Gå til innhold

Nedlasting av musikk fra nettet

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei!

Noen som vet hvor en kan laste ned musikk fra nettet?!? Lenge siden jeg har gjort sånt jeg og sist jeg gjorde det så var Napster fortsatt oppegående................ikke nå lengre :-( Noen som kan hjelpe meg?!?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns Limewire er bra!

Gjest Virvel
Skrevet

Kazaa Lite er bra. (Lite altså, ikke last ned den vanlige Kazaa'en, da følger det med en hel masse tull.)

Gjest Anonymous
Skrevet

Er ikke dette et "data- og internettspørsmål"?

Skrevet
Kazaa Lite er bra. (Lite altså' date= ikke last ned den vanlige Kazaa'en, da følger det med en hel masse tull.)

Tar jeg ikke grundig feil, må man vel betale for å ha Kazaa Lite, eller?

Gjest Elenath
Skrevet

Nope :wink: min var hvertfall gratis.

Skrevet

Nei det er gratis å bruke Kazaa lite++ iallefall.

Gjest Starya
Skrevet

Kazaa har en lite-versjon som man må betale for. Kazaa lite++ er en gratisversjon som Kazaa ikke er så glad for eksisterer, da de taper penger. De har derfor sørget for at mange nettsider som tilbød nedlasting av kazaa lite++ er blitt fjernet.

Personlig er jeg gått over til DC++, her er det lettere å finne det en er ute etter.

Gjest Anonymous
Skrevet

Kan noen si meg hvordan jeg bruker DC++?

Gjest Starya
Skrevet

Når du har lastet ned programmet anbefales det at du leser "read me"-filen som følger med, der står mye info. Ellers kan du søke eller spørre på dette forumet.

Ellers kan jeg jo si sånn i farten at når du åpner programmet, så må du koble deg til huber for å kunne få resultater når du søker etter noe. Du skal normalt få opp en liste med div. huber når du velgert "public hublist", det er imidlertid noe priblemer med denne for tiden. Folk henger stort sett i de hubene der de finner det de liker, noen huber finner du mest tv-serier i, noen fokuserer på bestemte musikksjangre eller grupper, osv. For å finne frem i hubene kan man finne oversikter på nett (www.hublist.org), men det ser ut for at også endel av disse er nede for tiden. Du kan jo prøve å søke etter oversikter på google. Vær også obs på at enkelte huber har krav til at du må dele et visst antall GB før du får tilgang.

Det var det jeg kom på i farten, tar forbehold om unøyaktigheter siden jeg er fersk selv. ;)

Skrevet

Jeg er irc-nerd og laster følgelig ned derfra :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...