Gjest Tekola Skrevet 1. desember 2014 #8961 Del Skrevet 1. desember 2014 Vi har brukt nesten det dobbelte, Oi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 1. desember 2014 #8962 Del Skrevet 1. desember 2014 Jeg aner ikke hvor mye jeg har brukt for jeg har gratis strøm 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. desember 2014 #8963 Del Skrevet 1. desember 2014 Gratis strøm høres fint ut. Du fortjener det helt sikkert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Galactica Skrevet 1. desember 2014 #8964 Del Skrevet 1. desember 2014 Neimen, der var jo ballongføreren jo! Velkommen tilbake, frue. Morsomt å se ballongen våkne til liv igjen når du er tilbake. Her er det intet nytt å fortelle, bortsett fra at jeg begynner å bli lei av Mariusmønsteret. Kanskje på tide å legge det bort når man kan det utenat? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 1. desember 2014 #8965 Del Skrevet 1. desember 2014 848 har jeg brukt i november! Og nå er det jammen meg desember. Det er bare en usselig liten måned igjen av året. Jeg skjønner ikke hvor det ble av!! Kan noen fortelle meg? Tenk at det er 2015 straks! Hjelp! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 1. desember 2014 Forfatter #8966 Del Skrevet 1. desember 2014 Tusen takk Rumle og Aldri Skal bare se ferdig Ylvis Live (reprise) så skal jeg finne senga.. Jeg var nemlig på det showet på tirsdag og hadde salens best plass! Forran i midten...Må se om jeg ser meg selv på fjernsynet Næmmen åååå, da skulle jeg jo sett på dette jeg også! Fikk du sett deg selv på Tv da? Ok EM. Til alle det måtte angå: i dag er det strømavlesning! Jeg har ikke brukt mer enn forrige mnd. Oppdrag utført på morgenen i dag! Men supert at du er den store påminneren hver eneste gang! Jeg aner ikke hvor mye jeg har brukt for jeg har gratis strøm Finnes det virkelig noe som er gratis Nozze? Neimen, der var jo ballongføreren jo! Velkommen tilbake, frue. Morsomt å se ballongen våkne til liv igjen når du er tilbake. Her er det intet nytt å fortelle, bortsett fra at jeg begynner å bli lei av Mariusmønsteret. Kanskje på tide å legge det bort når man kan det utenat? Takk for det G. Skjønner godt at du er lei Mariusmønsteret! Får håpe det blir et nytt motedillemønster snart da. Jeg tenkte forresten å kjøpe en sånn strikka body med Mariusmønster som gave til en liten tulle vi skal besøke i Frankfurt til helgen. Burde vel ha strikka noe selv, men wæææh, jeg er lei av å strikke jeg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 1. desember 2014 Forfatter #8967 Del Skrevet 1. desember 2014 848 har jeg brukt i november! Og nå er det jammen meg desember. Det er bare en usselig liten måned igjen av året. Jeg skjønner ikke hvor det ble av!! Kan noen fortelle meg? Tenk at det er 2015 straks! Hjelp! Samme lurer jeg på My! Hvor blir det av tiden i det hele tatt liksom. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anje Skrevet 1. desember 2014 #8968 Del Skrevet 1. desember 2014 Samme lurer jeg på My! Hvor blir det av tiden i det hele tatt liksom. Kanskje noen har stjålet det? Helt uten vi merket det sneket til seg en time her og en time der av 2014? Det er min teori. Aldri. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 1. desember 2014 Forfatter #8969 Del Skrevet 1. desember 2014 Kanskje noen har stjålet det? Helt uten vi merket det sneket til seg en time her og en time der av 2014? Det er min teori. Aldri. Jaaa, det må være noen tidstyver som sniker rundt oss! Hei Anjeeeeeeeeee! Hva driver du med for tiden? Det er så lenge siden jeg har sett deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. desember 2014 #8970 Del Skrevet 1. desember 2014 (endret) Hvorfor må to lange strikkepinner med stopper i enden være SÅ lange? Hvorfor kunne man ikke hatt de dobbelt så korte? Hmm...kan man få kjøpt stoppere til å sette på ene tuppen til sokkestrikkepinner, mon tro? Noen som vet? Endret 1. desember 2014 av Hoppetaujenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 1. desember 2014 #8971 Del Skrevet 1. desember 2014 Må du ha sånne stoppere på da? Har aldri hatt det jeg.. Hva strikker du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 1. desember 2014 Forfatter #8972 Del Skrevet 1. desember 2014 Tror du får kjøpt stoppere ja. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. desember 2014 #8973 Del Skrevet 1. desember 2014 Ok, Aldri...jeg skal lete litt i morgen. Barneluer, My. Jeg har strikket på fire pinner frem til nå, men det blir jevnere om jeg strikker på to, syr sammen og feller av på fire pinner. P.s. My må lese av strømmen hvis hun har glemt det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 1. desember 2014 #8974 Del Skrevet 1. desember 2014 Forresten, ja du får kjøpt stoppere. jeg har jo det hjemme Jeg kjøpte det i tilfelle jeg ble fratatt strikkepinner på flyplassen. Hadde en vaier (wire?) som jeg kunne sette stopperne på i tilfelle 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 1. desember 2014 #8975 Del Skrevet 1. desember 2014 Ok, Aldri...jeg skal lete litt i morgen. Barneluer, My. Jeg har strikket på fire pinner frem til nå, men det blir jevnere om jeg strikker på to, syr sammen og feller av på fire pinner. P.s. My må lese av strømmen hvis hun har glemt det. Husket det! 848 kwt! Mye denne gangen. Men det har vært kaldt også! Åh, sånn ja. Jeg pleier å strikke på rundpinner jeg, selv om jeg skal strikke på to pinner. Synes det er mer praktisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. desember 2014 #8976 Del Skrevet 1. desember 2014 (endret) Aha...problemet er løst. Finner meg en strikkebutikk i morgen den dag og handler. Endret 1. desember 2014 av Hoppetaujenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anje Skrevet 1. desember 2014 #8977 Del Skrevet 1. desember 2014 Jaaa, det må være noen tidstyver som sniker rundt oss! Hei Anjeeeeeeeeee! Hva driver du med for tiden? Det er så lenge siden jeg har sett deg?November er litt småsprø i den Anjske verden. Så jeg har: landet fra London, jobbet på spreng for en tidsfrist, vært på konferanse og feiret bursdager og spist "havets delikatesser" i festlig lag og vært på nok en jobbreise og vært i den lokale avisen ( ) og startet julegaveshoppingen. Tiden går bare fort. Men jeg er av typen som faktisk liker julegaveshopping, så nå er det julegaver. Hvorfor må to lange strikkepinner med stopper i enden være SÅ lange? Hvorfor kunne man ikke hatt de dobbelt så korte? Hmm...kan man få kjøpt stoppere til å sette på ene tuppen til sokkestrikkepinner, mon tro? Noen som vet? Jeg har sett sånne. Skal se om jeg husker hvor. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 1. desember 2014 Forfatter #8978 Del Skrevet 1. desember 2014 Var det jeg tenkte meg altså Anje. At du levde et liv både innenlands og utenlands for tiden. Hva gjorde du i den lokale avisen da? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anje Skrevet 1. desember 2014 #8979 Del Skrevet 1. desember 2014 Vel, det var i forbindelse med jobb. En sånn vi-hører-med-eksperten sak. Og jeg er som liker å holde hodet lavt og da som ofte ellers følte at jeg ikke ante hva jeg snakket om. Men en vet en lever når en utfordrer sine redsler. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 1. desember 2014 Forfatter #8980 Del Skrevet 1. desember 2014 Vel, det var i forbindelse med jobb. En sånn vi-hører-med-eksperten sak. Og jeg er som liker å holde hodet lavt og da som ofte ellers følte at jeg ikke ante hva jeg snakket om. Men en vet en lever når en utfordrer sine redsler. Det gir i hvert fall en veldig bra følelse når man har klart å gjennomføre en sånn utfordring! Etter det inntrykket jeg har av deg, er jeg sikker på at du er spesielt god i det du driver med Anje. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå