Gå til innhold

Dine sexpartnere

Fremhevede innlegg

Skrevet

Et lite tankeeksperiment. Hvis du døde imorgen, hvor mange av dine tidligere partnere ville kommet i begravelsen?

Har hatt sex med 9 menn, tror 3 eller 4 ville vært der.

Dere?

Anonymous poster hash: de971...d94
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alle som jeg har gitt Blowjob, og det er nok alle 36..... :)

Anonymous poster hash: 17623...c33
Gjest Inferno
Skrevet

Alle, om de hadde muligheten.

Noen ville dog vært der for å feire, eller for å surmule at det ikke var de som fikk gjort jobben.

• Liker 3
Skrevet

hatt sex med 2. kunn en ville nok kommet.

Anonymous poster hash: f4c0f...922
Skrevet

Hatt 8 partnere, tror 3 av de ville kommet. 3 av de er folk jeg overhodet ikke kjenner, og de 2 siste ville det bare vært rart om kom.

Anonymous poster hash: 04db2...bb7
Skrevet

Oj, dette var litt sært, men litt morsomt.. Jeg har 12 stykker på samvittigheten, og tenker at halvparten ville kommet.

Anonymous poster hash: 914f7...b48
Skrevet

Kun samboeren min, av den enkle grunn at de andre bor LANGT unna.

Skrevet

Kun samboeren min, av den enkle grunn at de andre bor LANGT unna.

TS her.

Samme stiuasjon, tre av mine bor i Frankrike + USA. Dog hadde vi vært mer involvert, hadde de selvsagt hevet seg på et fly..

Gjest annemor38
Skrevet

Ingen av de... En x er en x og jeg ville ikke hatt de der,jeg dukker heller ikke opp hvis noen av de dør før meg.

Skrevet

Jeg har hatt sex med 9 stk, og tror at 1 av de ville møtt.

Anonymous poster hash: f0fee...a82
Skrevet

Aner ikke, men tror nok min forrige eks ville vært der. Om ikke flere ekser hadde kommet i begravelsen ville nok noen av dem vært triste tror jeg.

Anonymous poster hash: cda9c...1b1

Skrevet

Har hatt sex med 15. Tror 1-3 av de hadde kommet.

Anonymous poster hash: fa556...4e4
Skrevet

Har kun hatt 1 sexpartner, og ja jeg trur eks kjæresten ville ha dukket opp

Skrevet

Jeg har fortsatt kontakt med og tror alle ville kommet.

Gjest Raindrops
Skrevet

Jeg er en brobrenner, så sannsynligvis ingen av dem, for vi har ikke kontakt. På en annen side så har begravelser og død en tendens til å tiltrekke seg alt mulig pakk, og jeg er fortsatt ung så da blir det jo enda verre.

Lurer mer på hvor mange "nære venner" jeg plutselig hadde hatt egentlig.

Skrevet

På en annen side så har begravelser og død en tendens til å tiltrekke seg alt mulig pakk, og jeg er fortsatt ung så da blir det jo enda verre.

.

TS her. Godt poeng. Jeg er 23 og dersom dodsaarsaken var ekstra forferderlig regner jeg med at mange hadde kommet.

Poenget med posten var uansett som et tankeeksperiment hvor mange man har hatt sex med som faktisk har vært en såpass stor del av ens liv at de hadde følt de ville være der for et siste farvel. Og at når man tenker over det er det faktisk veldig få , selv om man var forelsket der og da.

For de som sier "mange hadde vaert triste" - jeg går utifra at det er selvfølgelig. Poenget er hvem som var nære nok til å faktisk komme.

Jeg er også en "brobrenner", går aldri inn for å være venn med ekser. De som gjor det vil naturligvis ha et større antall.

Skrevet

Har hatt sex med 3 gutter og 1 jente. Tror alle hadde kommet bortsett fra ene gutten

Anonymous poster hash: 3ea87...ad6
Skrevet

Jeg har hatt sex med 9, og jeg tror to av dem ville kommet.

Anonymous poster hash: 9b0a2...def

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...