frk94 Skrevet 2. februar 2014 #1 Skrevet 2. februar 2014 Jepp i det siste har jeg hatt mareritt om eksen. Av den typen at han plutselig er der og jeg ber han komme seg til helvete ut av livet mitt. Har også drømt at han har voldtatt meg.. Ingen lykkelig slutt iallefall og det er jeg egentlig ganske glad for. Jeg hater han overhode ikke, men jeg har heller aldri vurdert å komme tilbake til han da jeg gjorde det slutt i oktober. Noen andre som også har mareritt om eksen sin? 1
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2014 #2 Skrevet 2. februar 2014 Jepp, hver natt nesten. Jeg har syke drømmer da, at dama hans rir han mens hun viser fingeren til meg.. Og at de ler av meg og kysser rett foran meg. Kun negative drømmer. At jeg blir tvunget til å se han ha sex med hun nye mens han sier hun her er mye bedre enn deg. Helt grusomt! Vi får bare satse på at det går over etterhvert. Anonymous poster hash: ef16d...ffa 1
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2014 #3 Skrevet 2. februar 2014 Jeg hadde en god og våt drøm om eksen her om natten. Et tegn på at jeg bør onanere mer, tror jeg. Anonymous poster hash: e7d4a...e2e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå