Gjest Inggolf Skrevet 15. februar 2015 #11481 Del Skrevet 15. februar 2015 Kan tenke meg det blir godt å komme hjem nå snart Aldri! Det er så godt (og innmari viktig!) å føle at det er godt å komme hjem! Nok en reise går mot slutten og en haug av nye minner og erfaringer kan skrives bak øret, og før februar er omme så vedder jeg for at dere har planlagt et nytt eventyr som venter på dere 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 15. februar 2015 #11482 Del Skrevet 15. februar 2015 Farmor vil strikke genser til meg usikker på om jeg vil ha VM genseren fra 87 eller OL genser fra 2002. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 15. februar 2015 Forfatter #11483 Del Skrevet 15. februar 2015 Roady bare gniiir vintertanker inn i hodene våres fordi hun selv skal reise avgårde til hvite strender og sol om et par dager! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 15. februar 2015 Forfatter #11484 Del Skrevet 15. februar 2015 Kan tenke meg det blir godt å komme hjem nå snart Aldri! Det er så godt (og innmari viktig!) å føle at det er godt å komme hjem! Nok en reise går mot slutten og en haug av nye minner og erfaringer kan skrives bak øret, og før februar er omme så vedder jeg for at dere har planlagt et nytt eventyr som venter på dere Ha-ha, du kjenner oss nå Noz. 18. april reiser vi avgårde igjen! MEN først skal jeg hjem, dra til Nøstebarnbutikken på Bjølsen og kjøpe garn til Mor Signes Babyteppe! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 15. februar 2015 #11485 Del Skrevet 15. februar 2015 Dette er den fra 02, men den har jeg hatt når jeg var lita Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 15. februar 2015 Forfatter #11486 Del Skrevet 15. februar 2015 Hva synes dere om den til venstre? Jeg synes den til venstre er absolutt den fineste Ery! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 15. februar 2015 #11487 Del Skrevet 15. februar 2015 Ha-ha, du kjenner oss nå Noz. 18. april reiser vi avgårde igjen! MEN først skal jeg hjem, dra til Nøstebarnbutikken på Bjølsen og kjøpe garn til Mor Signes Babyteppe! Heheee jeg skrev først "før uka er omme" men jeg tenkte jeg ikke skulle overdrive så jeg endret det til før mnd er omme Hvor bærer turen da da? Jeg elsker Nøstebarn!! Har nesten nettopp fått meg en kjempefin genser derfra selv, som mamma strikket til meg! Elsker den!! Og utvalget til bebisene kunne jo nesten ikke ha vært bedre!! SÅ mye fint! Hjemmestrikket babyteppe er noe av det fineste jeg kunne ha fått til min baby 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 15. februar 2015 #11488 Del Skrevet 15. februar 2015 Jeg synes den til venstre er absolutt den fineste Ery! Den var spesiell og kul, mangler levis 501 bukse og kreppa hår så roper det 80-tall 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 15. februar 2015 #11489 Del Skrevet 15. februar 2015 Babyteppe?? Er det nytt tilskudd i familien på gang?? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 15. februar 2015 Forfatter #11490 Del Skrevet 15. februar 2015 Heheee jeg skrev først "før uka er omme" men jeg tenkte jeg ikke skulle overdrive så jeg endret det til før mnd er omme Hvor bærer turen da da? Jeg elsker Nøstebarn!! Har nesten nettopp fått meg en kjempefin genser derfra selv, som mamma strikket til meg! Elsker den!! Og utvalget til bebisene kunne jo nesten ikke ha vært bedre!! SÅ mye fint! Hjemmestrikket babyteppe er noe av det fineste jeg kunne ha fått til min baby Til Tyrikia. Ja ike sant Nøstebarn bare er til å elske? Jeg har vært trofast unde der i mange år nå, og de plaggene man kjøper der er fantastiske. Og garnet er bare til å dø for. Alle jeg kjenner som får baby, får et Nøstebarn-babyteppe av meg, så du får bare gi meg et hint Nozzefina! Den var spesiell og kul, mangler levis 501 bukse og kreppa hår så roper det 80-tall Jeg tror den genseren går rett inn i 2015-tallet også jeg Ery! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 15. februar 2015 #11491 Del Skrevet 15. februar 2015 Hvordan har helgen i Trondheim vært Mynona? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 15. februar 2015 Forfatter #11492 Del Skrevet 15. februar 2015 Babyteppe?? Er det nytt tilskudd i familien på gang?? Jaaaaa Mynona! En liten pjokk til. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 15. februar 2015 #11493 Del Skrevet 15. februar 2015 Til Tyrikia. Ja ike sant Nøstebarn bare er til å elske? Jeg har vært trofast unde der i mange år nå, og de plaggene man kjøper der er fantastiske. Og garnet er bare til å dø for. Alle jeg kjenner som får baby, får et Nøstebarn-babyteppe av meg, så du får bare gi meg et hint Nozzefina! Jeg tror den genseren går rett inn i 2015-tallet også jeg Ery! Håper det, da må jeg bare få tak i oppskrift. Gratulerer med bebis på vei 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 15. februar 2015 Forfatter #11494 Del Skrevet 15. februar 2015 Håper det, da må jeg bare få tak i oppskrift. Gratulerer med bebis på vei Lykke til med oppskrift! Takk Ery! Jeg er så stolt så en skulle tru jeg hadde lagd han selv. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 15. februar 2015 #11495 Del Skrevet 15. februar 2015 Til Tyrikia. Ja ike sant Nøstebarn bare er til å elske? Jeg har vært trofast unde der i mange år nå, og de plaggene man kjøper der er fantastiske. Og garnet er bare til å dø for. Alle jeg kjenner som får baby, får et Nøstebarn-babyteppe av meg, så du får bare gi meg et hint Nozzefina! Tyrkia ja, dere begynner å bli godt kjente der tror jeg Det må jo være et fint land siden dere reiser dit gang etter gang! Mmmhm, det garnet var visstnok ikke akkuratt elskverdig å strikke med, men sluttresultatet ble ihvertfall det! Heheee, jeg skal faktisk gi deg et hint jeg da Aldri, men det forblir nok med disse bonusbarna 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 15. februar 2015 #11496 Del Skrevet 15. februar 2015 Lykke til med oppskrift! Takk Ery! Jeg er så stolt så en skulle tru jeg hadde lagd han selv. Skjønner jeg godt, jeg er barnsjuk selv. Vet om en annen som også er det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 15. februar 2015 #11497 Del Skrevet 15. februar 2015 Takk Ery! Jeg er så stolt så en skulle tru jeg hadde lagd han selv. Haaahaaa, AKKURATT som jeg skulle ha sagt det selv! Plutselig en dag nå så har BitteLiten plutselig blitt storesøster og jeg dør på meg av stolthet over dem begge, i en større grad jeg trodde det var umulig for andre enn foreldrene å føle 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 15. februar 2015 Forfatter #11498 Del Skrevet 15. februar 2015 Tyrkia ja, dere begynner å bli godt kjente der tror jeg Det må jo være et fint land siden dere reiser dit gang etter gang! Mmmhm, det garnet var visstnok ikke akkuratt elskverdig å strikke med, men sluttresultatet ble ihvertfall det! Heheee, jeg skal faktisk gi deg et hint jeg da Aldri, men det forblir nok med disse bonusbarna Har ikke vært så mye i Tyrkia, men fikk litt sansen for det sist vi var der. Det er ikke det enkleste garnet og strikke av, men som du sier, det blir så nydelige plagg. Foblir med bonusbarn? Skjønner jeg godt, jeg er barnsjuk selv. Vet om en annen som også er det. En + to = tre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 15. februar 2015 Forfatter #11499 Del Skrevet 15. februar 2015 Haaahaaa, AKKURATT som jeg skulle ha sagt det selv! Plutselig en dag nå så har BitteLiten plutselig blitt storesøster og jeg dør på meg av stolthet over dem begge, i en større grad jeg trodde det var umulig for andre enn foreldrene å føle Når er terminen din Noz? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 15. februar 2015 #11500 Del Skrevet 15. februar 2015 Har ikke vært så mye i Tyrkia, men fikk litt sansen for det sist vi var der. Det er ikke det enkleste garnet og strikke av, men som du sier, det blir så nydelige plagg. Foblir med bonusbarn? En + to = tre. Jeg får vondt i eggstokkene hver gang jeg ser en baby. Hørte ei som sa det lyste ut av øynene at vi er barnsjuk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå