Gå til innhold

Juballongen

Aldrisur

Anbefalte innlegg

Jeg har fått med meg Aqua Lene, Bjørn Eidsvåg, Onkl P ooooog… en til.. en mann.. hvem var nå det igjen…? Kan det vært Jonas Fjeld?

Men resten har jeg ikke fått med meg.

Liam Neeson pleier å ordne opp i det meste han egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har fått med meg Aqua Lene, Bjørn Eidsvåg, Onkl P ooooog… en til.. en mann.. hvem var nå det igjen…? Kan det vært Jonas Fjeld?

Liam Neeson pleier å ordne opp i det meste han egentlig.

Jonas Fjeld liker jeg. :laugh:

Han deree LIam er litt sånn styggkjekk og tøff. :wow:

Gjør fortsatt vondt, å øyet er ekkelt.

Uffda, det er vondt og ubehagelig. :trist: Håper salven snart hjelper. :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jonas Fjeld liker jeg. :laugh:

Han deree LIam er litt sånn styggkjekk og tøff. :wow:

Uffda, det er vondt og ubehagelig. :trist: Håper salven snart hjelper. :blomst:

Folk på jobb trodde jeg hadde vært i slåsskamp.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

Espabollene smakte helt likt som Narvesenbollene synes jeg. Skjønner ikke helt greia, men vi følte vi måtte stoppe for å sjekke, siden det er så mye snakk om de. Dessuten trengte vi å vaske vinduene :P

Kos deg med besøk Noz!

Ja, nettopp det jeg tenkte meg :Hehe:

De har jo solgt såååååå mye boller pga all denne reklamen!

Lureri :snurt:

Dette har vært den store filmromjula for min del. :briller2: Har sett masse bra filmer, og en del mindre bra. Den beste var "A walk among the Thombstones".

Håper der får en fin lørdagskveld alle sammen! :klem:

Det har vært så utrolig få gode filmer i julen! Det pleier jo å være storhetstiden for gode filmer nå, men neeeeida...Ikke at jeg fikk med meg den filmen du nevnte da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

Bjørn Eidsvåg er ikke med nei..Men han har vært med før?

Sije Neergård og Bjarne Brønbo og Inger Lise Rypdal og Tom Hell er med i tillegg til de du nevner :jepp:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det så jeg også i går! Fælt som skravla går her inne :ler:

Ja fysj som dere skravler! :fnise:

Folk på jobb trodde jeg hadde vært i slåsskamp.

Det er såpass ja! :sjokkert:

Ja, nettopp det jeg tenkte meg :Hehe:

De har jo solgt såååååå mye boller pga all denne reklamen!

Lureri :snurt:

Det har vært så utrolig få gode filmer i julen! Det pleier jo å være storhetstiden for gode filmer nå, men neeeeida...Ikke at jeg fikk med meg den filmen du nevnte da.

Har ikke sett på TV-filmer da... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bjørn Eidsvåg er ikke med nei..Men han har vært med før?

Sije Neergård og Bjarne Brønbo og Inger Lise Rypdal og Tom Hell er med i tillegg til de du nevner :jepp:

Jæh! Er ikke så veldig begeistret for noen av dem jeg, men kanskje man kan bli kjent med de på en ny måte? Får prøve i hvert fall. *sukk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nosoul

Jeg har et lite spørsmål som jeg hååper noen av dere kanskje, kanskje kan hjelpe den sjelløse med. :rodme: Til min store glede fant jeg igjen Sims3 plata mi, YES, lørdagen er berget! Men, hvis jeg starter spillet og ladeledningen på bærbaren er i, og jeg drar den ut når batteriet er full-ladet, så blir skjermen nesten helt mørk, og da er det ikke NOE moro å spille :grine: Samme skjer hvis jeg setter i ladeledningen i underveis i spillet.. Er det noen som kan hjelpe? :unsure:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er ikke Bjørn Eidsvåg med? Synes jeg hørte det på radioen i bilen i går jeg… :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det bare Aqua og DDE jeg kjenner musikken til… De andre kjenner jeg nok bare en og annen sang fra tror jeg. Og jeg er ikke spesielt begeistret for de to jeg kjenner til heller :P Jaja, var ikke det i fjor heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har et lite spørsmål som jeg hååper noen av dere kanskje, kanskje kan hjelpe den sjelløse med. :rodme: Til min store glede fant jeg igjen Sims3 plata mi, YES, lørdagen er berget! Men, hvis jeg starter spillet og ladeledningen på bærbaren er i, og jeg drar den ut når batteriet er full-ladet, så blir skjermen nesten helt mørk, og da er det ikke NOE moro å spille :grine: Samme skjer hvis jeg setter i ladeledningen i underveis i spillet.. Er det noen som kan hjelpe? :unsure:

:vetikke: Sorry Nosoul.

Kanskje noen andre her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja fysj som dere skravler! :fnise:

Det er såpass ja! :sjokkert:

Har ikke sett på TV-filmer da... ;)

Prøvde meg med at lykkeper hadde banket meg.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det bare Aqua og DDE jeg kjenner musikken til… De andre kjenner jeg nok bare en og annen sang fra tror jeg. Og jeg er ikke spesielt begeistret for de to jeg kjenner til heller :P Jaja, var ikke det i fjor heller.

Samme her.

Bjørn Eidsvåg har jeg sett på sånne "bli kjent med-programmer" før, så han trenger ikke å være med for min del.

...og nå høres jeg ut som en sur hurpe. Og det er jeg også - noen ganger. :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tekola

Jeg ligger som slakt på sofaen og lurer på om det blir riskrem eller sjokoladefondant til kveldskos. Akk, grusomme verden som gir meg slike valg! :daane:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...