Gjest Inggolf Skrevet 14. august 2014 #6262 Skrevet 14. august 2014 Hmm...kan vi tro på det der, Rumle? Hun ler altfor uskikkelig over der syns jeg. Åjooooda Men neida, ikke aner jeg om dere bruker kjoler eller ei og ikke bryr jeg meg om mine (nett-)venners kroppsfasong heller 1
Hoppetaujenta Skrevet 14. august 2014 #6263 Skrevet 14. august 2014 Det jeg merket godt i kveld, var at det blir tidligere mørktog sola går ned et helt annet sted enn den gjorde i sommer.
Rumle Skrevet 14. august 2014 #6264 Skrevet 14. august 2014 Tihihhi, jeg mener at du er klønete som vasket den på 90 grader! ---- Skal de ikke alltid vaskes på 90 da? Hmm...kan vi tro på det der, Rumle? Hun ler altfor uskikkelig over der syns jeg. HMmmmmm 1
Rumle Skrevet 14. august 2014 #6265 Skrevet 14. august 2014 Det jeg merket godt i kveld, var at det blir tidligere mørkt og sola går ned et helt annet sted enn den gjorde i sommer. Ja, nå merker jeg det veldig godt også .. Føles faktisk ok i år, når vi har fått en så fin sommer. Føler ofte ellers at høsten kommer aaaaltfor fort fordi somrene har vært så som så. Selv om jeg er veldig glad i den også 1
Hoppetaujenta Skrevet 14. august 2014 #6267 Skrevet 14. august 2014 Gled dere kunder: verdens nusseligste, blideste Vex kommer på jobb om noen timer. 1
Gjest Inggolf Skrevet 15. august 2014 #6271 Skrevet 15. august 2014 Det jeg merket godt i kveld, var at det blir tidligere mørkt og sola går ned et helt annet sted enn den gjorde i sommer. Me2! Har merket store forskjeller omtrent annenhver kveld i en stund nå...At det blir mørkere og mørkere tidligere og tidligere For en ukes tid siden så la jeg vekk sovemaska mi for det blir bekkmørkt på rommet mitt med kun gardiner faktisk! Er så glad i årstider- jeg merker at når en årstid driver å går mot slutten så gleder jeg meg sånn til den kommende. At jeg har fått nok av den vi har hatt på en måte.. Freeeeeeedag! Noen som har helgeplaner da? 1
FruN Skrevet 15. august 2014 #6272 Skrevet 15. august 2014 Mulig filmkveld i kveld, tur til Rjukan imorra for å bake kake, feire bursdag på søndag (som egentlig er på lørdag, men noen har permisjon i helga, og vil jo at folk skal få vært med )
Hoppetaujenta Skrevet 15. august 2014 #6273 Skrevet 15. august 2014 Melkekakebaking her. Litt sysling i huset og ellers...ta det som det kommer. Håper at aldri finner tid til å si hei til oss en gang i løpet av helgen. 1
Aldrisur Skrevet 15. august 2014 Forfatter #6276 Skrevet 15. august 2014 Oi hvorfor ødelegger man sånn da Ja voffor gjør dem på det viset? God helg Kristian! Når man først skal streike så passer det fint å ta ut skoler der barn av politikere går, sånn at de får kjenne på kroppen at streiken rammer. Bruker å være ytterst virkningsfullt. Å jaa. For en utspekulert verden. Alt sjokoladesnakket gjør meg skikkelig fysen Fysen er et bra ord! Da jeg så dette skiltet på byporten i går så tenkte jeg raskt på dere her i tråden Synes det passer seg bra inn her (etter Tekola sitt innlegg ) (Ikke ta det bokstavlig da, det er ikke meningen!!! Det var bare en artig vri på sangen til dere som elsker sjokolade og greier ) Jeg tok det helt bokstavelig! Men det er jaggu godt sagt! Hva mener du med for liiiiten?!!!! Seeeee min kjole ... What in the world! Dette er de rareste kjolene jeg noen gang har sett! Myers-Briggs er interessante greier Ja? Gled dere kunder: verdens nusseligste, blideste Vex kommer på jobb om noen timer. Ha-ha, kunne ikke annet enn å smile nå, men håper denne typiske Hoppeuttalelsen fikk Vex i bedre humør da. Me2! Har merket store forskjeller omtrent annenhver kveld i en stund nå...At det blir mørkere og mørkere tidligere og tidligere For en ukes tid siden så la jeg vekk sovemaska mi for det blir bekkmørkt på rommet mitt med kun gardiner faktisk! Er så glad i årstider- jeg merker at når en årstid driver å går mot slutten så gleder jeg meg sånn til den kommende. At jeg har fått nok av den vi har hatt på en måte.. Freeeeeeedag! Noen som har helgeplaner da? Jeg skal rydde til visning på leilighet. Mulig filmkveld i kveld, tur til Rjukan imorra for å bake kake, feire bursdag på søndag (som egentlig er på lørdag, men noen har permisjon i helga, og vil jo at folk skal få vært med ) Hilse Rjukan fra meg da FruN! Og god tur og bursdagsfeiring og det hele! Melkekakebaking her. Litt sysling i huset og ellers...ta det som det kommer. Håper at aldri finner tid til å si hei til oss en gang i løpet av helgen. Melkekake? Er de godt? Jeg skal på biltreff Hva i all verden er det? For veteranbiler eller? --------- Jeg er sååå sliten. Har fulgt en megasprek prinsessepirat i et døgn, og det tok jammen på. Vi har vært på rideoppvisning, hilst på 1000 husdyr 1000 ganger, tråkket i dyrebæsj, løpt 1000-meteren 1000 ganger, picnic i det grønne med besøk av 1000 veps, med mer og mer og mer..... men det er utrolig koselig og morsomt da... for i tillegg tror jeg at jeg har ledd 1000 ganger også. I morgen og søndag må vi gjøre klar leiligheten som skal selges. Det er så masse ting og stæsj som skal leveres inn hit og dit. Prøver å kaste så lite som mulig, men det er ikke en enkel jobb. 2
Mynona Skrevet 15. august 2014 #6277 Skrevet 15. august 2014 Var dere innom Rema 1000 også Høres ut som en slitsom men koselig dag. Leiligheten? Ikke deres? Svigermors?
Aldrisur Skrevet 15. august 2014 Forfatter #6278 Skrevet 15. august 2014 Var dere innom Rema 1000 også Høres ut som en slitsom men koselig dag. Leiligheten? Ikke deres? Svigermors? Ha-ha, nei vi var innom Meny! Svigermors. Har du hatt en fin dag i dag da My? Deilig med helg?
Mynona Skrevet 15. august 2014 #6279 Skrevet 15. august 2014 Jeg har hatt en OK dag. Er veldig sliten. har sovet dårlig hele uken for jeg har hatt vondt i hodet hele uken. Men har hatt behandling i dag. Men jeg blir så sliten etter det også. Men nå er jeg hos foreldrene mine å blir skjemt bort. Har du fortsatt priatprinsessa der, eller er hun levert tllbake? Fant dere noen skatter hos svigermor? Noe gammelt og kult?
Hoppetaujenta Skrevet 15. august 2014 #6280 Skrevet 15. august 2014 Melkekake? Er de godt? Jadda! Det er sånn man kan ha smør/syltetøy eller brunost på...til kaffen el.l. Har fryst ned trekvart-parten, resten ligger og smiler til meg ute i kjøleskapet. Lykke til med leiligheten.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå