat det jeg vil, fordi JEG vil Jaaaa, det liker vi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 28. februar 2015 Forfatter #12222 Del Skrevet 28. februar 2015 Ja ikke sant? Denne var litt kul også Ja heeerlig! Men også! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 28. februar 2015 #12223 Del Skrevet 28. februar 2015 Ja heeerlig! Men også! Jaaaa jeg vet 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nosoul Skrevet 28. februar 2015 #12224 Del Skrevet 28. februar 2015 Har du vært hos hun venninennen din og kommet tilbake alt? Du skulle ikke overnatte til søndag? Jeg kom hjem i natt jeg.. Havnet på fest neddi gata her, fikk sjåføren til å svinge innom for å hente tingene mine før jeg dro videre på fest Litt forvirret når jeg våknet opp i senga mi i morges, men gud så godt! Ringte venninna mi senere for å beklage.. Hun bare "døøøh... Nosoul, jeg kjenner'a deg, du pleier alltid å dra hjem for å sove når du har vært på fest " 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 28. februar 2015 Forfatter #12225 Del Skrevet 28. februar 2015 Jeg kom hjem i natt jeg.. Havnet på fest neddi gata her, fikk sjåføren til å svinge innom for å hente tingene mine før jeg dro videre på fest Litt forvirret når jeg våknet opp i senga mi i morges, men gud så godt! Ringte venninna mi senere for å beklage.. Hun bare "døøøh... Nosoul, jeg kjenner'a deg, du pleier alltid å dra hjem for å sove når du har vært på fest " Du asså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nosoul Skrevet 28. februar 2015 #12226 Del Skrevet 28. februar 2015 Du asså! :plystre: THAT'S ME! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 28. februar 2015 Forfatter #12227 Del Skrevet 28. februar 2015 Jeg har fått en aha-opplevelse i kveld jeg. Har nemlig funnet ut at hvis jeg beveger meg utenfor ballongen og inn i tråder her på KG - så blir ALLE kommentarene mine slettet? Jeg må være veldig usaklig tenker jeg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 28. februar 2015 #12228 Del Skrevet 28. februar 2015 Jeg har fått en aha-opplevelse i kveld jeg. Har nemlig funnet ut at hvis jeg beveger meg utenfor ballongen og inn i tråder her på KG - så blir ALLE kommentarene mine slettet? Jeg må være veldig usaklig tenker jeg. tuller du?!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 28. februar 2015 Forfatter #12229 Del Skrevet 28. februar 2015 tuller du?!! Nei, det er helt sant Rumle. Jeg får masse likes på usaklighetene mine - og så plutselig *poff* forsvinner kommentaren min. Skal jeg være helt ærlig, så forstår jeg det altså. Jeg klikker så grusomt på urettferdige uttalelser og tulleinnlegg, så da blir det jo litt - hva er det det heter - off topic (?) fra min side også. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 28. februar 2015 #12230 Del Skrevet 28. februar 2015 (endret) Nei, det er helt sant Rumle. Jeg får masse likes på usaklighetene mine - og så plutselig *poff* forsvinner kommentaren min. Skal jeg være helt ærlig, så forstår jeg det altså. Jeg klikker så grusomt på urettferdige uttalelser og tulleinnlegg, så da blir det jo litt - hva er det det heter - off topic (?) fra min side også. Haha .. jeg må visst begynne å følge med mer ute i forumet skjønner jeg! Jeg orker stort sett ikke lese der, for det er så mye tull altså - så forstår meget godt om du sier i fra både her og der! Endret 28. februar 2015 av Rumle 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 28. februar 2015 Forfatter #12231 Del Skrevet 28. februar 2015 Haha .. jeg må visst begynne å følge med mer ute i forumet skjønner jeg! Jeg orker stort sett ikke lese der, for det er så mye tull altså - så forstår meget godt om du sier i fra både her og der! Tull? Tuller du? Ja, og så blir jo selvfølgelig mine tilsvar til tulleinnlegg enda mer tull enn selve tulleinnlegget. Og da går det som det må gå - sletting av innlegg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 28. februar 2015 #12232 Del Skrevet 28. februar 2015 Tull? Tuller du? Ja, og så blir jo selvfølgelig mine tilsvar til tulleinnlegg enda mer tull enn selve tulleinnlegget. Og da går det som det må gå - sletting av innlegg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 28. februar 2015 Forfatter #12233 Del Skrevet 28. februar 2015 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 28. februar 2015 #12234 Del Skrevet 28. februar 2015 Ja, og så blir jo selvfølgelig mine tilsvar til tulleinnlegg enda mer tull enn selve tulleinnlegget. Og da går det som det må gå - sletting av innlegg. I alle dager...er det DU som svarer så inni granskauen av og til??? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 28. februar 2015 #12235 Del Skrevet 28. februar 2015 Just kidding asså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 28. februar 2015 Forfatter #12236 Del Skrevet 28. februar 2015 I alle dager...er det DU som svarer så inni granskauen av og til??? Jepp! Så du forresten mitt intelligente innlegg om hvorfor den hersens kjolen forandret farge? Jeg henviste til kjolen din og fargeskiftingen der, men akkurat det var det visst ikke så mange som var enige i. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 28. februar 2015 #12237 Del Skrevet 28. februar 2015 I alle dager...er det DU som svarer så inni granskauen av og til??? Aldri er reine cowboyen hun jooooo! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 28. februar 2015 #12238 Del Skrevet 28. februar 2015 Nei jeg så ikke den...men du er bare genial asså! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 28. februar 2015 #12239 Del Skrevet 28. februar 2015 Hmm...så det jo som innslag på tv, men hvorfor endrer den egentlig farge da? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 28. februar 2015 Forfatter #12240 Del Skrevet 28. februar 2015 Aldri er reine cowboyen hun jooooo! Yohooooo! Nei jeg så ikke den...men du er bare genial asså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå