Aldrisur Skrevet 30. desember 2014 Forfatter #9841 Del Skrevet 30. desember 2014 Må kose seg og gjøre det beste ut av det ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 30. desember 2014 #9842 Del Skrevet 30. desember 2014 Hmm...tenke seg til at akkurat i dette øyeblikket er det mange som går over ende på glatta et sted eller to. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 30. desember 2014 Forfatter #9843 Del Skrevet 30. desember 2014 Hmm...tenke seg til at akkurat i dette øyeblikket er det mange som går over ende på glatta et sted eller to. Bare passe seg Hoppe så du ikke bruker hoppekreftene dine på glattisen! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 30. desember 2014 #9844 Del Skrevet 30. desember 2014 Å! Guurimalla, det der kan jeg kjenne i halebeinsregionen min. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 30. desember 2014 Forfatter #9845 Del Skrevet 30. desember 2014 ...uff ja, den er litt på kanten av hva jeg våger å putte inn i ballongen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nosoul Skrevet 30. desember 2014 #9846 Del Skrevet 30. desember 2014 Bare passe seg Hoppe så du ikke bruker hoppekreftene dine på glattisen! Å, grøss! Jeg fikk skrekkelig vondt i den ikkeeksisterende sjela mi av det lille "klippet" der.. Det er SÅ vondt å lande slik. Lenge leve brodder! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 30. desember 2014 Forfatter #9847 Del Skrevet 30. desember 2014 Spørs bare om det hadde hjulpet noe særlig med brodder for han fyren der! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nosoul Skrevet 30. desember 2014 #9848 Del Skrevet 30. desember 2014 Du sier noe der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 30. desember 2014 Forfatter #9849 Del Skrevet 30. desember 2014 Denne da? (hadde ikke lagt den ut hvis jeg så at hun slo seg altså, men det ser ut som hodet er godt polstra) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nosoul Skrevet 30. desember 2014 #9850 Del Skrevet 30. desember 2014 Denne da? (hadde ikke lagt den ut hvis jeg så at hun slo seg altså, men det ser ut som hodet er godt polstra) ÅÅÅH! Jeg smeltet toootalt! Makan til skjønn jente da Men litt sånn off topic.. Jeg klarer ikke å bestemme meg for om jeg vil studere i Trondheim eller Oslo Skulle så gjerne ha kommet i kontakt med noen som har eller som enda studerer barnevernspedagog ved en av disse Høgskolene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 30. desember 2014 Forfatter #9851 Del Skrevet 30. desember 2014 ÅÅÅH! Jeg smeltet toootalt! Makan til skjønn jente da Men litt sånn off topic.. Jeg klarer ikke å bestemme meg for om jeg vil studere i Trondheim eller Oslo Skulle så gjerne ha kommet i kontakt med noen som har eller som enda studerer barnevernspedagog ved en av disse Høgskolene Skjønner godt at det ikke er så lett å velge. Trondheim er jo eb veldig koselig by da. Kan du ikke lage en tråd her inne da? Spørre om noen har erfaring ang. dette studiet her på KG? (Jeg vet at Tekola har studert i Trondheim, ikke til bv. pedagog (tror jeg) , men hun har sikkert masse erfaring med det å studere der i allfall.) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nosoul Skrevet 30. desember 2014 #9852 Del Skrevet 30. desember 2014 Skjønner godt at det ikke er så lett å velge. Trondheim er jo eb veldig koselig by da. Kan du ikke lage en tråd her inne da? Spørre om noen har erfaring ang. dette studiet her på KG? (Jeg vet at Tekola har studert i Trondheim, ikke til bv. pedagog (tror jeg) , men hun har sikkert masse erfaring med det å studere der i allfall.) Naah, hvorfor har jeg ikke tenkt på det? Man bruker jo KG til alt mulig annet, så hvorfor ikke. Takk for tipset Aldri! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 30. desember 2014 Forfatter #9853 Del Skrevet 30. desember 2014 Naah, hvorfor har jeg ikke tenkt på det? Man bruker jo KG til alt mulig annet, så hvorfor ikke. Takk for tipset Aldri! Det er sånn vi fjasere er det vet du! Tenker bare på tull og moro. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nosoul Skrevet 30. desember 2014 #9854 Del Skrevet 30. desember 2014 (endret) Det er sånn vi fjasere er det vet du! Tenker bare på tull og moro. Haha, ja ikke sant Men nå har jeg i alle fall opprettet en tråd, så får jeg vente i spenning Endret 30. desember 2014 av Nosoul 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 30. desember 2014 #9855 Del Skrevet 30. desember 2014 Hvordan er været hos deg i kveld Ery? Vått Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Galactica Skrevet 30. desember 2014 #9856 Del Skrevet 30. desember 2014 Nosoul, det er ikke for ingenting at Trondheim er en så populær studentby. Overkommelig størrelse, veldig mange tiltak for studenter og litt lettere tilgjengelig økonomisk. Du er litt lenger nord, er du ikke? Det er nøyaktig samme været her hos oss akkurat nå, øsregn på speilhålke og masse vind. Glad jeg er innendørs! Nå skal jeg gjøre noe jeg ikke har gjort på 22 år, nemlig å lage karamellpudding. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 30. desember 2014 #9857 Del Skrevet 30. desember 2014 Jeg liker karamellpudding 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nosoul Skrevet 30. desember 2014 #9858 Del Skrevet 30. desember 2014 Nosoul, det er ikke for ingenting at Trondheim er en så populær studentby. Overkommelig størrelse, veldig mange tiltak for studenter og litt lettere tilgjengelig økonomisk. Du er litt lenger nord, er du ikke? Det er nøyaktig samme været her hos oss akkurat nå, øsregn på speilhålke og masse vind. Glad jeg er innendørs! Nå skal jeg gjøre noe jeg ikke har gjort på 22 år, nemlig å lage karamellpudding. Takker for innspill Galactica! Ca halvparten av de unge som er oppvokst her hvor jeg bor, drar videre til Trondheim for å studere. Jeg er litt lengre nord enn Trondheim ja. Vel, når tiden er inne, har jeg vel bestemt meg Lykke til med karamellpuddingen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 30. desember 2014 #9859 Del Skrevet 30. desember 2014 Jeg har så lyst på noe. Nyttårsparty eller noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 30. desember 2014 Forfatter #9860 Del Skrevet 30. desember 2014 Lag deg et nyttårsparty da vel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå