Hoppetaujenta Skrevet 23. februar 2015 #11881 Del Skrevet 23. februar 2015 Har aldri sett damen før jeg, trodde det var hun som var "stjerna" jeg, sånn som hun poserte for fotografene! Jeg så innslag på nyhetene på morgenen i dag og reagerte på det samme. Mannen fikk spørsmål av intervjuer, hun svarte og svarte (utenfor mikkens rekkevidde) , han snudde seg mot henne og mumlet et ja og litt til. Fikk ikke helt med meg hva han sa. Hun var virkelig "stjernen" der. Merkelig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 23. februar 2015 Forfatter #11882 Del Skrevet 23. februar 2015 Hmm, ja merkelig... her må forumadvokaten og spionen følge litt med tror jeg... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 23. februar 2015 #11883 Del Skrevet 23. februar 2015 Brrrrra! Jeg har all mulig tiltro til at denne saken vil bli oppfulgt på aller beste vis. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 23. februar 2015 Forfatter #11884 Del Skrevet 23. februar 2015 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 23. februar 2015 Forfatter #11885 Del Skrevet 23. februar 2015 Se hva jeg greide å smugle med meg under kjolen når jeg var på "seilet" i Dubai! La oss feire at mandagen snart er over! Tjohei en flaske til hver! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 23. februar 2015 #11886 Del Skrevet 23. februar 2015 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 23. februar 2015 #11887 Del Skrevet 23. februar 2015 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 23. februar 2015 Forfatter #11888 Del Skrevet 23. februar 2015 Heeei FruN! Har du begynt å jobbe på sengegavlen din ennå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 23. februar 2015 Forfatter #11889 Del Skrevet 23. februar 2015 Har du bursdag snart? Det irriterer meg at jeg ikke husker datoen fra i fjor altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 23. februar 2015 #11890 Del Skrevet 23. februar 2015 Jepp snart. Liker det ikke. Det høres så gammelt ut det nye tallet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 23. februar 2015 Forfatter #11891 Del Skrevet 23. februar 2015 Jepp snart. Liker det ikke. Det høres så gammelt ut det nye tallet! Ha-ha, ja sikkert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 23. februar 2015 #11892 Del Skrevet 23. februar 2015 Hehe, det gjør det tenk Hvertfall på meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 23. februar 2015 Forfatter #11893 Del Skrevet 23. februar 2015 Hehe, det gjør det tenk Hvertfall på meg. Jadda My, enhver har jo hatt alderskrise omtrent ved den alderen du er i nå. Du får trøste deg med at det går over etterhvert som tiårene strøymer på. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 23. februar 2015 #11894 Del Skrevet 23. februar 2015 Har du bursdag snart? Det irriterer meg at jeg ikke husker datoen fra i fjor altså! Bursdagsuka mener du vel? Jeg husker eksakt dato, men du My, jeg forstår at tallet kan skremme, men siden du holder deg så godt på alle mulige måter man kan holde seg god på, så prøv heller å tenk hvor freeeesh du er og ser ut sammenliknet med mange andre som er det samme tallet i år (Jeg husker din dato også Aldri ) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 23. februar 2015 #11895 Del Skrevet 23. februar 2015 Takk Takk Noz Men i løpet av året har de altså sluttet å spørre om legitimasjon når jeg skal inn på utesteder Så nå daler det bare nedover altså! Bursdagsuka er neste uke! Var helgen din fin Aldri? Med alle selskapelighetene og syke herre? Hvordan var det å se igjen de søte små? Og hvor lenge skal dere være i Tyrkia? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 23. februar 2015 Forfatter #11896 Del Skrevet 23. februar 2015 Bursdagsuka mener du vel? Jeg husker eksakt dato, men du My, jeg forstår at tallet kan skremme, men siden du holder deg så godt på alle mulige måter man kan holde seg god på, så prøv heller å tenk hvor freeeesh du er og ser ut sammenliknet med mange andre som er det samme tallet i år (Jeg husker din dato også Aldri ) DU altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 23. februar 2015 Forfatter #11897 Del Skrevet 23. februar 2015 Takk Takk Noz Men i løpet av året har de altså sluttet å spørre om legitimasjon når jeg skal inn på utesteder Så nå daler det bare nedover altså! Bursdagsuka er neste uke! Var helgen din fin Aldri? Med alle selskapelighetene og syke herre? Hvordan var det å se igjen de søte små? Og hvor lenge skal dere være i Tyrkia? Bursdagsuke! Helgen var storveis My! Jeg koste meg glugg i hjæl med alle barna mine vettu. Reiser til Tyrkia den 18. april og skal være der i to uker. Hva med deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 23. februar 2015 #11898 Del Skrevet 23. februar 2015 (endret) Jeg tror jeg reiser ned. Og hvis jeg gjør det så reiser jeg 30. Så da er vi der samtidiiiig! Edit: nei nei.. 28. mente jeg. Endret 23. februar 2015 av Mynona 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 23. februar 2015 Forfatter #11899 Del Skrevet 23. februar 2015 Jeg tror jeg reiser ned. Og hvis jeg gjør det så reiser jeg 30. Så da er vi der samtidiiiig! Edit: nei nei.. 28. mente jeg. Wiiiiiiiiiiiii! Da bør vi treffes synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 23. februar 2015 #11900 Del Skrevet 23. februar 2015 JA! Det synes jeg og! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå