Gå til innhold

Ung, tiltrekkende men singel

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er ung (20 år), jeg ser bra ut, men sjenertheten min og mine commitement-issues holder meg igjen. Triste tanker fra meg på en søndag kveld. Er så lei av å være singel og ikke minst jomfru.

Er det noen flere enn meg som føler at de alltid kommer til å være singel?

Anonymous poster hash: e0882...b18
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Føler meg ganske evig singel ja. #foreveralone

Anonymous poster hash: 1f70c...3d2

Skrevet

Hmm hva gjør du om dagen da, studerer du eller jobber?

På vegne av mine venninner vil jeg absolutt anbefale deg å ta deg ett år på folkehøyskole. 3 av mine nærmeste venninner går på folkehøyskole i år og de er virkelig kommet ut av "skallet, dog var de ikke super sjenerte før de dro men de hadde ikke hatt noe særlig erfaring med det motsatte kjønn. Nå har derimot 2 av de fått seg kjærester ;)

For min del blir det å flytte til en ny by neste år som skal hjelpe meg litt på veien, kommer fra en relativt liten by og føler at alle kjenner meg fra før og dømmer meg etter hva de har hørt.
Har da et langt forhold bak meg, men er absolutt klar for å få en ny start på kjærlighets fronten når jeg flytter til høsten!

Skrevet

Jeg dro på fhs etter vgs, men jeg ble bare fryst ut og mobbet psykisk ... Det værste året i mitt liv!

Anonymous poster hash: 0a184...0c1
Skrevet

Hmm hva gjør du om dagen da, studerer du eller jobber?

På vegne av mine venninner vil jeg absolutt anbefale deg å ta deg ett år på folkehøyskole. 3 av mine nærmeste venninner går på folkehøyskole i år og de er virkelig kommet ut av "skallet, dog var de ikke super sjenerte før de dro men de hadde ikke hatt noe særlig erfaring med det motsatte kjønn. Nå har derimot 2 av de fått seg kjærester ;)

For min del blir det å flytte til en ny by neste år som skal hjelpe meg litt på veien, kommer fra en relativt liten by og føler at alle kjenner meg fra før og dømmer meg etter hva de har hørt.

Har da et langt forhold bak meg, men er absolutt klar for å få en ny start på kjærlighets fronten når jeg flytter til høsten!

Studerer og jobber...merker at jeg får oppmerksomhet , men jeg tror jeg sender gale signaler som gjør at menn ikke ''tørr' å chatte med meg fordi de tror jeg ikke er interessert/sjenert. Er ikke super sjenert...bare litt. Så FHS er ikke aktuelt :P

Skrevet

Vil du treffe noen eller er du bare ensom av og til?

Hvis det er sistnevne så er du kanskje ikke så lett å komme i kontakt med :)

Ingenting i veien for at du tar initiativet selv :)

Skrevet

Du er nok ikke så fin som du tror da tydeligvis.

Anonymous poster hash: d1ddc...19d

Skrevet

KG.... :bond:

Anonymous poster hash: bf822...c32

• Liker 6
Skrevet

Hjelper ikke om man er verdens peneste hvis man fremstår som et svært rasshøl/drittsekk/drittkjerring for andre. Da blir man stygg og uattraktiv uansett i andres øyne.

Skrevet

Hjelper ikke om man er verdens peneste hvis man fremstår som et svært rasshøl/drittsekk/drittkjerring for andre. Da blir man stygg og uattraktiv uansett i andres øyne.

Jeg er veldig hyggelig og smiler hele tiden.

:fnise: Hva er galt med at jeg har selvtillit? Jeg er fin. Jeg har en fin kropp og et pent ansikt. Men jeg ser ikke ned på andre folk eller tror jeg er verdens heiteste.

Gjest Summers
Skrevet (endret)

Ja, føler meg foreveralone#, men sorry TS tror ikke du kan være med i klubben, ville vært veldig rart om det ikke løsnet for deg rimelig raskt når du merker oppmerksomheten, bare er litt sjenert og er student.

Endret av Summers
Skrevet (endret)

Jeg dro på fhs etter vgs, men jeg ble bare fryst ut og mobbet psykisk ... Det værste året i mitt liv!

Anonymous poster hash: 0a184...0c1

Der har du det. Mange folk er noen jævler og driver på med slik. Forstår ikke hvorfor personlig, men det er vist vanlig i følge undersøkelser. "Brent barn skyr ilden" er et ordtak, noe som gjelder for deg og. Du har blitt mobbet og det er noe i oss som er redd for det som har gjort oss vondt, og her gjelder det andre mennesker. Du må bare forstå det at de aller, aller fleste folk ikke er slik og vil behandle deg godt. Så det hadde vert både bra og artig å være mer sosial, så skal du se at det er noen der for deg, plutselig møter du noen ;)

Endret av Halvor
Skrevet

Jeg er veldig hyggelig og smiler hele tiden.

Mulig det. Men er er heller ikke særlig attraktivt hvis smilet er falskt og man er hyggelig kun for å være høflig. Falskhet er ikke noe særlig det heller.

Skrevet

Hva er galt med at jeg har selvtillit? Jeg er fin. Jeg har en fin kropp og et pent ansikt. Men jeg ser ikke ned på andre folk eller tror jeg er verdens heiteste. Anonymous poster hash: e0882...b18

Selvtillit er en ting, ydmykhet er en annen. Og den har du ikke.

Anonymous poster hash: bf333...67e

• Liker 1
Gjest Summers
Skrevet

Hva er greia med å bruke AB til å være spydig? Må da være helt OK at TS skriver at hun er pen i en tråd som handler om at hun er singel

• Liker 2
Skrevet

Dette er helt greit! Men det viktigste er at du har sjarm og utstråling! F.eks har jeg en venninne som ser ut som en supermodell, virkelig drop dead gorgeous! Men hun er stiv i masken, gir lite av seg selv og gutter finner ikke henne sjarmerende.. De ser kanskje på henne først, men det er alltid de veninnene mine som er sjarmerende og har utstråling som får guttene interressert! Selvom de ikke er i nærheten av hennes supermodel utseende :-)

Anonymous poster hash: 2af96...7dd

Skrevet

Må da være helt OK at TS skriver at hun er pen i en tråd som handler om at hun er singel

Føler for å være hennes hvite ridder? Hun er jo akkurat i den alderen du foretrekker, er hun ikke?

Dessuten, hadde det vært greit om ts hadde skrevet at hun var pen og hadde en fin kropp og ansikt og var over 35 år og singel? :P

Skrevet

Følte meg i alle fall kronisk singel, frem til i høst.

Er en del eldre enn deg, har hatt forhold tidligere, men det var nå over 10 år siden. Riktignok var de første ca 10 årene helt selvvalgt. Interessen for et nytt forhold var bare ikke tilstede.

Men jeg kan jo dra kjensel på følelsene du har om evig singel allikevel.

Forøvrig er jeg en temmelig introvert nerd som er sjenert i enkelte sammenhenger - og ikke i andre. Ikke det letteste utgangspunktet for å møte noen. Typen min bare "snubla inn døra" en vakker dag :)

Gjest Summers
Skrevet

Føler for å være hennes hvite ridder? Hun er jo akkurat i den alderen du foretrekker, er hun ikke?

Dessuten, hadde det vært greit om ts hadde skrevet at hun var pen og hadde en fin kropp og ansikt og var over 35 år og singel? :P

Ja, tror de fleste på KG er enige i at jeg bruker KG som sjekkearena. Sier bare ting kvinner vil høre.

Men nok avsporing.

Skrevet

Mulig det. Men er er heller ikke særlig attraktivt hvis smilet er falskt og man er hyggelig kun for å være høflig. Falskhet er ikke noe særlig det heller.

:pasha: Jaja, er ikke noe vits å argumentere om dette når du ikke kjenner meg. Jeg vet at jeg ikke er falsk. Nok om dette..

Herregud, jeg er da ikke på denne tråden for å bevise dere at jeg er ditt og datt. Typisk at man ikke har lov til å innrømme at man ser bra ut. Jeg har ydmykhet og selvtillit.

Ville bare lage en liten støtte gruppe for oss som føler oss helt alene. Og bare det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...