Anje Skrevet 10. februar 2015 #11281 Del Skrevet 10. februar 2015 I tilfelle du lengter hjem, Aldri: Vinter i teorien. Vinter in real life. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 10. februar 2015 Forfatter #11282 Del Skrevet 10. februar 2015 Jeg begynte å multisitere dere her, men så kom jeg til 12 multisiteringer og blei jeg så slapp at jeg sto over. Det er nok helt riktig at jeg gleder meg til å komme hjem, etter tre uker uttaskjærs. Jeg tror faktsisk at jeg skal undersøke mer om den sprøyta som mora til Ery tok. Det er så slitsomt å gå i mange dager med kvalme og redsel for at det ikke er et "pudderrom" i nærheten. Tok et bilde av natteutsikten her for at dere skal få en liten Bangkokfølelse. Tenk dere også at det er 30 + grader, fuktig og ganske så vindstille. Det er deilig på en rar måte. Bildene dine fra the real life ser helt herlige ut for meg akkurat nå Anje. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 10. februar 2015 #11283 Del Skrevet 10. februar 2015 Kan bli mye med multisiteringer, jeg multisiterte 23 innlegg i forgårs 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 10. februar 2015 Forfatter #11284 Del Skrevet 10. februar 2015 Kan bli mye med multisiteringer, jeg multisiterte 23 innlegg i forgårs 23?? Uff ja, da gjelder det å holde tunga rett i munnen! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 10. februar 2015 #11285 Del Skrevet 10. februar 2015 Det kan jo også ha vært den største multisiteringen i kvinneguiden sin historie så jeg syns det er kult Du skal være glad du ikke var her i norge når ole holdt på O: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 10. februar 2015 Forfatter #11286 Del Skrevet 10. februar 2015 Det kan jo også ha vært den største multisiteringen i kvinneguiden sin historie så jeg syns det er kult Du skal være glad du ikke var her i norge når ole holdt på O: Hadde du besøk av ham i Å.....d også? Ja, er ikke glad i sånne enorme naturkrefter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 10. februar 2015 #11287 Del Skrevet 10. februar 2015 Nei Heldigvis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 10. februar 2015 #11288 Del Skrevet 10. februar 2015 Hadde det ikke vært for at himmelen er helt grå, hadde jeg nok kunnet sitte ute i sola på verandaen i dag. Det er fin temp når sola skinner og varmer, men ikke ellers. Er det noen som ordner huset til dere kommer hjem da, Aldri? Posten tatt inn og plantene vannet og sånn? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 10. februar 2015 Forfatter #11289 Del Skrevet 10. februar 2015 Hadde det ikke vært for at himmelen er helt grå, hadde jeg nok kunnet sitte ute i sola på verandaen i dag. Det er fin temp når sola skinner og varmer, men ikke ellers. Er det noen som ordner huset til dere kommer hjem da, Aldri? Posten tatt inn og plantene vannet og sånn? For en deilig tid vi har i vente Hoppe. Jada, heldgvis har vi gode naboer som tar seg av sånt. Men hva ble det til? Skal du ha en sånn hengekøye eller? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 10. februar 2015 #11290 Del Skrevet 10. februar 2015 Åååå....som du frister meg nå altså! Jeg er nok litt for glad i anonymiteten min...selv om det er deg aldri så mye. Men snill er du tvers igjennom! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 10. februar 2015 Forfatter #11291 Del Skrevet 10. februar 2015 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 10. februar 2015 #11292 Del Skrevet 10. februar 2015 *så slapp du den utgiften også - er ikke jeg også litt snill da?* 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 10. februar 2015 #11293 Del Skrevet 10. februar 2015 Se så søt peanut er 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 10. februar 2015 Forfatter #11294 Del Skrevet 10. februar 2015 *så slapp du den utgiften også - er ikke jeg også litt snill da?* Du er kjempesnill! Det skulle jeg tatt meg råd til om du ville ha en. (Er ikke jeg også kjempesnill?) Se så søt peanut er Nommin! Også den søte hårsveisen da. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 10. februar 2015 #11295 Del Skrevet 10. februar 2015 (Er ikke jeg også kjempesnill?) Joooo! Du er den snilleste snillingen jeg kjenner som ferierer på andre siden av jordkloden faktisk. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 10. februar 2015 #11296 Del Skrevet 10. februar 2015 http://youtu.be/Vt1mv3-exsw Dette er tatt på sparket, han skulle ikke miste hårtusten sånn 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 10. februar 2015 Forfatter #11297 Del Skrevet 10. februar 2015 Joooo! Du er den snilleste snillingen jeg kjenner som ferierer på andre siden av jordkloden faktisk. .....og det kjenner du sikkert mange som gjør akkurat nå? http://youtu.be/Vt1mv3-exsw Dette er tatt på sparket, han skulle ikke miste hårtusten sånn Kuuul! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 10. februar 2015 #11298 Del Skrevet 10. februar 2015 .....og det kjenner du sikkert mange som gjør akkurat nå? Naij.....ikke akkurat det menneh... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hog Skrevet 10. februar 2015 #11299 Del Skrevet 10. februar 2015 ..glemte å sette inn konfekten... Håper du er bedre i mannfluensaen din Hog. ...Betraktelig bedre, bare litt tett nå Nå er det vel ingen av dere som røyker? Her er i hvert fall et bilde fra røykerommet. Håper alle ballongfarere sover søtt! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 11. februar 2015 Forfatter #11300 Del Skrevet 11. februar 2015 Betraktelig bedre, bare litt tett nå Håper alle ballongfarere sover søtt! Bedre er bra Hog! Javisst, hadde glemt det jeg, Ha en fin onsdag! --------------- Og det håper jeg alle dere andre får også. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå