Gå til innhold

Juballongen

Aldrisur

Anbefalte innlegg

Det ble gøy etterhvert. Orker ikke si så mye, ikke alt egner seg på kg.

Det er helt lov, godt det var litt gøy :)

Ligger på gulvet hos Vesla, hun har feber og vil ikke være alene :Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvordan har det gått med Noz sin eksamen da? Skulle ikke den leveres inn i dag?

Njooo, jeg vet ikke helt jeg.. Får nå halt den i land.

Tok meg den frihet å ta en tur i fødselselskap til fetteren min i går og det fikk jeg svi for utover i sene nattetimer.. Men jeg hadde ikke møtt en eneste menneske på hele 7 dager, så det kjentes godt å møte familien. Og det heeeeeeerligste var at BiiteLiten aldri før har vært så klengete på meg... Jeg satt på gulvet en del fordi det var litt trangt om plassen og hun gikk å fant bok etter bok og så en leke og så en annen bok, og mellom hver gang kom hun å satte seg på fanget mitt. Ga mg boka/leken, snudde seg og deisa rumpa si ned på fanget mitt :fnise: DET varmet et tantehjerte det.

Og det ble bare noen få timer søvn før jeg stod opp igjen i dag tidlig og stresset videre for jeg skulle i bursdag til datteren til Cindi..Og så har jeg hatt besøk inntil nuh, så nå erre siste innspurt her.

Fra og med i morgen starter jeg i praksis i 9 uker så det er kun èn natt hvor jeg har eksamensfri... På`n igjen fra i morgen...

Aldri, du er savnet!

Endret av Noz
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt lov, godt det var litt gøy :)

Ligger på gulvet hos Vesla, hun har feber og vil ikke være alene :Gjesp:

Huff stakkars lille store S. God bedring :klemmer:
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil bare meddele at sånne nøtter med yoghurttrekk er rågode.... :daane:

Yoghurtnøtter ja, det er helt supert!!

Spesielt de med chashew inni seg..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det i praksis, noz? :)

Njoooo, helt ålright,takk som spør :)

Hadde første ordentlige dag idag da..Kom nettopp hjem og er ganske sliten.

Brukergruppa var ikke akkuratt det jeg hadde mest lyst til, men jeg får bare

prøve å gjøre det beste ut av det! Har ihvertfall fått en skiiiikkelig HUNK til praksislærer! :wow:

:fnise:

Hvordan står det til med deg for tiden Rumle? Synes jeg ser så lite til deg her inne for tiden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje den HUNKEN til praksislærer kan være motivasjon nok i seg selv til at praksisen blir litt lettere? :jepp: Ting pleier jo og bli litt bedre når man har noe pent å hvile øynene på.

Jeg er forøvrig overlykkelig for at det ikke ble streik på flyplassene her oppe. Da blir det reise på meg likevel. Kjenner på hele kroppen at det skal bli ekstremt godt og komme seg bort i mange dager!
Lagt masse planer, og ser virkelig frem til å nyte tiden sammen med familie og gode venner. Har også planer om å bake glutenfrie pepperkaker, det blir spennende :bond:

En siste ting... Jeg HATER når jeg åpner mailen min og ser at jeg har fått mail fra noen jeg har søkt jobb hos. Hjertet hopper over fjorten hakk i det jeg åpner mailen... Til min store fortvilelse skulle de bare informere om at stillingen var besatt og de ønsket meg lykket til videre. Jattajaaa :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns at vi må få et bilde her av den hunken til Noz, for å kvalitetssjekke at alt er i betryggende former. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det synes jeg og Hoppe.

Hvor skal du reise hen Nosoul?

Nå har vi levert oppgaven vår! Endelig. 2 av 3 fullført. Bare 1 igjen før jeg er ferdig.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er du ikke alene om, men det er da ingen tragedie, EM. En hunkefri tilværelse kan være en god en det. :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Njoooo, helt ålright,takk som spør :)

Hadde første ordentlige dag idag da..Kom nettopp hjem og er ganske sliten.

Brukergruppa var ikke akkuratt det jeg hadde mest lyst til, men jeg får bare

prøve å gjøre det beste ut av det! Har ihvertfall fått en skiiiikkelig HUNK til praksislærer! :wow:

:fnise:

Hvordan står det til med deg for tiden Rumle? Synes jeg ser så lite til deg her inne for tiden..

Bra at du trives så langt, håper det blir en fin plass å være :)

Står bra til med meg :blomst: men, ja er ikke så mye innom for tiden .. men kommer nok sterkere tilbake :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det synes jeg og Hoppe.

Hvor skal du reise hen Nosoul?

Nå har vi levert oppgaven vår! Endelig. 2 av 3 fullført. Bare 1 igjen før jeg er ferdig.

Jeg reiser ganske langt Sør. Først noen dager hos slekt, mens en uke skal tilbringes sammen med ei venninne! Jeg gleder meg :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

---

Har også planer om å bake glutenfrie pepperkaker, det blir spennende :bond:

---

Spennende! :jepp: Jeg driver å leter etter en fristende pepperkakeoppskrift for tiden selv .. helst med nøttemel - men finner ikke noe som har fristet meg nok til å prøve enda :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...