AnonymBruker Skrevet 2. februar 2014 #1 Skrevet 2. februar 2014 ikke så mye spørsmål.mer en observasjon. nabokona liker å vise seg frem. hun drar konsekvent fra badegardinen slik at jeg kan se henne naken. jeg står på et mørkt rom, men hun må ha oppdaget meg. Hvorfor skal hun ellers gjøre det. Anonymous poster hash: d3a67...648
Gjest Gjest Skrevet 2. februar 2014 #2 Skrevet 2. februar 2014 Fordi dere har en annen nabo som hun viser seg for? 3
Gjest Corto Maltese Skrevet 2. februar 2014 #3 Skrevet 2. februar 2014 Hvorfor antar du at det er deg hun viser seg for ?
Gjest Naria Skrevet 2. februar 2014 #4 Skrevet 2. februar 2014 Du står i et mørkt rom og glor inn vinduene til naboen? 14
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2014 #5 Skrevet 2. februar 2014 jeg tror hun har sett meg selv om rommet er mørkt. man vet jo ikke. jeg tror ingen andre naboer kan se badevinduet deres Anonymous poster hash: d3a67...648
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2014 #6 Skrevet 2. februar 2014 Du står i et mørkt rom og glor inn vinduene til naboen? ja , hun viser seg jo frem frivillig Anonymous poster hash: d3a67...648 1
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2014 #7 Skrevet 2. februar 2014 å herregud, kan ikke dere to freaks stå der og glo på hverandre og kose dere da?? Anonymous poster hash: e959a...93d 8
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2014 #8 Skrevet 2. februar 2014 å herregud, kan ikke dere to freaks stå der og glo på hverandre og kose dere da??Anonymous poster hash: e959a...93d ts er det freaks å se på en naken kvinne som viser seg naken?Anonymous poster hash: d3a67...648 6
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2014 #9 Skrevet 2. februar 2014 ts er det freaks å se på en naken kvinne som viser seg naken?Anonymous poster hash: d3a67...648 Ja.. Anonymous poster hash: 0e286...71c 2
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2014 #10 Skrevet 2. februar 2014 ikke så mye spørsmål.mer en observasjon. nabokona liker å vise seg frem. hun drar konsekvent fra badegardinen slik at jeg kan se henne naken. jeg står på et mørkt rom, men hun må ha oppdaget meg. Hvorfor skal hun ellers gjøre det.Anonymous poster hash: d3a67...648 Hvor dum går det an å bli? Stå i stummende mørke og fantasere om at nabokonen ser deg? Hvis du fortsetter med din perverse kikking i skjul av mørket, kan du ikke innbille deg at nabokonen viser seg fram til deg. Slå på lyset gutt! Anonymous poster hash: f5576...817 7
Gjest Coolaid Skrevet 2. februar 2014 #11 Skrevet 2. februar 2014 Uansett, sånt er hyggelig i mine øyne. Litt spennende å ha noe sånt å følge med på.
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2014 #12 Skrevet 2. februar 2014 Man ser ikke folk som står i et mørkt rom og kikker på andre. Anonymous poster hash: 4b52f...93a 1
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2014 #13 Skrevet 2. februar 2014 Er du singel forresten? Vet din eventuelle partner om at du står å ser på nabodamen naken? Anonymous poster hash: 0e286...71c 1
Gjest Coolaid Skrevet 2. februar 2014 #14 Skrevet 2. februar 2014 Er du singel forresten? Vet din eventuelle partner om at du står å ser på nabodamen naken? Anonymous poster hash: 0e286...71c Hadde jeg observert en naken nabodame som viser seg frem så ville jeg sagt det til kjæresten. Så kunne vi fulgt med sammen og lurt på ulike teorier om hun faktisk viser seg frem eller om det bare er i vår skitne fantasi. Kan for eksempel være at hun liker å lufte ut etter hun har dusjet, trenger bedre lys når hun skal sminke seg, eller er bare en fri sjel som ikke tenker over det eller bryr seg om andre ser på henne. Ts, ser hun bra ut? Hvor gammel er hun? Hva gjør hun når hun "viser seg frem" ?
Cuckold Skrevet 2. februar 2014 #15 Skrevet 2. februar 2014 (endret) Hun er naken på badet! Hjemme hos seg selv. Jeg slapper alltid best av når jeg er naken, synes det er deilig å få av seg klærne når jeg kommer hjem etter en lang dag på jobb. Det er definitivt ikke for å bli sett av naboene. Nå er jeg riktignok forskånet for så mange gjenboere her jeg bor nå, men tror likevel det kan være lurt å ha muligheten åpen for at hun ikke viser seg frem selv om hun er naken i sitt eget hjem. Kanskje hun trekker fra gardinet og åpner vinduet for å få ut fuktighet og damp? Når det er sagt kan hun selvsagt ikke nekte deg å se henne, bryr hun seg ikke om å ha gardinet trukket for må hun godta at hun kan bli sett. Endret 2. februar 2014 av Cuckold 1
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2014 #16 Skrevet 2. februar 2014 Hvis du ikke liker det, ikke se. Liker du det, så nyt det da vel! Syns du er heldig jeg Anonymous poster hash: 4caad...029
QueenOfTheSidewalk Skrevet 2. februar 2014 #17 Skrevet 2. februar 2014 La lyset være på, så ser du fort om hun viser seg fram til deg, antageligvis ikke.
Gjest Inferno Skrevet 2. februar 2014 #18 Skrevet 2. februar 2014 (endret) Vink med tissen tilbake, da vel! Da finner du fort ut om hun viser seg for deg eller ikke. Endret 2. februar 2014 av Inferno 1
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2014 #19 Skrevet 2. februar 2014 Det er bare å innse det. Mange kvinner liker å vise seg fram. De får et kick av det.Anonymous poster hash: 67449...01d 1
Miss moneypenny Skrevet 2. februar 2014 #20 Skrevet 2. februar 2014 (endret) Ts, jeg lurer også på hva hun gjør. Jeg følte meg nemlig litt truffet, da jeg har følgende problem: min samboer drar vekk gardinen foran vinduet når han har dusja, så det ikke skal bli fukt i vinduskarmen. Jeg kommer inn senere, skal dusje, kler av meg, oppdager til min irritasjon at gardinen er trukket vekk. Styrter frem og prøver å dekke meg til, mens jeg febrilsk prøver å dra for gardinen igjen. Er det noe sånt du har forvekslet med at hun "viser seg frem"? Endret 2. februar 2014 av Miss moneypenny
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå