Gå til innhold

Juballongen

Aldrisur

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hmm...nå omtrent stenger vel butikkene over hele landet...og julefreden begynner å senke seg,

bortsett fra på bensinstasjonene. Der styrter folk inn og kjøper "ektefølte-i-siste-liten-gaver" til sine kjære. :fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var ute på kjøpesenteret i går og vasset i folk. Måtte ut for å handle inn til det nye lille familiemedlemmet i dag og da var jeg nærmest alene. Magisk stemning, egentlig.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehh....har du sjekket armhulene? :sjokkert:

:skratte: + :klem:= bare tøysa med deg!

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Hoppe! Hva skulle hun hatt i armhulene? :sjokkbla:

God julekveld til alle sammen!

c8FZ3kZ.jpg

:kalle: Hvit jul, Disneyfilmer på TV og masse deilige dufter i huset. :tree:

Kan en ønske seg noe mer? Ja, snill mann og snille barn, gode naboer og fred på jorden. Om ikke alt dette kan oppfylles, så håper jeg i hvert fall dere får en fredelig og fin julekveld ALLE sammen. :nissekyss:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fantastisk kjole...men du verden som jeg kan kjenne på min kropp at den stikker under der! :sjokkert:

Sikkert fint å ha på i jula, for man glemmer helt å spise... :fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror den kjolen kansjke klør og stikker littegrann… :ler:

Det lukter nydelig kalkun i huset nå! Jeg sitter i pysjen enda. Burde kanskje komme meg i dusjen ser jeg når jeg så på klokka. :fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Perfekt julaften. Både pinnekjøtt og kalkun ble godt mottatt, spesielt kalkunsausen. Ungene storkoste seg med søskenbarna og det var veldig godt å se at lillebror klarte å feire jul med sin fraseparerte kone. Det var nok trygt og godt for ungene. Gaveseansen var et styr, men finalen var fantastisk. Nå gleder vi oss veldig til å hente lille pusenurket i morgen!

Håper alle har en vidunderlig fin julaften, hver på sin måte.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Oppvaskmaskin nr. 2 er i full gang, Aldri har tatt fram cognacglasset og fikk nettopp telefon fra mammaen til lillemannen som visstnok besvimte i senga når han kom hjem.

Det er noe spesielt å feire julekvelden med barn i huset da. Og så herlig å se hvor superglad han ble for de presangene han fikk.

Sous-vide -Ribba ble perfekt! Bare så dere vet det. :hoppe::ler:

Det har vært en magisk kveld. :nisse:

Fortsatt fiiiiiiiiiiin kveld til dere, mine fine forumvenner. :nissegutt:

Endret av Aldrisur
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Får vi se bilde av sous-vide ribba da? Hvis du husket å ta et?

Nå er jeg tilbake i pysjen! Vi praktiserer avslapningsjul her i hus. Så nå er mageskinnet strekt til max, tenna føles fulle av pels (ikke vant til å drikke brus), masse fine pakker åpnet, og sofaen og pysjen inntatt!

Besvimte i senga?? Ikke bokstavlig talt? Bare sånn helt utslitt-sovne-med-en-gang? Ikke syk?

Fikk alle noe de ønsket seg da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får vi se bilde av sous-vide ribba da? Hvis du husket å ta et?

Nå er jeg tilbake i pysjen! Vi praktiserer avslapningsjul her i hus. Så nå er mageskinnet strekt til max, tenna føles fulle av pels (ikke vant til å drikke brus), masse fine pakker åpnet, og sofaen og pysjen inntatt!

Besvimte i senga?? Ikke bokstavlig talt? Bare sånn helt utslitt-sovne-med-en-gang? Ikke syk?

Fikk alle noe de ønsket seg da?

Hei My!

Litt vanskelig å ta bilde av den ribba nå da, den ligner ikke seg selv lenger, for å si det på den måten.

:fnise:

Så deilig med avslapningsjulaften og der var du i pysjen igjen ja! :ler:

Han besvimte ikke bokstavelig, bare min skrivemåte når jeg overdriver en lille smule. Han var totalt utslitt etter å ha våknet klokka fem til morgenen i dag "fordi han var så spent på hva som var i julekalenderen på julaften".

Og så gikk det vel slag i slag med høydepunkt når gaveutdelingen begynte.

Julenissen kunne dessverre ikke komme innom i kveld, men han hadde lagt et brev i postkassa vår "Til den lille mannen fra Julenissen". Nissen hdde mistet lua si rett utenfor døra vår, og i brevet sto det at han hadde lagt igjen en gave til lille mannen i boden vår.

Puh!

Etter gaveutpakningen måtte vi ut å gå en tur (han og jeg) for å lete etter nissen så han kunne få igjen lua si.

Skjønte du noe av dette? :ler: Vi fant ikke nissen da. :nisseblunk:

Ja, ikke rart han var sliten i kveld. Det er jeg også! :kalle:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er en ting jeg synes er litt rart. Jeg begynte med middagen i tolvtiden i dag, sjonglerte pinnekjøtt, kalkun, saus, kålrotstappe, poteter osv i fire timen og serverte tolv mennesker deilig middag. Og så synes min mor så synd på gubben som står og setter inn i oppvaskmaskinen etterpå?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja! :sjokkert: Er ikke det helt merkelig?

Får bare håpe at det tullet der ikke overlever en generasjon til! :laugh:

Hvir jeg pusser vinduene og naboene går forbi, så er det: Jaså, er det storrengjøring på gang?

Hvis gubbeskinnet pusser vinduene så sier de: Næmen, så FLINK du er da! Pusser vinduer og all ting! :vetikke:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...