Aldrisur Skrevet 2. desember 2014 Forfatter #9021 Del Skrevet 2. desember 2014 Ja, det må du ta som et kompliment Noz! Er det et sted du kunne tenke deg å jobbe fast når du er ferdig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 2. desember 2014 Forfatter #9022 Del Skrevet 2. desember 2014 Vi er tydeligvis like glade i jula ja Meeen, apropo pepperkakehus; Jeg tror jeg postet bilde av pepperkakehusene som jeg lagde sammen med noen elever jeg jobbet med? Men det husker dere kanskje ikke?.... Husker ikke det jeg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2. desember 2014 #9023 Del Skrevet 2. desember 2014 Noz: vi er nok medlemmer av korttidsminneforeningen de fleste av oss. Mulig jeg kan ta bilde av det ferdige resultatet, så kan du jo sammenligne Hoppe! Det er en avtale! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 2. desember 2014 #9024 Del Skrevet 2. desember 2014 Jeg er sulten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2. desember 2014 #9025 Del Skrevet 2. desember 2014 Lag deg litt mat - nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.K Skrevet 2. desember 2014 #9026 Del Skrevet 2. desember 2014 Vi er tydeligvis like glade i jula ja Hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.K Skrevet 2. desember 2014 #9027 Del Skrevet 2. desember 2014 Jeg er sulten Kjempe pent bilde av deg i den bilde tråden 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2. desember 2014 #9028 Del Skrevet 2. desember 2014 Hmm...har hun avbildet seg på forumet, den søte jenta? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.K Skrevet 2. desember 2014 #9029 Del Skrevet 2. desember 2014 Hmm...har hun avbildet seg på forumet, den søte jenta? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2. desember 2014 #9030 Del Skrevet 2. desember 2014 Jeg fant henne. Smukka. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 2. desember 2014 #9031 Del Skrevet 2. desember 2014 Ja, det må du ta som et kompliment Noz! Er det et sted du kunne tenke deg å jobbe fast når du er ferdig? Jeg vet ikke riktig... Jeg liker såååå godt kollegene mine allerede så jeg stortrives sånn sett, men å jobbe fast med den brukergruppen er jeg litt usikker på. Skal se om jeg finner bilder av peppekakehusene jeg! De ble ganske så stilige! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 2. desember 2014 Forfatter #9032 Del Skrevet 2. desember 2014 Forstår. Det er vel ganske mange forskjellige typer brukere dere kan "velge" å jobbe med har jeg forstått. Og det er vel vel så viktig å trives med brukerne som med personalet kan jeg tenke meg. Jaaaa, finn bildet da, kanskje jeg blir inspirert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 2. desember 2014 #9033 Del Skrevet 2. desember 2014 Her var det mye som fristet å prøve ut! http://www.aftenposten.no/amagasinet/Juledrikke-Glogg_-toddy-og-punsj-7800248.html Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 2. desember 2014 #9034 Del Skrevet 2. desember 2014 Her brukte vi kjærligheter som vi smeltet og som deretter stivnet slik at forvandlet seg til vinduer Iglo! Det lille huset der skulle liksom være fra historien om Hans&Grete..Og så er den uferdige skolebussen forran der 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.K Skrevet 2. desember 2014 #9035 Del Skrevet 2. desember 2014 Sjekk Noz'en kan bake da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2. desember 2014 #9036 Del Skrevet 2. desember 2014 Jeg er veldig imponert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 3. desember 2014 #9037 Del Skrevet 3. desember 2014 Så flotte pepperkakehus, Noz Det Hans og Grethe huset var jo kjempesøtt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 3. desember 2014 #9038 Del Skrevet 3. desember 2014 Man burde egentlig trene hele året, slik at julehuset ble smashing... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. desember 2014 #9039 Del Skrevet 4. desember 2014 Næmmen...ærremuli` at det ikke har vært folk inne her siden i går? DA skal jeg tipse dere om noe på MENY: der har de mini-brownies, skjært opp i småbiter og ligger i plastboks. Kjøp en boks (eller flere), legg den noen timer i fryseboksen og nyt en kald, men allikevel myk liten kake til kaffen. Eller uten kaffe og kun med kald melk. Alt er vidunderlig velsmakende i en sånn liten munnfull. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 4. desember 2014 #9040 Del Skrevet 4. desember 2014 Næmmen...ærremuli` at det ikke har vært folk inne her siden i går? DA skal jeg tipse dere om noe på MENY: der har de mini-brownies, skjært opp i småbiter og ligger i plastboks. Kjøp en boks (eller flere), legg den noen timer i fryseboksen og nyt en kald, men allikevel myk liten kake til kaffen. Eller uten kaffe og kun med kald melk. Alt er vidunderlig velsmakende i en sånn liten munnfull. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå