Gå til innhold

Billigst å leie leilighet i Norge

Fremhevede innlegg

Skrevet

Heisann!

Er ei 20 år gammel jente som så og si har blitt kastet ut hjemmenfra. "Uheldigvis" bor jeg, og er oppvokst i Stavanger. Her er prisene på både leie og eie så enormt dyre at det er umulig å bosette seg i sin egen by.. Jeg studerer ikke for tiden, så jeg kan i bunn og grunn flytte hvor jeg vil (så lenge jeg får meg jobb der da). Jeg er heller ikke kresen på jobb. Kan fint jobbe i matbutikk og det er det jo de fleste steder. Kan noen gi meg tips og råd om hvor i Norge det er "billig" (altså billigere enn i stavanger.. hvor det er ca 10 for en kjellerleilighet.)

Hvor som helst i norges land:) Jeg vil bare jobbe mest mulig og bo til en rimelig plass til jeg finner ut hva jeg vil videre..

Anonymous poster hash: 23454...c48
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke noe svar til deg da jeg lurer på det samme selv, men følger med. Lykke til :)

Anonymous poster hash: 0cf7e...2dc
  • Liker 1
Skrevet

Synes det er ganske greie priser i Skien/Porsgrunn jeg da :)
Finner såklart ting i høye prisklasser, men de fleste jeg kjenner holder seg under 7000 :)
Jeg leier en stor leilighet for 5500,- :)

Anonymous poster hash: c765b...7b8
  • Liker 1
Skrevet

Har du vurdert å henge opp lapper i den lokale butikken etc? Først må du jo ha en jobb, men utrolig hva man kan finne med litt egen innsats. Jeg bor i Oslo og for noen år tilbake trengte jeg å finne meg en ny leilighet å leie. Jeg hadde et begrenset budsjett og fant ikke noe som passer på finn. Da laget jeg rett og slett lapper som jeg hang i en masse matbutikker etc med litt info om meg, hva jeg var ute etter og hvor mye jeg kunne betale, og vips fikk jeg en kjempefin leilighet som passet budsjettet mitt.

• Liker 1
Skrevet

Har du vurdert å henge opp lapper i den lokale butikken etc? Først må du jo ha en jobb, men utrolig hva man kan finne med litt egen innsats. Jeg bor i Oslo og for noen år tilbake trengte jeg å finne meg en ny leilighet å leie. Jeg hadde et begrenset budsjett og fant ikke noe som passer på finn. Da laget jeg rett og slett lapper som jeg hang i en masse matbutikker etc med litt info om meg, hva jeg var ute etter og hvor mye jeg kunne betale, og vips fikk jeg en kjempefin leilighet som passet budsjettet mitt.

TS her. Tusen takk for tips! ikke dumt :D

Skrevet

TS her. Tusen takk for tips! ikke dumt :D

Lykke til :)

Skrevet

Det er ikke så ille å leie i områdene utenfor Sandnes. Du er nok avhengig av bil flere plasser,men til gjengjeld kommer du deg inn til Stavanger uten mye styr.

Anonymous poster hash: fcefa...f4a
Skrevet

det er ganske billig å leie i Kristiansand :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...