Hoppetaujenta Skrevet 21. februar 2015 #11801 Del Skrevet 21. februar 2015 Det er ganske stille utenfor min plass. Sola kommer og går igjen.Jeg hører to fugler som samkvitrer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Galactica Skrevet 21. februar 2015 #11802 Del Skrevet 21. februar 2015 Det er vår her nå, kjennes det ut som. Fem grader og sol, og snøen smelter villig vekk. Lillepusen terroriserer meg og følger meg over alt. Noen gang prøvd å male med fire måneder gammel kattunge rett i malingsspannet? Han sto oppå føttene mine da jeg vasket opp i sted, og må regelrett lempes ut av vaskemaskina når jeg prøver å få vasket klær. Så jeg kjenner meg litt igjen i kveldsrutinene, My. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hog Skrevet 21. februar 2015 #11803 Del Skrevet 21. februar 2015 Jeg vil ha katt som hjelper med tannpussen! Og et sånn pinnsvin hadde heller ikke vært å forakte.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LightBulb Skrevet 21. februar 2015 #11804 Del Skrevet 21. februar 2015 Kvikner til av frisk sjøluft og nesten bli påkjørt av trailer God lørdag! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 21. februar 2015 #11805 Del Skrevet 21. februar 2015 Igår gikk jeg ut på byen alene. Selv om jeg var livredd. Batnut 1 sosial angst 0 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LightBulb Skrevet 21. februar 2015 #11806 Del Skrevet 21. februar 2015 Igår gikk jeg ut på byen alene. Selv om jeg var livredd. Batnut 1 sosial angst 0 Så bra! Hvordan gikk det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hog Skrevet 21. februar 2015 #11807 Del Skrevet 21. februar 2015 Igår gikk jeg ut på byen alene. Selv om jeg var livredd. Batnut 1 sosial angst 0 Bra jobba! Tøft gjort å utfordre seg selv på den måten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 21. februar 2015 #11808 Del Skrevet 21. februar 2015 Så bra! Hvordan gikk det? Jeg tok en drink å var der i nesten 30 min. Nå må jeg prøve å få sagt mer enn hei til kollegaen min, som jeg tror sliter litt med samme problemer. Det er mitt mål, å klare å prate med h*n også etter 2 år. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LightBulb Skrevet 21. februar 2015 #11809 Del Skrevet 21. februar 2015 Jeg tok en drink å var der i nesten 30 min. Nå må jeg prøve å få sagt mer enn hei til kollegaen min, som jeg tror sliter litt med samme problemer. Det er mitt mål, å klare å prate med h*n også etter 2 år. Dette kan du være stolt av! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 21. februar 2015 #11810 Del Skrevet 21. februar 2015 Dette kan du være stolt av! Takk, det som er så rart er at jeg føler ikke samme skammen over sånt om jeg er med andre. Selv ikke sammen med skummel kollega er det noe annet på fylla. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LightBulb Skrevet 21. februar 2015 #11811 Del Skrevet 21. februar 2015 Takk, det som er så rart er at jeg føler ikke samme skammen over sånt om jeg er med andre. Selv ikke sammen med skummel kollega er det noe annet på fylla. Det er trygghet i kjente fjes, fordet om det er fjeset til en du ikke kjenner så godt. Det at du gikk alene er kjempetøft! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 21. februar 2015 #11812 Del Skrevet 21. februar 2015 Det er trygghet i kjente fjes, fordet om det er fjeset til en du ikke kjenner så godt. Det at du gikk alene er kjempetøft! Tror vi serriøst er livredde for hverandre edru ha ha. Må klare å prate mer enn hei etter 2 år. Må prøve siden h*n er nok like redd for meg som jeg er for h*n Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LightBulb Skrevet 21. februar 2015 #11813 Del Skrevet 21. februar 2015 Tror vi serriøst er livredde for hverandre edru ha ha. Må klare å prate mer enn hei etter 2 år. Må prøve siden h*n er nok like redd for meg som jeg er for h*n Hehe du kan jo begynne å utvide det med "Hei, går det bra?". Tre små ord Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 21. februar 2015 #11814 Del Skrevet 21. februar 2015 Hehe du kan jo begynne å utvide det med "Hei, går det bra?". Tre små ord Jeg har prøvd, må serriøst nesten spy av flauhet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LightBulb Skrevet 21. februar 2015 #11815 Del Skrevet 21. februar 2015 Jeg har prøvd, må serriøst nesten spy av flauhet. Kanskje du kan øve deg litt med en du ikke synes er like skummel. Tilslutt blir det kanskje en vane og du spør uten å tenke over det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 21. februar 2015 #11816 Del Skrevet 21. februar 2015 Kanskje du kan øve deg litt med en du ikke synes er like skummel. Tilslutt blir det kanskje en vane og du spør uten å tenke over det De andre er ikke skumle, de har jo nemlig pratet med meg først. Vanskelig når jeg må "sitte i førersetet" takler det ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LightBulb Skrevet 21. februar 2015 #11817 Del Skrevet 21. februar 2015 De andre er ikke skumle, de har jo nemlig pratet med meg først. Vanskelig når jeg må "sitte i førersetet" takler det ikke Det er bare å fortsette å prøve, en dag får du det til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 21. februar 2015 #11818 Del Skrevet 21. februar 2015 Det er bare å fortsette å prøve, en dag får du det til Dette er meg når jeg prøver Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LightBulb Skrevet 21. februar 2015 #11819 Del Skrevet 21. februar 2015 Noen Som har forslag til hvor jeg kan få tak i strekkfjær? Finner ikke riktig lengde noen plass (90mm) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 21. februar 2015 #11820 Del Skrevet 21. februar 2015 Da må jeg spørre... Hva er en strekkfjær? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå