AnonymBruker Skrevet 2. februar 2014 #1 Skrevet 2. februar 2014 Jeg holder på å bli gal. Jeg har vært singel i så og si alle år. Er 21 år, så går ikke rundt og tror at jeg kommer til å være singel for evig og alltid. Problemet er bare det at alle rundt meg har type/dame. Og i disse vintertidene kan jeg jo forstå at kjærestekos alene sikkert er kjempe kjekt. Kjeder meg ihjel nesten hver dag, får ikke trent på en stund pga. operasjon så føler ikke jeg har stort å fylle hverdagen min med. Føler meg rett og slett bare tom. Forstår at folk vil være alene med kjæresten sin, men man kan vel prioritere venner også en gang i blant? Igår skulle en venninne komme til meg, men hun ble syk midt på dagen, så da røk den sosiale lørdagen. Hun skulle egentlig komme idag, men måtte reise hjem (Bor langt vekke) og andre venninner får jeg ikke tak i fordi de ikke svarer på telefon eller melding. Så fort kan en helg bli skikkelig usosial. Blir så rastløs og gal. Noen andre som også har det slik? Hvis ja: hva finner dere på når dere vil kose dere alene? Anonymous poster hash: 0c40a...964
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2014 #2 Skrevet 2. februar 2014 En god real dildo med klitt stimulator. Anonymous poster hash: 6dcbb...7d3
Gjest Gjest Skrevet 2. februar 2014 #3 Skrevet 2. februar 2014 En god real dildo med klitt stimulator.Anonymous poster hash: 6dcbb...7d3 Ts er nyoperert og kan antageligvis ikke nyte vibratorenes gleder. 1
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2014 #4 Skrevet 2. februar 2014 Ts er nyoperert og kan antageligvis ikke nyte vibratorenes gleder. TS her. Haha, nei jeg kan dessverre ikke det. Dessuten så har jeg mensen.. Skikkelig drittperiode Anonymous poster hash: 0c40a...964
Gjest Gjest Skrevet 2. februar 2014 #5 Skrevet 2. februar 2014 TS her. Haha, nei jeg kan dessverre ikke det. Dessuten så har jeg mensen.. Skikkelig drittperiode Anonymous poster hash: 0c40a...964 Sånt skjer, det her går bra.
Gjest ms_kwang Skrevet 2. februar 2014 #7 Skrevet 2. februar 2014 Meld deg på ett eller annet sosialt F.eks ett dansekurs om byen din tilbyr det... Eller andre kurs, man treffer mange mennesker ) (trenger ikke å koste skjorta heller!)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå