Aldrisur Skrevet 9. mars 2014 Forfatter #1381 Del Skrevet 9. mars 2014 Han har da et sånt lite glimt i øyet sitt av og til. Jeg liker han når han smiler og er glad, han er koselig da. Men nå er han trist tror jeg Da har du en oppgave til uka Vex: Å muntre ham opp! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffemor Skrevet 9. mars 2014 #1382 Del Skrevet 9. mars 2014 Ååååå søte kaffemor! Jeg har savnet deg! Har du det bra? Åå så koselig Jeg har det helt fint Er alt bra med deg? Mistet litt KG gleden en periode med mye skolestress, men er foreløbig tilbake 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 9. mars 2014 #1383 Del Skrevet 9. mars 2014 Da har du en oppgave til uka Vex: Å muntre ham opp! Men jeg klarer knapt si hei, å er livredd for å såre han. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9. mars 2014 #1384 Del Skrevet 9. mars 2014 *pew* Nei, NÅ tror jeg at jeg tar kvelden. Godnatt, Aldri! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 9. mars 2014 #1385 Del Skrevet 9. mars 2014 Men jeg klarer knapt si hei, å er livredd for å såre han. Jeg tror jeg har gjort det jo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 9. mars 2014 Forfatter #1386 Del Skrevet 9. mars 2014 (endret) Åå så koselig Jeg har det helt fint Er alt bra med deg? Mistet litt KG gleden en periode med mye skolestress, men er foreløbig tilbake Ikke rart at man mister litt KG-interesse iblant Kaffemor, det skjer med oss alle. Men det er utrolig hyggelig å ha ditt blide åsyn i blant oss igjen. Alt bra her også! Men jeg klarer knapt si hei, å er livredd for å såre han. Du sårer ham ikke ved å være hyggelig å si hei Vex. *pew* Nei, NÅ tror jeg at jeg tar kvelden. Godnatt, Aldri! God natt fine Hoppetuss, du har gjort en god jobb her på KG i dag! Endret 9. mars 2014 av Aldrisur 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 9. mars 2014 #1387 Del Skrevet 9. mars 2014 Ikke rart at man mister litt KG-interesse iblant Kaffemor, det skjer med oss alle. Men det er utrolig hyggelig å ha ditt blide åsyn i blant oss igjen. Alt bra her også! Du sårer ham ikke ved å være hyggelig å si hei Vex. God natt fine Hoppetuss, du har gjort en god jobb her på KG i dag! Tenkte på tidligere i år, før bursdagen hans. Å til jul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9. mars 2014 #1388 Del Skrevet 9. mars 2014 Takk og back at`ya! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 9. mars 2014 #1389 Del Skrevet 9. mars 2014 Men jeg får vel bare prøve å prate med han. Kanskje si noe annet enn hei 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 9. mars 2014 Forfatter #1390 Del Skrevet 9. mars 2014 Men jeg får vel bare prøve å prate med han. Kanskje si noe annet enn hei Det klarer du ja. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 9. mars 2014 #1391 Del Skrevet 9. mars 2014 Det klarer du ja. Det er så vanskelig, iht det med papirflyet fra meg og det med hyper sjokolade ikke lørdag greia hans Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 9. mars 2014 Forfatter #1392 Del Skrevet 9. mars 2014 Det er så vanskelig, iht det med papirflyet fra meg og det med hyper sjokolade ikke lørdag greia hans Glem det som skjedde i går, eller i forigårs, eller for to måneder siden Vex. Finn fram noen blanke ark og så starter du fra scratsch i morgen den dag! Det er ikke sunt å gå og tenke på alt som har skjedd, hva du har gjort og ikke gjort i fortiden. Legg det bak deg og gjør noe som du føler er positivt i morgen! Prøv å få deg en god natts søvn og lykke til med morgendagen! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 9. mars 2014 #1393 Del Skrevet 9. mars 2014 Glem det som skjedde i går, eller i forigårs, eller for to måneder siden Vex. Finn fram noen blanke ark og så starter du fra scratsch i morgen den dag! Det er ikke sunt å gå og tenke på alt som har skjedd, hva du har gjort og ikke gjort i fortiden. Legg det bak deg og gjør noe som du føler er positivt i morgen! Prøv å få deg en god natts søvn og lykke til med morgendagen! Men det er litt vanskelig siden begge ikke klarer å være vanlige Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 9. mars 2014 Forfatter #1394 Del Skrevet 9. mars 2014 Men det er litt vanskelig siden begge ikke klarer å være vanlige Ja, klart det kan være litt vanskelig, men gjør så godt du kan da i hvert fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 9. mars 2014 #1395 Del Skrevet 9. mars 2014 Ja, klart det kan være litt vanskelig, men gjør så godt du kan da i hvert fall. Skjønner ikke hvorfor han er så vanskelig i forhold til andre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 10. mars 2014 #1396 Del Skrevet 10. mars 2014 Noen gode tips mot mandagsmorgenblues? Evt trøtthet. Når man ikke drikker kaffe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 10. mars 2014 Forfatter #1397 Del Skrevet 10. mars 2014 Noen gode tips mot mandagsmorgenblues? Evt trøtthet. Når man ikke drikker kaffe. God morgen My! Hva med å danse litt på vei til jobb? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 10. mars 2014 #1398 Del Skrevet 10. mars 2014 Hehe Men nå som man sitter her da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 10. mars 2014 #1399 Del Skrevet 10. mars 2014 Om du nå reiser deg opp og danser litt for deg selv (og andre) tror jeg ikke det ville hatt en negativ virkning på noen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 10. mars 2014 Forfatter #1400 Del Skrevet 10. mars 2014 My's kollegaer ville sikkert ha danset med? God morgen Hoppetaujente! Så hyggelig å se deg hoppe rundt fra nedtelling til opptelling og rundtomkring! Her skinner sola fra knallblå himmel, og jeg sitter inne og venter på rørleggeren som skal sette inn ny radiator på gjesterommet. :sleeping: Teller på knappene om jeg skal våge meg ut og gjøre litt hageryddearbeid. Hvordan har du det i dag da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå