Gå til innhold

Juballongen

Aldrisur

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

*hihi...det er en av favoritt-snuttene mine, Rumle* :fnise:

------

Jubileum? Har hun vært her i tre år? :klo: Jeg har visst ikke fått ting med meg.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men...men...men.....tjo-hei: gratulerer så masse inn i heiteste hampen! :klappe:

Hun var så søt og litt nølende før hun laget seg en ballong, men jeg skal si

at hun har funnet en flyt og en fin form i sin gode gjerning her inne. :jepp:

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaker OG fyrverkeri ja Tekola! Det burde jo lett lokke henne.... :Hehe:

Kan noen komme å legge meg? :lete:

Jeg tror jeg har glemt hvordan man gjør det.. Besøket mitt gikk nettopp og jeg har

vært våken i 45,5 timer- det ble litt tomt og alensomt her kjenner jeg, men jeg trodde at det skulle bli en enkel sak å legge seg og sovne momentant...

Men neeeiiiida...

Endret av Noz
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

*innom for å sjekke Noz....* :ninja:

DA sov jeg godt heldigvis :ler:

Hvorfor har du ikke sovet a Noz?

Hvorfor har du ikke sovet a Noz?

Neeeei, altså, har hatt besøk og det har involvert en del øl og hygge, og tiden løøøøøp av gårde så plutselig var klokka 7 på lørdagsmorgen, så prøvde jeg å få meg litt søvn men det funka dårlig, så jeg stod opp igjen kl 9. Så hadde jeg en del ting å gjøre på lørdagen før jeg fikk besøk igjen kl 18, og så ble klokka plutselig halv to og såååå...tja, da var jeg så rastløs og hyperaktiv inni meg, men jeg sovet i 4 tiden da :)

Har dere hatt en fin helg?

(Kanskje Aldri har reist til Thailand? Eller var ikke det helt nå? ...Skulle hun ikke det før jul a? ...Eller var det rett etter? :klo: )

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoppendeglad: Eg hev vore på fjøddi hos syskjenbåna mine ei heil viku uten internett!

Vi var totalt isolert i fjellheimen hele uka, noe som har resultert i både dialektforvirring og nettabstinenser. :legrine:

Såååå, ringte jeg Aldrisurine fra bilen, på vei hjem, og fikk streng beskjed om å gå rett inn i ballongen å rydde opp i forvirringen rundt min forsvinning! :hoho:

Som plaster på såret (deres sår) for langvarig tort og svie, :klaske: skal jeg ta meg en skikkelig plussrunde og plusse dere alle sammen! :strix:

Det er fint å vite at noen kommer til å savne meg om jeg blir borte da. :klemmer: Takk til dere fine venner.

:klo: Og tenk at jeg har hatt 3-års bursdag og ikke merket det selv en gang!

Jammen godt at Tekola følger med her inne! :5: Fine kaker og masse godt å drikke fra Rumle! :klem:

:hoppe: Da er det vel bare å sette i gang å feste da! :danser:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Næmmen! Se der du! Godt at vi kan stole på flotte Aldrisurine! :ler:

Har dere hatt en fin hyttetur? Hørtes koselig ut med en hel uke på hytta i førjulstida!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hi-hi, ja Aldrisurine kan man stole på! :fnise:

"Fjernt fra byens larm" som det heter? Var vel en film det.

Du da My, jeg klarer ikke helt å følge med, men er du ferdig med den siste eksamenen din nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...