Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hørte du mye bra musikk? :rodmer:

https://www.youtube.com/watch?v=3eW38_5DuQE

I mitt hode er det slik musikk overalt der! :danse::ler:

• Liker 1
Skrevet

Ja, det har du helt rett i. Det er sånn musikk overalt! I parker på høyytalere, og fra dører og vinduer, fra band på gata osv.

Vi så til og med noe veldig morsomt. Det var en lørdag og da var det skikkelig liv overalt (på morgenen altså), vi hørte musikk og når vi kom nærmere så vi at det var noen som hadde tjuvkoblet to svære høyttalere inn på en lyktestolpe :ler:

jeg skal laste opp en video straks, så kan dere se/høre stemningen i en park vi var.

• Liker 2
Skrevet

Ja, det har du helt rett i. Det er sånn musikk overalt! I parker på høyytalere, og fra dører og vinduer, fra band på gata osv.

Vi så til og med noe veldig morsomt. Det var en lørdag og da var det skikkelig liv overalt (på morgenen altså), vi hørte musikk og når vi kom nærmere så vi at det var noen som hadde tjuvkoblet to svære høyttalere inn på en lyktestolpe :ler:

jeg skal laste opp en video straks, så kan dere se/høre stemningen i en park vi var.

Er det sant? Så fantastisk! :rodmer:

Gjest Inggolf
Skrevet (endret)

Høres ut som at turen ble en suksess! Så tøft at du fikk med deg 6 sigarer hjem- lurer på om du hadde blitt fratatt dem dersom tollen hadde oppdaget dem?

Kjenner jeg deg rett så begynner du vel å tenke på/planlegge ny tur innen et par ukers tid :ler: (....om det ikke allerede eksisterer noen tanker om det alt)

Endret av Noz
Skrevet

*rigge seg godt til for å lytte* :jepp:

• Liker 1
Skrevet

Her er en liten snutt. Det hang sånne høyttalerdingser (ropertlignende) rundt i parken

• Liker 3
Skrevet

Det var ca 35 grader, men sinnsykt høy luftfuktighet. Så de siste dagene tørket ikke huden skikkelig. Hadde skrukkefingre liksom. Så det var ganske guffenvarmt egentlig. Greit når man er på stranda, men midt i byn er det litt vel klamt.

Skrevet (endret)

Det var ca 35 grader, men sinnsykt høy luftfuktighet. Så de siste dagene tørket ikke huden skikkelig. Hadde skrukkefingre liksom. Så det var ganske guffenvarmt egentlig. Greit når man er på stranda, men midt i byn er det litt vel klamt.

Huff, høres ubehagelig ut! :unsure:

Endret av Rumle
Skrevet

...tenk å ha det sånn hver dag og måtte bo der for godt. Jeg hadde blitt dypt deprimert og ruglete over hele meg. :(

• Liker 1
Skrevet

Ruglete også? Jeg tror det er mindre fuktig der nå i tiden som kommer, for nå er regntiden straks over. Og i Trinidad og Cienfuegos har de bare 10 grader på vintern faktisk.

Skrevet

...tenk å ha det sånn hver dag og måtte bo der for godt. Jeg hadde blitt dypt deprimert og ruglete over hele meg. :(

Jeg også! Jeg blir en smule (mer) koko hver gang det blir høy fuktighet her hjemme om sommeren, såååå jeg kan nesten ikke forestille meg hvordan jeg ville taklet det en gang! :ler:

Gjest Inggolf
Skrevet

Byer og så varmt er ikke en ålright kombinasjon nei.

Da jeg trasket rundt i København i sommer så var det mellom 30 og 34 grader.

Og det vakke snakk om å finne en strand neeeiii- den dagen kompisen min nærmer

seg stranden så er nok fordi verden ellers er dekket av lava..

• Liker 1
Skrevet

Aldri? Hvor er du? :lillesky::dagens-rose:

• Liker 2
Skrevet (endret)

Og i dag er det strøm-avlesing, Aldri. :jepp:

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 1
Skrevet (endret)

Takk Hoppe!! Hafslund for min del da!

Jeg hadde brukt 542. Hva med deg hoppa?

Endret av Mynona
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...