Gå til innhold

Juballongen

Aldrisur

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jeg har aldri likt livet

Det er skikkelig trist å høre Winza.

Jeg hadde blitt helt fortvilet hvis noen av barna mine hadde sagt det samme. Som forelder så ønsker du at barna dine skal bli uavhengige voksne mennesker med apetitt på livet. Utdanne seg innen egne interessefelt, skaffe seg familie og ha et godt liv. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er kanskje ikke så ille som jeg sa det men etter jeg ble voksen så syns jeg livet har virket ganske grått sammenlignet med før og når jeg fikk vite at jeg hadde aspergers så betyr det jo bare at jeg aldri vil kunne bli like lykkelig som et menneske uten, alt var hyggeligere når man var barn (For min del ihvertfall)

Du har aldri likt noe som helst

Hvordan vet du det :klo:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å ha Aspergers er da ikke verdens undergang Winza.

Du må prøve å finne ut hva kunne tenke deg å ha som mål i livet, til tross for det syndromet du har fått.

Jeg er helt sikker på at det ligger en spennende og utfordrende verden rett foran nesa på deg. Det gjelder bare å sette seg noen mål i livet.

Det er ikke er selvfølge at du kan klare dette alene, så jeg synes du skal søke hjelp fra noen du stoler på i din omgangskrets, eller det profesjonelle hjelpeapparatet i kommunen din.

Sånn dom du har det nå skal ingen 23-åring ha det.

Men dette er bare min mening, og jeg håper ikke at du blir sint på meg for at jeg er så direkte. :hug:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor vil du ikke kunne bli lykkelig? Hadde du ikke visst at du hadde en diagnose hadde du ikke tenkt den tanken.

Du er din egen lykkes smed, og har du bestemt deg for å ikke bli lykkelig kommer du aldri til å bli det heller. Innstilling har mye å si for lykkefølelsen.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor vil du ikke kunne bli lykkelig? Hadde du ikke visst at du hadde en diagnose hadde du ikke tenkt den tanken.

Du er din egen lykkes smed, og har du bestemt deg for å ikke bli lykkelig kommer du aldri til å bli det heller. Innstilling har mye å si for lykkefølelsen.

Hei Mynona!

Har savnet deg her jeg. Hva er øverst i hodet ditt om dagen da? :hoppendeglad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Aldri. Det er kanskje en stund siden jeg har vært her? Eller.. jeg har lest da, men har bare ikke hatt noe på hjertet så har vært stille ;)

Øverst i hodet mitt akkurat nå er at jeg må tenke ut hva jeg skal ha med meg oppover til trøndelag, og vaske tøy for å få det med meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du trenger ikke akkurat lag på lag med ull, My. Her er det mildt og deilig og sånn skal det bli fremover. Løkene mine spirer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn er det her og nå, vanskelig å kle seg for tiden. Basilikumen min døde! Fikk spirer på 2-3 cm, så daua de! Grønne fingre - think not!

Jeg skal vinne i lotto også har jeg planlagt. Skal tippe i Værdalen (Verdalen?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Inggolf

Så godt å lese at du er bedre igjen Aldri!

Å være dårlig er en ting, men når man ikke er hjemme når man er dårlig så blir

det hele sååååå mye verre! ..Eller, det er da det er kjipt synes nå jeg da :lol:

Apropo bildet du postet av rønne-husene, er det mye fattigdom og elendighet

der du er eller? Føler at det er så mange steder som er sånn veldig enten eller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæ? :klo: Meg? :ler:

-------------

Jeg er så imponert over at folk kan bo i rønner og allikevel ha orden på livet sitt.

Om morgenen sender de ut skolebarna sine med tipp-topp shapa skoleuniformer, kritthvite skjorter og nypussede sko. Det er helt utrolig. :omg:

SeHqCMq.jpg

De stedene jeg har vært i Asia som har lignet på dette her, så har jeg egentlig tenkt. De er jo sikkert ikke fattige egentlig, de har bare en annen prioritet. De trenger ikke flotte fancy hus osv. Så jo mange sånn bølgeblikkrønner med svære flatskjerm TVer inni.

Altså misforstå meg rett, de er jo fattige sett i forhold til oss, men kanskje ikke så verst likevel. Bare vi i perfektsjons og skryte-samfunnet som ser litt forvaklet på andre... Kanskje...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...