Gå til innhold

Det ene øyet er mindre enn det andre


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kan det fikses på noen måte?



Anonymous poster hash: 49261...7b9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er helt normalt at vi har kroppsdeler som ikke er like store. Om det er stor forskjell så kan du jo høre med legen din eller få en time hos en plastisk kirurg som kan avgjøre det. Men det kommer jo helt ann på hva som er større/mindre.



Anonymous poster hash: 1ae60...ece
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ett sånt øye jeg og. da jeg fikk tatoverte bryn så forsvant den store forskjellen.



Anonymous poster hash: f56bd...ca3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det har vært slik hele livet, er det ingen grunn til bekymring. Men om det har oppstått sånn ut av det blå, så burde du sjekke hos lege for å utelukke kreft m.m.

Om du alltid har hatt det sånn, så er det trolig ikke aå mye å gjøre noe med. Kanskje en plastisk kirurg kan hjelpe noe, det er jo mulig å ha en komsultasjon om det er plagsomt.

Anonymous poster hash: 73dec...e8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt normalt at vi har kroppsdeler som ikke er like store. Om det er stor forskjell så kan du jo høre med legen din eller få en time hos en plastisk kirurg som kan avgjøre det. Men det kommer jo helt ann på hva som er større/mindre. Anonymous poster hash: 1ae60...ece

Hva mener du egentlig at en plastisk kirurg kan gjøre med et øye? Kan liksom ikke kutte av deler for å få det mindre.

Det kan ikke fikses om der er sånn øynene dine naturlig er. Hvis det nylig har oppstått så kan det være underliggende årsaker og da bør lege kontaktes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva mener du egentlig at en plastisk kirurg kan gjøre med et øye? Kan liksom ikke kutte av deler for å få det mindre.

Det kan ikke fikses om der er sånn øynene dine naturlig er. Hvis det nylig har oppstått så kan det være underliggende årsaker og da bør lege kontaktes.

Det er mye en plastisk kirurg kan gjøre, men det er selvsagt umulig å korrigere dersom sideforskjellen er veldig stor. Men man kan redusere øyelokksfolden om det er ulik forskjell bl.a.

Anonymous poster hash: 73dec...e8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva mener du egentlig at en plastisk kirurg kan gjøre med et øye? Kan liksom ikke kutte av deler for å få det mindre.

Det kan ikke fikses om der er sånn øynene dine naturlig er. Hvis det nylig har oppstått så kan det være underliggende årsaker og da bør lege kontaktes.

Er da ganske åpenlyst at det er mange enkle grep som kan gjøres for en plastisk kirurg for å få øynene mer symmetrisk, hvilken måte spørs jo helt på hvordan form du har på øyet, hvor mye (og elastisk) hud du har rundt og hvor stor forskjellene er. Jeg har et øye som er synlig større og har annerledes form enn det andre, og i mitt tilfelle har jeg funnet ut hvordan jeg kan sminke det mindre synlig med øyenskygge og flytende eyeliner. Vil anbefale deg å utforske det litt først, TS, for det er helt utrolig hva man kan få til med litt sminke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er da ganske åpenlyst at det er mange enkle grep som kan gjøres for en plastisk kirurg for å få øynene mer symmetrisk, hvilken måte spørs jo helt på hvordan form du har på øyet, hvor mye (og elastisk) hud du har rundt og hvor stor forskjellene er. Jeg har et øye som er synlig større og har annerledes form enn det andre, og i mitt tilfelle har jeg funnet ut hvordan jeg kan sminke det mindre synlig med øyenskygge og flytende eyeliner. Vil anbefale deg å utforske det litt først, TS, for det er helt utrolig hva man kan få til med litt sminke.

Jo det er sant, men selve øyeeplet får man jo ikke mindre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo det er sant, men selve øyeeplet får man jo ikke mindre :)

Det tror jeg faktisk de fleste skjønner. Øyeeplene er trolig like store, selv om det ene øyet står mer ut enn det andre. .Det er utsiden man kan korrigere med plastisk kirurgi - selvfølgelig.

Anonymous poster hash: 73dec...e8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo det er sant, men selve øyeeplet får man jo ikke mindre :)

Hehe, nei det er sant nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...