AnonymBruker Skrevet 2. februar 2014 #1 Skrevet 2. februar 2014 Vi i vennegjengen skal til Stockholm på konsert, men deles opp i to grupper. Ene gruppen skal se konsert i Globen, og den andre skal "andre veien". Hvor er det best å bo, og har dere noen konkrekte hotelltips? Gjerne tips til hvordan man kommer seg til Globen også Anonymous poster hash: ba29d...665
Kjetil E Skrevet 2. februar 2014 #2 Skrevet 2. februar 2014 Vi i vennegjengen skal til Stockholm på konsert, men deles opp i to grupper. Ene gruppen skal se konsert i Globen, og den andre skal "andre veien". Hvor er det best å bo, og har dere noen konkrekte hotelltips? Gjerne tips til hvordan man kommer seg til Globen også Anonymous poster hash: ba29d...665 Å komme seg til Globen er gjør du svært enkelt med t-banen. Holdeplassen du skal ta den til heter vel Globen hvis jeg ikke husker feil. Nå vet jeg ikke pris dere vil ha, men dere kan søke på booking.com. Jeg har bodd på Raddison Blue Royal Viking, ligger et steinkast fra jernbanen. Godt hotell, men pass på å be om utvendige rom, hvis ikke risikerer dere rom inn mot et innvendig atrium. Grand Hotel Terminius er og et godt hotell tvers over gata for for centralstasjonen.
Gjest Anastasia Skrevet 2. februar 2014 #3 Skrevet 2. februar 2014 Freys hotel, ligger rett over gata fra Centralen. Evt er Gamla Stan veldig koselig, selv om det er lenger unna. Minner litt om Grünerløkka med masse sjarmerende butikker og cafeer. Er t-bane der så er uansett lett å komme seg rundt til andre steder. Jeg bodde på dette hotellet sist jeg var der: http://www.scandichotels.se/Hotels/Sverige/Stockholm/Scandic-Malmen/
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå