Aldrisur Skrevet 1. januar 2015 Forfatter #9961 Del Skrevet 1. januar 2015 Kan smitte han Smitt ham, ta han med deg hjem og pakk dyna godt rundt han! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 1. januar 2015 #9962 Del Skrevet 1. januar 2015 Smitt ham, ta han med deg hjem og pakk dyna godt rundt han! Han får vel manflu å ligger dau og syter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 1. januar 2015 #9963 Del Skrevet 1. januar 2015 (endret) Jepp, litt uflaks. I kveld er det helt klart ute. Regner med at du hadde en fin kveld. Selvfølgelig er det klart ute idag! Men det er jo bestandig litt ekstra røykete oppe på himmelen på nyttårsaften, men i går var det jo unødvendig tettpakka oppi der! Ja-aa, kan ikke klage nei! Vi var en kombinasjon av disse hele kvelden, natta og morgentimene ----> Masse energi og gøy Klokka 13 ringte broren min og trengte BitteLiten-pass, og jeg er jo absolutt ikke vondt å be... Så da ble det brått slutt her i går`n, og jeg fikk lekt sammen med henne til hun skulle spise kveldsmat Har dere en stille og rolig helg forran dere eller Aldri? Endret 1. januar 2015 av Noz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anje Skrevet 2. januar 2015 #9964 Del Skrevet 2. januar 2015 Her var det den våteste nyttårsaften på 60 år Vi hadde tørt vær og vind. Ikke noe bra kombo: Masse gressbranner å henge fingrene i for de stakkars brannfolka. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2. januar 2015 #9965 Del Skrevet 2. januar 2015 Jeg fant frem min notatbok for i fjor og ser at året starter på samme viset i år, både når det gjelder vær og temp. Godt å se at det er sånn omtrentlig normalt og at alt er i rute. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 2. januar 2015 #9966 Del Skrevet 2. januar 2015 Jeg har fått noe som heter sti på øyet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 2. januar 2015 #9967 Del Skrevet 2. januar 2015 åneeeeeeeeeeei, ikke kom inn hit å smitt oss da Ery (husker du ikke da en eller annen her fikk sti og iløpet av de neste dagene så hadde jo halve tråden sti eller annen liknene øyeproblem? Det var skikkelig rart!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 2. januar 2015 #9968 Del Skrevet 2. januar 2015 Nå er My tilbake til den faste plassen i sofaen hjemme! Og skal straks hoppe i dusjen. Det trengs. Har ikke dusja siden mandag! Hvordan er det med folket denne første fredagen i det nye året? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 2. januar 2015 #9969 Del Skrevet 2. januar 2015 Nå er My tilbake til den faste plassen i sofaen hjemme! Og skal straks hoppe i dusjen. Det trengs. Har ikke dusja siden mandag! Hvordan er det med folket denne første fredagen i det nye året? Vælkømmin te`bash att Dusjen blir nok eeeeekstra god nå kan jeg tenke meg! Hvordan smakte espa-bollene? Alle som kjører forbi der stopper jo å kjøper dem, men jeg kan liksom ikke helt tro at de smaker noe anderledes enn andre bensinstasjonsboller Takk for alle snap-bildene jeg har fått My, så fine bilder av herlig natur og greier da! Folket bak denne dataskjermen har det helt fint Men nå får jeg besøk igjen så vi tastes nok i morgen alle som dumper innom da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nosoul Skrevet 2. januar 2015 #9970 Del Skrevet 2. januar 2015 (endret) Her står det greit til, Nynona! Håper du har hatt en fin nyttårsaften og fine dager etter det! Har tilbragt store deler av dagen på sofaen, da formen ikke er helt i tipp-topp kjenner jeg. Tenker at jeg kanskje varmer noen stykker med hjemmelaget pizza å koser meg med White Collar og KG resten av kvelden Kos deg masse med besøket, Noz! Endret 2. januar 2015 av Nosoul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 2. januar 2015 #9971 Del Skrevet 2. januar 2015 Espabollene smakte helt likt som Narvesenbollene synes jeg. Skjønner ikke helt greia, men vi følte vi måtte stoppe for å sjekke, siden det er så mye snakk om de. Dessuten trengte vi å vaske vinduene Kos deg med besøk Noz! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 2. januar 2015 #9972 Del Skrevet 2. januar 2015 White Collar Jeg har sett alt nå jeg.. Så har ikke noe mer å se Vått og forblåst oppe i Nord? På fjellet var det iiiiisende kald vind i dag og i går. Og forrigårs egentlig. Og bilen min var helt iglo! Snødde, regna og frøys på i natt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nosoul Skrevet 2. januar 2015 #9973 Del Skrevet 2. januar 2015 (endret) White Collar Jeg har sett alt nå jeg.. Så har ikke noe mer å se Vått og forblåst oppe i Nord? På fjellet var det iiiiisende kald vind i dag og i går. Og forrigårs egentlig. Og bilen min var helt iglo! Snødde, regna og frøys på i natt Jeg dør litt for hver gang jeg ser på Matt Bomer når han spiller i White Collar, han er såå... åh! Grøss... Gruer meg til den dagen kommer! Er ca halvveis i sesong 3, så har enda noen timer igjen.. ALT av snø forsvant med uværet.. Men nå har det jaggu begynt å snø igjen.. Kan ikke værgudene bli enige snart?! Enda en god grunn til å emigrere til Østlandet USJ! Det hørtes ikke ut som noe koselig vær det heller.. Men håper dere hadde det koselig på tross av været Endret 2. januar 2015 av Nosoul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 2. januar 2015 #9974 Del Skrevet 2. januar 2015 åneeeeeeeeeeei, ikke kom inn hit å smitt oss da Ery (husker du ikke da en eller annen her fikk sti og iløpet av de neste dagene så hadde jo halve tråden sti eller annen liknene øyeproblem? Det var skikkelig rart!) Var ikke det vanlig god gammeldags øyekatar? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Galactica Skrevet 2. januar 2015 #9975 Del Skrevet 2. januar 2015 Jeg har lært at man skal gni det betente området med en gullring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 2. januar 2015 #9976 Del Skrevet 2. januar 2015 Jeg har fått 14 dagers kur med salve og dråper Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 3. januar 2015 #9977 Del Skrevet 3. januar 2015 (endret) ...og jeg har sett alle de to Twilight-episodene hvor de gifter seg og får barn og.... Jeg kunne godt ha tenkt meg å bli en sånn type eksistens som de er... Spesialeffektene kunne ha gjort meg til en superhopper, mens jeg fløy! Endret 3. januar 2015 av Hoppetaujenta 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 3. januar 2015 Forfatter #9978 Del Skrevet 3. januar 2015 Velkommen tilbake til urbaniteten My! Hvordan går det med stien din Ery? For en fin lørdag dette har vært. Nydelig vær, 0 grader, ikke glatt i det hele tatt og jeg har gått laaaaaang tur i dag. Det blir nok en stille og rolig kveld også. Tenkte jeg skulle se på første episoden av"Hver gang vi møtes" klokka 20. Dette har vært den store filmromjula for min del. Har sett masse bra filmer, og en del mindre bra. Den beste var "A walk among the Thombstones". Håper der får en fin lørdagskveld alle sammen! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 3. januar 2015 #9979 Del Skrevet 3. januar 2015 Hehe, så søt voffs da! Hva handler den filmen om da? Har ikke hørt om, men jeg er ganske så clueless når det kommer til filmer. Har vært deilig å komme hjem igjen. Nesten 2 uker borte. Så i dag har jeg ryddet skikkelig her. Og i morgen skal jeg fortsette, og da skal jeg ta frem søppelposene og kastet dill og dall jeg ikke trenger. Jeg skal også se Hver gang vi møtes i kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 3. januar 2015 Forfatter #9980 Del Skrevet 3. januar 2015 Hehe, så søt voffs da! Hva handler den filmen om da? Har ikke hørt om, men jeg er ganske så clueless når det kommer til filmer. Har vært deilig å komme hjem igjen. Nesten 2 uker borte. Så i dag har jeg ryddet skikkelig her. Og i morgen skal jeg fortsette, og da skal jeg ta frem søppelposene og kastet dill og dall jeg ikke trenger. Jeg skal også se Hver gang vi møtes i kveld! Veeeldig søt voffs. Filmen handler om kidnapping, voldtekt, løsepenger, mord og elendighet. Og Liam Neeson som ordner opp i det hele! Deilig å komme hjem igjen tenker jeg, uthvilt og klar til ny dyst! Jeg vet ikke helt hvem som er med denne gangen, men håper det er noen interessante personer i hvert fall. Tror jeg leste at Aqua-Lene, skulle være med. Det er helt uinteressant for meg, men vi får se... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå