Aldrisur Skrevet 17. november 2014 Forfatter #8761 Del Skrevet 17. november 2014 Den begynte så dønn serriøst, så sklei den ut i julebord. Å jeg viste et bilde der jeg har på meg kjolen med joggesko til. Da måtte jeg sende den der kom dæ ut trollkjærring, når joggeskoene ble kommentert. Jeg bytta sko etterpå Oi Ery, tror ikke jeg forsto så mye av dette jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 17. november 2014 #8762 Del Skrevet 17. november 2014 Hadeland gladsverk har jeg vært på og. En liten detour på vei til Bergen. Men hællemåne så mye dere har kjøpt. Altså spart! Skikkelig rabatthelg! Me like. Hvordan går det med eksamen Noz? Har dere begynt på julegaver enda? Har fått med meg at det nærmer seg jul visstnok. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 17. november 2014 Forfatter #8763 Del Skrevet 17. november 2014 Hadeland gladsverk har jeg vært på og. En liten detour på vei til Bergen. Men hællemåne så mye dere har kjøpt. Altså spart! Skikkelig rabatthelg! Me like. Hvordan går det med eksamen Noz? Har dere begynt på julegaver enda? Har fått med meg at det nærmer seg jul visstnok. Jaaaa, det nærmer seg jul My. Har begynt å tenke julegaver i hvert fall. Det hjelper jo litt å tenke liksom... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 17. november 2014 #8764 Del Skrevet 17. november 2014 Samme her. Har satt opp liste over hvem som skal få. Det får holde i massevis Var det julekonsert dere var på? Eller vanlig konsert? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 17. november 2014 Forfatter #8765 Del Skrevet 17. november 2014 Samme her. Har satt opp liste over hvem som skal få. Det får holde i massevis Var det julekonsert dere var på? Eller vanlig konsert? Vanlig konsert My. Det var utdrag fra gamle og nye musicals. Helt utrolig fint altså. 2,5 timer gikk som en røyk! Vi sang ved siden av og digga musikken der vi satt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 17. november 2014 #8766 Del Skrevet 17. november 2014 Oi Ery, tror ikke jeg forsto så mye av dette jeg. Det bare eskalerte i tull 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 18. november 2014 #8767 Del Skrevet 18. november 2014 Sovet 3 timer i natt! Dette kommer til å bli en lang og slitsom dag med jobb først og skolen etterpå. Tips til en som ikke drikker kaffe for å ikke sovne på/under pulten? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 18. november 2014 Forfatter #8768 Del Skrevet 18. november 2014 Sovet 3 timer i natt! Dette kommer til å bli en lang og slitsom dag med jobb først og skolen etterpå. Tips til en som ikke drikker kaffe for å ikke sovne på/under pulten? Å shit! Var det fordi du drak for mye kaffe i går altsåÅ Håper dagen din blir fin allikevel My. Og goood tirsdag til dere andre også! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 18. november 2014 #8769 Del Skrevet 18. november 2014 Utrolig nok ikke sovnet/trøtt enda Neinei, jeg har vel bare drukket 2-3 slurker kaffe hele livet Er det glatt hos deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 18. november 2014 #8770 Del Skrevet 18. november 2014 God dag til alle. Jeg blir faktisk glad av å se den glade kaninen oppi der. Nydelig ansiktsuttrykk. Hmm...alle disse glassverkene deres; er det kun selvplukk, eller kan man bestille på nett også? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 18. november 2014 Forfatter #8771 Del Skrevet 18. november 2014 Du drikker ikke kaffe altså? Glatt ja, reine speilholka her! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 18. november 2014 Forfatter #8772 Del Skrevet 18. november 2014 God dag til alle. Jeg blir faktisk glad av å se den glade kaninen oppi der. Nydelig ansiktsuttrykk. Hmm...alle disse glassverkene deres; er det kun selvplukk, eller kan man bestille på nett også? Du kan kjøpe på nett også Hoppe. Gå inn på Porsgrunn porselen og Fabrikkutsalget. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 18. november 2014 #8773 Del Skrevet 18. november 2014 Oijj! Det vil jeg titte litt på i så fall. Takk for tips, allvitende damen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 18. november 2014 #8774 Del Skrevet 18. november 2014 Velkommen hjem, aldri For en super deal på porselenet! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 18. november 2014 #8775 Del Skrevet 18. november 2014 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 18. november 2014 #8776 Del Skrevet 18. november 2014 Hvordan går det med eksamen Noz? Nja, jeg vet ikke. Jeg er fryktelig usikker. Faktisk så usikker at jeg nesten blir i tvil om egen legning til og med Vi skal løse et case fra skolesituasjon,,tilrettelegging for en gutt med ADHD og problematferd som virkelig ikke takler det sosiale eller det faglige. Det er litt av en prosess! Og så er det en oppgave til som jeg virkelig ikke skjønte betydningen av! (som jeg har skrevet før, så har jeg krav på å få oppgavetekster forklart for meg og få en mal på hvordan den skal løses, men sløve meg har jo ikke søkt høyskolen om det da...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 18. november 2014 #8777 Del Skrevet 18. november 2014 Bare ikke sett han vekk alene på et grupperom. Det gjorde de med meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 18. november 2014 #8778 Del Skrevet 18. november 2014 Når skulle du levere inn? Det går sikkert bedre enn du tror. Vi har jobba med oppg vår igjen i dag. Og skal gjøre ferdig i helga. Men med 3 timer søvn og jobb først ble det litt lite effektivt etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 18. november 2014 #8779 Del Skrevet 18. november 2014 Bare ikke sett han vekk alene på et grupperom. Det gjorde de med meg Alle mål, metoder/tiltak og greier baserer jeg på lovverket og empiri sååå.....neida Når skulle du levere inn? Det går sikkert bedre enn du tror. Vi har jobba med oppg vår igjen i dag. Og skal gjøre ferdig i helga. Men med 3 timer søvn og jobb først ble det litt lite effektivt etterhvert På søndag. Tiden begynner å bli knapp allerede kjenner jeg. Å? Det er "bare" en innlevering, sant? Ikke gruppeeksamen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 18. november 2014 #8780 Del Skrevet 18. november 2014 (endret) Det er 60% av karakteren i faget. Ser på Hollywoodfruene, og hun Gunilla er jo helt syk i hodet! Endret 18. november 2014 av Mynona 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå