Mynona Skrevet 11. november 2014 #8581 Del Skrevet 11. november 2014 Jeg skal i 30 års dag i bartebyen! På nyåret. Så det blir koselig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anje Skrevet 11. november 2014 #8582 Del Skrevet 11. november 2014 Bartebyen er idyllisk og fin. Jeg var på kurs. Ikke sånn superspennende. Men jeg tok meg tid til å stikke innom et par butikker vi ikke har her og kjøpe noe klær. Og ikke minst: hvordan får en gratisbiletter til bartebyen? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 11. november 2014 Forfatter #8583 Del Skrevet 11. november 2014 Bartebyen! Kunne gjerne ha tenkt meg en tur dit igjen. Har bare vært der en gang, og det var da jeg øvelseskjørte de som 17åring. Dere er jo mye ute å reise Aldri, men dere reiser kanskje ikke så ofte rundt i Norge? (eller er Norge ferdig utforsket for lengst kanskjeeem?) Har jo vært en del i Norge opp gjennom årene. Jeg har faktisk en "søster" i Trondheim. Så der har jeg vært mange ganger. Hun er ikke biologisk søster, men vi traff hverandre i Asia i 2009 og fant ut at vi var tvillingsjeler, har holdt kontakten siden. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 11. november 2014 Forfatter #8584 Del Skrevet 11. november 2014 Jeg skal i 30 års dag i bartebyen! På nyåret. Så det blir koselig. Blir koselig. Bartebyen er idyllisk og fin. Jeg var på kurs. Ikke sånn superspennende. Men jeg tok meg tid til å stikke innom et par butikker vi ikke har her og kjøpe noe klær. Og ikke minst: hvordan får en gratisbiletter til bartebyen? Jeg synes alltid det er spennende å gå i butikker i norske byer jeg besøker. Det finnes alltid spennende butikker som vi ikke har her i Oslo. Gratisbiletter? Haike med en trailersjåfør kanskje? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 11. november 2014 #8585 Del Skrevet 11. november 2014 Gratisbilletter fikk jeg fordi jeg har sånn norwegian reward poeng. Også var det 800kr der som forfaller 31.12, så da måtte jeg bruke de. Men det kostet uansett bare 299 hver vei i februar da. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 11. november 2014 #8586 Del Skrevet 11. november 2014 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 11. november 2014 #8587 Del Skrevet 11. november 2014 Jeg skal i 30 års dag i bartebyen! På nyåret. Så det blir koselig. Apropo nyåret; Hva er planene på nyttårsaften da dere? Har jo vært en del i Norge opp gjennom årene. Jeg har faktisk en "søster" i Trondheim. Så der har jeg vært mange ganger. Hun er ikke biologisk søster, men vi traff hverandre i Asia i 2009 og fant ut at vi var tvillingsjeler, har holdt kontakten siden. Tvillingsjeler!? Nææh, lyst til å fortelle mer om det? ...Høres interesangt ut! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 11. november 2014 #8588 Del Skrevet 11. november 2014 Jeg har ikke lagt nyttårsplaner enda. Jeg har noen tanker da. Har jo tenkt på om jeg skulle ta meg en tur til Johannesburg. Eller til Tyrkia. Eller på fjellet 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 11. november 2014 #8589 Del Skrevet 11. november 2014 *smuglytte to minutter før hun legger seg* 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 11. november 2014 Forfatter #8590 Del Skrevet 11. november 2014 Apropo nyåret; Hva er planene på nyttårsaften da dere? Tvillingsjeler!? Nææh, lyst til å fortelle mer om det? ...Høres interesangt ut! Det kan jeg godt. Vi bodde på samme hotell og så begynte herrAldri og mannen hennes å prate sammen. De prata i et par tre dager før vi begynte (hun og jeg) å prate sammen. I løpet av en halv time så skjønte vi at vi hadde utrolig mye felles. Samme oppfatninger om livet og tanker rundt de mest grunnleggende oppfatninger. Vi ble så glad i hverandre at vi lovte hverandre å aldri slippe tak i hverandre etter den turen. Etter det har vi opplevd masse sammen, både viktige og mindre viktige opplevelser - for å si det sånn. Hun er en kjempeflott dame med bein i nesa, klok, snill og varm og har kjempesans for humor. I tillegg har hun mange barn, hest, hunder og katter, og hun tar godt vare på alle rundt seg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 11. november 2014 #8591 Del Skrevet 11. november 2014 Jeg skal til fjellheimen på nyttårsaften 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 11. november 2014 Forfatter #8592 Del Skrevet 11. november 2014 Skal du dit jeg er kjent FruN? Jeg har ingen planer for nyttårsaften, men liker meg best hjemme den kvelden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 11. november 2014 #8593 Del Skrevet 11. november 2014 (endret) Skal du dit jeg er kjent FruN? Jeg har ingen planer for nyttårsaften, men liker meg best hjemme den kvelden. Den bygda vi har snakket om tidligere Til HerrNs kusine Endret 11. november 2014 av FruN Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 11. november 2014 Forfatter #8594 Del Skrevet 11. november 2014 Den bygda vi har snakket om tidligere Til HerrNs kusine Det blir sikkert koselig. Er kusina hyggelig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 11. november 2014 #8595 Del Skrevet 11. november 2014 Det blir sikkert koselig. Er kusina hyggelig? Absolutt! Så jeg gleder meg skikkelig 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 11. november 2014 #8596 Del Skrevet 11. november 2014 Jeg skal ikke gjøre noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 11. november 2014 #8597 Del Skrevet 11. november 2014 Det kan jeg godt. Vi bodde på samme hotell og så begynte herrAldri og mannen hennes å prate sammen. De prata i et par tre dager før vi begynte (hun og jeg) å prate sammen. I løpet av en halv time så skjønte vi at vi hadde utrolig mye felles. Samme oppfatninger om livet og tanker rundt de mest grunnleggende oppfatninger. Vi ble så glad i hverandre at vi lovte hverandre å aldri slippe tak i hverandre etter den turen. Etter det har vi opplevd masse sammen, både viktige og mindre viktige opplevelser - for å si det sånn. Hun er en kjempeflott dame med bein i nesa, klok, snill og varm og har kjempesans for humor. I tillegg har hun mange barn, hest, hunder og katter, og hun tar godt vare på alle rundt seg. For en herlig historie, ganske søtt vil jeg si Det er sjelden det klaffer så bra iløpet av så kort tid så jeg skjønner godt at dette var en spesiell opplevelse! Utlandet eller fjellet (eller hjemme) ja, tenkte jeg skulle være tidlig ute med å høre hva folk skal i år, men så virker det som at de fleste har planene (delvis) klare alt 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 11. november 2014 #8598 Del Skrevet 11. november 2014 Jeg skal ikke gjøre noe Det blir vi sikkert to om 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 11. november 2014 Forfatter #8599 Del Skrevet 11. november 2014 Absolutt! Så jeg gleder meg skikkelig Så fint. Det er så kjekt å være sammen med folk en er trygg på og har det koselig sammen med på nyttårsaften synes jeg. Uff, så mange ekle nyttårsfester jeg har vært med på opp gjennom årene. Det har gjort så jeg ikke liker nyttårsaften noe særlig i min voksne tilværelse. Meg om det. Sånn er livet. Jeg skal ikke gjøre noe Du kan jo invitere til feste? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 11. november 2014 #8600 Del Skrevet 11. november 2014 Nej har ingen som vil komme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå