FruN Skrevet 15. mai 2014 #3541 Skrevet 15. mai 2014 Hvordan går det an å glemme noe sånt da FruN!?? Jeg har jo aldri brukt den, og ikke har jeg hatt slikt tidligere (Jeg har tenkt noe på den altså, men det har vært mer tanken på å få sydd ny vest)
Aldrisur Skrevet 15. mai 2014 Forfatter #3542 Skrevet 15. mai 2014 Jo, det er det sikkert, men jeg orker ikke gå ut. Servietter. Jeg har jo aldri brukt den, og ikke har jeg hatt slikt tidligere (Jeg har tenkt noe på den altså, men det har vært mer tanken på å få sydd ny vest) Du har jo hatt så masse annet å drive med denne vinteren, så det er ganske forståelig.
Rofl Skrevet 15. mai 2014 #3544 Skrevet 15. mai 2014 Regner det hos deg Roflen? Det er ikke bare at det regner, det er regn fra regnet!
Mynona Skrevet 15. mai 2014 #3545 Skrevet 15. mai 2014 Hva slags tatovering da Vex? TEnk deg godt om i hvertfall.. Hilsen hun som tar laserbehandlinger for å fjerne sine. Må du ha ny vest FruN? Hvilken var det du hadde igjen? See stakars babyfanten aaaa http://www.dbtv.no/3566803286001#Sønderknust_baby-elefant_nekter_å_forlate_mammas_døde_kropp
Aldrisur Skrevet 15. mai 2014 Forfatter #3546 Skrevet 15. mai 2014 Ååå nei Myyyyyy, det der er helt hjerteskærende gruuuusomt. Så mye vondt og fælt som skjer rundt i verden, både for mennesker og dyr. Jeg er glad jeg ikke vet om halvparten!
Rofl Skrevet 15. mai 2014 #3547 Skrevet 15. mai 2014 Stakkars babyfanten Må se denne etterpå så man blir litt glad igjen: http://www.dbtv.no/2940194773001#Denne_hunden_har_glemt_hvordan_man_sv%C3%B8mmer
Aldrisur Skrevet 15. mai 2014 Forfatter #3548 Skrevet 15. mai 2014 Stakkars babyfanten Må se denne etterpå så man blir litt glad igjen: http://www.dbtv.no/2940194773001#Denne_hunden_har_glemt_hvordan_man_sv%C3%B8mmer Nommin stakars! Se hvordan han labber bortover på bunnen da!
Mynona Skrevet 15. mai 2014 #3549 Skrevet 15. mai 2014 Ååå nei Myyyyyy, det der er helt hjerteskærende gruuuusomt. Så mye vondt og fælt som skjer rundt i verden, både for mennesker og dyr. Jeg er glad jeg ikke vet om halvparten! Jeg og.. Da hadde jeg blitt skikkelig deprimert. Stakkars babyfanten Må se denne etterpå så man blir litt glad igjen: http://www.dbtv.no/2940194773001#Denne_hunden_har_glemt_hvordan_man_sv%C3%B8mmer Jeg er sikker på at de som står på kanten der å bjeffer sier noe sånt som "du må sparke med alle beina.. kom igjen da.. spark.." 1
Mynona Skrevet 15. mai 2014 #3551 Skrevet 15. mai 2014 Jeg satt en dag å så på youtubevideoer, også kom jeg tilfeldig over en video med hunder som blir veldig glade når et familiemedlem kommer hjem fra utenlandsoppdrag i militæret. Og endte med å se på mange sånne videoer. Og jeg som er såååå lettrørt, satt jo å sippet av alle de videoene 1
Severus Skrevet 15. mai 2014 #3552 Skrevet 15. mai 2014 Har lyst på et triforce symbol fra Zelda og 37 Ryp etter en hockeyspiller på favorittlaget mitt som sleit med depresjoner å tok sitt eget liv
Aldrisur Skrevet 15. mai 2014 Forfatter #3553 Skrevet 15. mai 2014 Jeg satt en dag å så på youtubevideoer, også kom jeg tilfeldig over en video med hunder som blir veldig glade når et familiemedlem kommer hjem fra utenlandsoppdrag i militæret. Og endte med å se på mange sånne videoer. Og jeg som er såååå lettrørt, satt jo å sippet av alle de videoene Skjønner deg godt jeg. Har lyst på et triforce symbol fra Zelda og 37 Ryp etter en hockeyspiller på favorittlaget mitt som sleit med depresjoner å tok sitt eget liv Hvor vil du ha dem da? Uansett, tenk deg godt om Vex.
Gjest Inggolf Skrevet 15. mai 2014 #3554 Skrevet 15. mai 2014 Jeg glemte av at jeg fikk stakk i fjor, og den må justeres og litt sånt, så jeg får ikke brukt den Har du endret fasongen siden i fjor, eller kjøpte du den ikke helt passe? Jeg skulle pakket inn en gave, men har ikke gavepapir her - noen kreative forslag? Har ikke nok aluminiumsfolie eller bakepapir har du ikke en eske eller en boks av noe slag da? Alt funker spør du meg, grandiosa-kartong, surkål-kartong,isboks osv... Teip igjen kartongen så det ikke ser ut som at den har vært åpnet. Eller bruk en plastikkpose Klipp den opp i bånd så den omtrent blir firkantet, så kan den brukes som vanlig innpakningspapir 1
Rofl Skrevet 15. mai 2014 #3555 Skrevet 15. mai 2014 Nommin stakars! Se hvordan han labber bortover på bunnen da! Hihi Jeg og.. Da hadde jeg blitt skikkelig deprimert. Jeg er sikker på at de som står på kanten der å bjeffer sier noe sånt som "du må sparke med alle beina.. kom igjen da.. spark.." Tror de prøver å hjelpe han, de kommer jo med en ball eller noe slikt også! Jeg satt en dag å så på youtubevideoer, også kom jeg tilfeldig over en video med hunder som blir veldig glade når et familiemedlem kommer hjem fra utenlandsoppdrag i militæret. Og endte med å se på mange sånne videoer. Og jeg som er såååå lettrørt, satt jo å sippet av alle de videoene Jeg også! Er ikke helt anstendig om jeg holder på slikt på jobb så jeg har sluttet å se på slike på jobb
Mynona Skrevet 15. mai 2014 #3556 Skrevet 15. mai 2014 (endret) Har du endret fasongen siden i fjor, eller kjøpte du den ikke helt passe? har du ikke en eske eller en boks av noe slag da? Alt funker spør du meg, grandiosa-kartong, surkål-kartong,isboks osv... Teip igjen kartongen så det ikke ser ut som at den har vært åpnet. Eller bruk en plastikkpose Klipp den opp i bånd så den omtrent blir firkantet, så kan den brukes som vanlig innpakningspapir Den var i en ganske stor eske denne gaven, mye større enn de du nevner. Og jeg må ærlig si at jeg hadde ikke gitt bort en gave i grandiosa-eske heller… Også hadde jeg bare kiwi og meny og joker-poser. Det er ikke så stilig. Jeg tenkte tanken. Men fant ut at jeg hadde en bunke med gigantiske tøylignende servietter, så da ble det to av de Endret 15. mai 2014 av Mynona
Severus Skrevet 15. mai 2014 #3557 Skrevet 15. mai 2014 Skjønner deg godt jeg. Hvor vil du ha dem da? Uansett, tenk deg godt om Vex. 37 Ryp på håndleddet
FruN Skrevet 15. mai 2014 #3560 Skrevet 15. mai 2014 Hva slags tatovering da Vex? TEnk deg godt om i hvertfall.. Hilsen hun som tar laserbehandlinger for å fjerne sine. Må du ha ny vest FruN? Hvilken var det du hadde igjen? See stakars babyfanten aaaa http://www.dbtv.no/3566803286001#Sønderknust_baby-elefant_nekter_å_forlate_mammas_døde_kropp Har du endret fasongen siden i fjor, eller kjøpte du den ikke helt passe? Jeg har "arvet" Tinnstakken etter tanta til HerrN (svigermor kjøpte den av søstra si, jeg fikk den som tidlig 30-årsgave ) Og tanta har en litt annen fasong enn meg Originalvesten er for liten, og den som er på nå er for stor. Den går, men stakken er for kort (sydd for langt opp på vesten), så det må justeres. Også må jeg ha nye mansjetter på skjorta. Det ble litt for mye å få fikset på 4 dager
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå