Severus Skrevet 3. januar 2015 #10021 Del Skrevet 3. januar 2015 Wow! Det visste jeg ikke Ery. En fyr? Ja jeg måtte sende PM til Tekola Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 3. januar 2015 #10022 Del Skrevet 3. januar 2015 Blir Mesternes Mester på tv her nå, men tar opp Hver Gang Vi Møtes. Så får vi se Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 3. januar 2015 Forfatter #10023 Del Skrevet 3. januar 2015 Blir Mesternes Mester på tv her nå, men tar opp Hver Gang Vi Møtes. Så får vi se Kos deg Roadrunner, så kommer vi tilbake til saken etter hvert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 3. januar 2015 #10024 Del Skrevet 3. januar 2015 Jeg skal ikke se noe på Tv fordi jeg ser den ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 3. januar 2015 #10025 Del Skrevet 3. januar 2015 Jeg skal kose meg med vaniljeis og jordbær etterhvert jeg Og tenke på hva i all verden jeg skal finne på i bursdagsgaver til de to siste tantebarna mine Som om det ikke var trøbbel nok til jul... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 3. januar 2015 #10026 Del Skrevet 3. januar 2015 Hæ? Det betyr at vi har blitt moderert ca. fire sider? Maken til frekkheter.... Yeeeeeeeeeeeeeey, du fikk det store antall innlegg i din egen tråd ja Gratulerer Har Paul komet hjem fra juleferie eller My? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 3. januar 2015 #10027 Del Skrevet 3. januar 2015 Oooog jeg har fått bursdagsgave i dag En flaske vin og en fiiiin flaskeholder - formet som en engel 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 3. januar 2015 #10028 Del Skrevet 3. januar 2015 Du har jo jaggu meg hatt bursdag 4 ganger du nå fruN Nope Noz, Paul er på ferie i to uker til… Satser på at tiden kommer til å gå fort nå som jeg skal starte på jobbe-døgnet-rundt-tiden igjen Nå begynner HGVM snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 3. januar 2015 #10029 Del Skrevet 3. januar 2015 Du har jo jaggu meg hatt bursdag 4 ganger du nå fruN Nope Noz, Paul er på ferie i to uker til… Satser på at tiden kommer til å gå fort nå som jeg skal starte på jobbe-døgnet-rundt-tiden igjen Nå begynner HGVM snart! Ikke min feil at de ikke kan dukke opp på samme dag.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 3. januar 2015 #10030 Del Skrevet 3. januar 2015 (endret) Du er heldig du! Endret 3. januar 2015 av Mynona Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 3. januar 2015 #10031 Del Skrevet 3. januar 2015 Foreløpig dom? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 3. januar 2015 #10032 Del Skrevet 3. januar 2015 Jeg synes Lene sin versjon er best hittil. De andre var kjedelige. Ble ikke rørt av Jonas Fjeld sin versjon heller, synes i grunn den var rimelig lik originalen jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Galactica Skrevet 3. januar 2015 #10033 Del Skrevet 3. januar 2015 Jeg har et underlig problem. Shoppa meg et par nye BH-er i går og har på meg den ene i dag. Og den knirker... Jeg har lært at sko som knirker har man ikke betalt for, men jeg har da vitterlig betalt for denne! BH som knirker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 3. januar 2015 Forfatter #10034 Del Skrevet 3. januar 2015 Oooog jeg har fått bursdagsgave i dag En flaske vin og en fiiiin flaskeholder - formet som en engel Bursdag hele uken! Heldiggris, men det blir vel mye baking da... Foreløpig dom? Hmmmmm, jeg vet ikke jeg My. Ble ikke så imponert av noen av dem. Og så kan jeg ikke fri meg fra tanken at Aqua-Lene ikke vet hva kjøttkaker er! Er litt spent på Inger-Lise, kjenner henne litt fra før i tiden. Vi får se.... Jeg har et underlig problem. Shoppa meg et par nye BH-er i går og har på meg den ene i dag. Og den knirker... Jeg har lært at sko som knirker har man ikke betalt for, men jeg har da vitterlig betalt for denne! BH som knirker? Åh, du har fått sånne knirke-spiler? Kanskje smøre dem med olje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 3. januar 2015 #10035 Del Skrevet 3. januar 2015 G har blitt så gammel at puppene hennes knirker Neida! Kjøttkaker ja.. Den episoden hadde jeg glemt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Galactica Skrevet 3. januar 2015 #10036 Del Skrevet 3. januar 2015 Jeg ER gammel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 3. januar 2015 #10037 Del Skrevet 3. januar 2015 Jeg kjøpte lokale gulerøtter nå nettopp. Det er de beste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 3. januar 2015 #10038 Del Skrevet 3. januar 2015 Er det gulrotsesong i Nord nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 3. januar 2015 #10039 Del Skrevet 3. januar 2015 Er det gulrotsesong i Nord nå? Ikke sånn egentlig, men de tåler litt lagring på kalde og mørke steder. Veldig gode Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 3. januar 2015 #10040 Del Skrevet 3. januar 2015 Likte OnklP sin best jeg. Den virket personlig, og var ikke bare en coverlåt. Men jeg hørte ikke Inger Lise Rypdal sin da.. Drev å så på en valpevideo da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå