Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Aaww, så søtt Vex!

Ble veldig glad, men jeg er dårlig på å få sånne fine komplimenter. Ville i ettertid kosemose hele fyren.
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Flyet vår kom for sent pga været i OSL, og så var det mye torden i Zürich også og vi fikk slot-tid om 40 min, så ble sittende i flyet lenge. Så skulle dratt 20.20, men dro 21.40. Fader for et kaos på tax freen.

Men ingen som har sjekka pass eller noe når vi kom, så den høye sikkerheten har vi ikke sett noe til.

Gruer meg til å stå opp tidlig i morgen for å jobbe. Ble mye senere enn det skulle. Akkurat dratt fra OSL nå.

Skrevet (endret)

:fnise::rodmer::cry3:

Endret av Vex
  • Liker 1
Skrevet

Håper reisen videre hjemover går smertefritt Mynona!

Det var en god del forsinkelser på OSL i dag (ankomst-flyene mener jeg).

Vi slapp heldigvis ganske billig unna, Jeg ble så leeeiiii til slutt, så det var godt å komme

seg hjem nogenlunde når det var planlagt.

Det virker som at den 30-35/36 gradersperioden er over her?

Det har ihvertfall vært omtrent den temperaturen i København nå, så

å traske rundt i byen ble ganske varmt :)

Har du noen fine planer for uka du da Aldri? :skravle:

:Nikke: Nettopp.

Noen ganger tenker jeg at det ikke er det "å være på reise" som er morsomt, men det "å nå bestemmelsestedet."

Planen for resten av uka er å ikke ha noen planer, UAZLWNn.gif

(Veeeeldig morsom) :rolleyes:

Ble veldig glad, men jeg er dårlig på å få sånne fine komplimenter. Ville i ettertid kosemose hele fyren.

Ja, nå er det sannelig på tide at du får deg en skikkelig kosemose med denne fyren altså! :kline:

Flyet vår kom for sent pga været i OSL, og så var det mye torden i Zürich også og vi fikk slot-tid om 40 min, så ble sittende i flyet lenge. Så skulle dratt 20.20, men dro 21.40. Fader for et kaos på tax freen.

Men ingen som har sjekka pass eller noe når vi kom, så den høye sikkerheten har vi ikke sett noe til.

Gruer meg til å stå opp tidlig i morgen for å jobbe. Ble mye senere enn det skulle. Akkurat dratt fra OSL nå.

Du har søren meg så uflaks med disse forsinkelsene dine My, men nå er du hjemme igjen og du fikk jo i hvert fall med deg kofferten (bagasjen) din du da.

Håper det gikk greit å stå opp i dag og at du fungerer bra på jobb.

:kaffekopp: Kaffe?

Skrevet

Ja, bagasjen kom :)

Og jeg kommer til å slukne tidlig i kveld! Var i seng 1.45 og stod opp 6.45 ;)

Jeg liker din plan!

Skrevet

:tommelopp: Bra!

Jøsses, ikke rart du er trøtt da. :hoppe: Hopper litt for deg så du skal holde ut hele arbeidsdagen.

Det er i hvert fall deilig at den verste heten har gitt seg litt, nå er det sånn vanlig grei sommertemperatur her i byen. :briller:

Skrevet

Ååååååå! :rodmer: Vakkert, rødt og forfriskende!

Hva gjør Rumle i dag da?

• Liker 1
Skrevet

Rumle hører på musikk og gjør ikkeno :) Hva med Aldri? :)

• Liker 1
Skrevet

Rumle hører på musikk og gjør ikkeno :) Hva med Aldri? :)

Det samme som deg. :fnise:

Men jeg har dusjet og satt på en vaskemaskin også! :ler:

• Liker 1
Skrevet

Det samme som deg. :fnise:

Men jeg har dusjet og satt på en vaskemaskin også! :ler:

Ikke verst! :P

• Liker 1
Skrevet

Ahh...i dag...eller for tiden, er jeg i god avslappingsmodus.

Tror jeg skal fortsette med det og ønsker alle i tråden en fin dag der de er. :)

• Liker 1
Gjest Inggolf
Skrevet

Tihihii, ha planer om å være planløs er faktisk en bra plan Aldri! Og det er jo ikke såå lett å få til for deg tror jeg :Hehe: Du har jo så ofte ting for deg. Men det er veldig viktig å slappe av og ta hensyn til seg selv, så ja, overhold disse planene dine denne uka :5:

Det er forøvrig min plan også idag. Eller, jeg må reise til mamma å klippe henne og ta igjen litt tapt helgetid med Betty, men sånn fra ettermiddagen og utover- da er det Noz-tid! Kompisen min er her enda, men jeg sendte han til broren sin et par dager :fnise:

• Liker 1
Skrevet (endret)

Ahh...i dag...eller for tiden, er jeg i god avslappingsmodus.

Tror jeg skal fortsette med det og ønsker alle i tråden en fin dag der de er. :)

God idé! :tommelopp:

Ha en FIN dag du også. :smilyblomst:

Tihihii, ha planer om å være planløs er faktisk en bra plan Aldri! Og det er jo ikke såå lett å få til for deg tror jeg :Hehe: Du har jo så ofte ting for deg. Men det er veldig viktig å slappe av og ta hensyn til seg selv, så ja, overhold disse planene dine denne uka :5:

Det er forøvrig min plan også idag. Eller, jeg må reise til mamma å klippe henne og ta igjen litt tapt helgetid med Betty, men sånn fra ettermiddagen og utover- da er det Noz-tid! Kompisen min er her enda, men jeg sendte han til broren sin et par dager :fnise:

Å ja, Betty blir nok glad for å se deg. :duskedame:

Litt kompisavlastning er vel ikke å forakte i dag tenker jeg. :fnise:

Ha en fin dag du også Noz.

Endret av Aldrisur
  • Liker 2
Skrevet

Ha en dag du også.

:fnise: ...ja en eller annen form for dag blir det nok... ;)

• Liker 1
Skrevet

:fnise: ...ja en eller annen form for dag blir det nok... ;)

Rettet. :fnise:

• Liker 2
Skrevet

"Du skal få en dag i mårå!" Se der var det sagt, så vet du hva morgendagen også bringer... ;)

• Liker 1
Skrevet

I mårå går ballongen hit (trur eg) :P

ZbNaTwl.jpg

• Liker 3
Skrevet

Ja, nå er det sannelig på tide at du får deg en skikkelig kosemose med denne fyren altså! :kline:

Det synes jeg også, men vet ikke om det vil skje. Fordi egentlig er jeg vist skummel å prate med.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...