AnonymBruker Skrevet 2. februar 2014 #1 Skrevet 2. februar 2014 Hvor lenge kan jeg merke bivirkninger etter å ha tatt en angrepille? Har hatt "menssmerter" en uke nå. Anonymous poster hash: c0359...b11
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2014 #2 Skrevet 3. februar 2014 Merke bivirkninger etter angrepille? Hva mener du? Som oftest kan man bli kvalm om man tar pillen uten mat, men det kommer ikke noe bivirkninger etter en uke . Det skjer bare om man tar en medisin fast, over lengre tid. Anonymous poster hash: 15385...d3f
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2014 #3 Skrevet 3. februar 2014 Så man får ingen bivirkninger etter en så stor dose hormoner mener du? Anonymous poster hash: c0359...b11
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2014 #4 Skrevet 3. februar 2014 Jeg har måtte tatt den et par ganger, og jeg har egentlig aldri kjent noen bivirkninger i det store hele. Du burde nok sjekke det om du har hatt vondt i en uke. Anonymous poster hash: 33f45...7bd
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2014 #5 Skrevet 4. februar 2014 Når jeg har tatt den tidligere har jeg hatt smerter lignende menssmerter i noen dager. Men i dag fikk jeg mensen så det forklarer nok hvorfor de varte så lenge denne gangen. Anonymous poster hash: c0359...b11
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå